Antal ring før telefonsvarer?
Fra : isteen

Dato : 18-12-06 09:59

Hej
Jeg har en udmærket SE T630 med CBB som udbyder.
Det irriterer mig at telefonen kun ringer 3 gange, før telefonsvareren
tager over - for tit når jeg ikke at tage telefonen indenfor 3 ring.

Jeg har forgæves kigget i mobilen og på CBB, efter et sted at ændre
antal ring - er der nogen der ved om/hvor man ændrer den slags?

PFT

Steen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-12-06 10:06

Kan den ikke slåes fra ?

Fra : Madsen58

Dato : 18-12-06 12:33

Anders (6400) wrote:
> Kan den ikke slåes fra ?

Det løser ikke problemet.
--
Hilsen Madsen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-12-06 12:40

Jeg har selv haft en, og den gjorde det ikke, mener at jeg havde slået den
fra i opsætningen, men er ikke sikker ...

Fra : Madsen58

Dato : 18-12-06 12:46

Anders (6400) wrote:
> Jeg har selv haft en, og den gjorde det ikke, mener at jeg havde
> slået den fra i opsætningen, men er ikke sikker ...

Det er ikke telefonen der bestemmer tiden før telefonsvarer starter, men en
opsætning ved CBB.
--
Hilsen Madsen

Fra : Madsen58

Dato : 18-12-06 12:41

isteen wrote:
> [...]
>
> Jeg har forgæves kigget i mobilen og på CBB, efter et sted at ændre
> antal ring - er der nogen der ved om/hvor man ændrer den slags?

-klip-
Min telefonsvarer går i gang for hurtigt. Kan jeg ændre dette?
Som standard går der 15 sekunder før et opkald viderestilles til CBB
Mobilsvar. Vil du ændre dette, skal du taste følgende i din telefon:

**61*60708090*11*30#

Herefter skal du trykke på "ring op", "send" eller knappen med et grønt
telefonrør.
Tallet 30 i ovenstående kode er det antal sekunder der skal gå før
telefonsvareren går i gang. 30 er maksimum, men du kan også indstille enten
5, 10, 15, 20 eller 25 sekunder.
-klip-

Kilde:

http://www.cbb.dk/cms.ashx/support/sp%c3%b8rgsm%c3%a5l-faq.aspx

--
Hilsen Madsen

Fra : isteen

Dato : 18-12-06 14:18

Madsen58 <madsen58@hotmail.com> wrote:

> **61*60708090*11*30#

Tak for hjælpen - en lidt kringlet måde at ligge muligheden lige præcis
sådan - men det løste jo problemet.

Fra : J. Nielsen

Dato : 30-12-06 20:19

> [...]
>
> Jeg har forgæves kigget i mobilen og på CBB, efter et sted at ændre
> antal ring - er der nogen der ved om/hvor man ændrer den slags?

Jeg er ret sikker på at selv på min gamle 3310 kunne det indstilles via telefonen,
lige som viderestilling mm.
Telefonen sender så en kode til din udbyder som mig bekendt er samme standard
ved alle. Du kan normalt definere op til 30 sek.