Sync. med samsung SGH Z500
Fra : fassing

Dato : 16-12-06 14:22

Jeg har problemer med at forbinde min Samsung SGH-Z500 med min PC.

Det er noget med at den skal køre på en slags modemdriver, og at man skulle
kunne se dette program i "Tilføj fjern programmer"

Jeg har ringet til Samsung support, men ikke fået den nødvendige hjælp.

Er der nogen herinde der ved hvad der skal til, før det virker?

Mvh. Fassing

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-12-06 14:37

Hvordan har du forbundet telefonen med computeren ?
- Hvis du bruger kabel, så skal det være originalt, for at virke !

Fra : Joel

Dato : 16-12-06 14:47

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan har du forbundet telefonen med computeren ?
> - Hvis du bruger kabel, så skal det være originalt, for at virke !

Det er et orginalt kabel.

Kablet sidder i en USB port

Har også prøvet med bluetooth, uden at det virker.

(har haft den sat til på den PC den tidligere har været installeret på og
der virker den fint)

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-12-06 15:49

Ligger der ikke noget software på Samsungs hjemmeside, muligvis en nyere
vers. end den du har.

Fra : fassing

Dato : 16-12-06 21:52

Hejsa

jeg har prøvet at installere en nyere version, uden held