9 volt batteriladeradapter til Nokia?
Fra : Per

Dato : 18-12-06 16:07

Hej NG!

ER der nogen der ved hvor man kan købe den der lille adapter, man sætter på
et 9 Volts batteri og således kan oplade sit mobiltelefonbatteri ?

Det er vist bare et stik man sætter dirkete på 9V batt. og så direkte ind i
telefonen.

De havde dem vist en gang i Thansen, man jeg kan ikke finde dem mere.

De koster vist ikke ret meget måske en 20 - 30 kr.

Håber i forstår.
--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-12-06 16:19

Fakta havde dem på et tidspunkt, men om de stadigvæk har den, ved jeg
ikke...

Fra : Tonni Madsen

Dato : 18-12-06 16:31

Mener jeg har set dem i sampak med duracell batterier for ikke så længe
siden...

Tonni Madsen

Fra : Sejerkilde 7500

Dato : 18-12-06 19:17