Firmwareopdatering af W810i
Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-12-06 14:54

Hej,

Jeg har prøvet at bruge opdateringsfunktionen på min W810i, men det lykkedes
aldrig.
Først skriver den 'Søger efter opdatering', åbner en GPRS forbindelse, og
efter at det har stået der i et halvt minuts tid, så skriver den
'Enhedshåndtering SonyEricsson Kommunikationen blev afbrudt'.

GPRS opsætningen er korrekt, og den kan også fint få forbindelse i
standardbrowseren, eller i Opera Mini.

Nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Paw

Dato : 17-12-06 11:13

On 16 Dec., 14:53, "Martin Sørensen" <m...@laxity.dk.invalid> wrote:
> [...]
> standardbrowseren, eller i Opera Mini.
>
> Nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt?

Prøv at slå brug af proxy fra, så virkede min, og opdaterede uden at
slette oplysninger.

/Paw

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-12-06 13:14

> Prøv at slå brug af proxy fra, så virkede min, og opdaterede uden at
> slette oplysninger.

Jeg mener slet ikke at der er proxy slået til, men hvor finder jeg det
henne?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Paw

Dato : 17-12-06 21:29

On 17 Dec., 13:13, "Martin Sørensen" <m...@laxity.dk.invalid> wrote:
> henne?
>
> --
> signing off.. Martin Sørensen

Menu - indstillinger - forbindelser - internetindst. - internetprofiler
- rediger den profil du bruger.

/Paw

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-12-06 22:50

> Menu - indstillinger - forbindelser - internetindst. -
> internetprofiler
> - rediger den profil du bruger.

Tak, nu fandt jeg det.. Det har desværre ikke løst problemet, men blot
forøget ventetiden til jeg får fejlmeddelelsen (nu går der flere minutter).

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-12-06 23:01

> Menu - indstillinger - forbindelser - internetindst. -
> internetprofiler
> - rediger den profil du bruger.

Hvilken mobiludbyder har du? Jeg har søgt lidt omkring det, og det ser ud
til at det måske er specifikke udbydere der blokerer for den trafik, og det
kan være at TDC/Telmore er blandt dem.
Jeg har derfor prøvet at bruge deres Update Tool til Windows som kan
opdatere via USB-kablet, men det virker desværre ikke under XP x64 som jeg
kører med.

Nå, men så må jeg vel bare prøve at køre det på en anden XP maskine..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Paw

Dato : 18-12-06 15:06

On 17 Dec., 23:00, "Martin Sørensen" <m...@laxity.dk.invalid> wrote:
> [...]
> kører med.
>
> Nå, men så må jeg vel bare prøve at køre det på en anden XP maskine..

Jeg bruger Unotel (TDC) og kan fint komme igennem.