Software opdatering W810I
Fra : Janner

Dato : 15-12-06 17:17

Ja så skete det , telefonen kom med beskeden om den skulle søge efter en ny
opdatering ... Der var en ny , men efter opdateringen ja flot så er det kun
engelsk sprog på telefonen ... og ikke andre sprog at vælge imellem.
Supporten ved SE kan IKKE hjælpe, man skal forbi et såkaldt service center
...... og ja det koster jo ligesom en fridag da de ikke har åbent når vi
andre ikke arbejder.....

Virkeligt virkeligt flot SE ........ Ja og smide telefonen væk er jo faktisk
i kroner og øre billigere end at tage en fridag ......

Suuuuuuuuuk

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-12-06 17:29

Hvorffor skulle du opdatere den ?

Fra : Janner

Dato : 15-12-06 17:53

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorffor skulle du opdatere den ?

Fordi der var en ny opdatering som telefonen gav besked om ... Så tror man
jo på det virker ???

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-12-06 18:22

Fordi der kommer en opdatering, er det ikke ensbetydende med, at man skal
opdatere !

Nu er du nok nød til at kontakte en unlocker og få vedkommende til at køre
en DK menu ind i telefonen.

Fra : Peter SD.

Dato : 15-12-06 18:34

Hej.

Hvor er telefonen købt ??

Hvis det er en af de "fine" billige steder på nettet som eks. 1cc.dk, så har
de parallelimporteret telefonen eks. fra Polen.... (var der original dansk
manual og papkasse med ??)
Få din telefon til service hvor du har købt den, og fald endelig ikke for
Anders (A-6400)´s alterna(s)tive ide om at gå til en unlocker.....
- det er det dummeste du kan gøre i det tilfælde, og i alle andre......

Hvis din telefon er købt hos en af de 4-5 billigste fra mobilpriser.dk, så
er det næsten 100% at den er parallelimporteret.....
Når du så tilslutter telefonen til S/E´s update-server (SEUS), så vil den
kikke på bl.a. IMEI nummeret, og se at din telefon er eks. Polsk, og så vil
den lægge polsk firmware i din telefon..... - dette er bare IKKE en fejl fra
SonyEricsson´s side, deres server gør jo precis som den skal....!

MEN hvis den ER fra en af de der "alternative" billige butikker på nettet,
så SKAL de reperere din telefon, det er 100% dem der er ansvarlige for de
telefoner de importere !

Få den aldrig opdateret hos en unlocker, det gør bare mere skade end gavn,
og derudover får du lov til at betale minimum 100.- for noget der skal være
gratis.......

--
Peter

Fra : Janner

Dato : 15-12-06 19:08

Købt ved telmore ..... Så det skulle være helt ritigt er opdateret online
før uden sproget forsvandt

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-12-06 19:32

Er det noget du har gjort manuelt el. automatisk ?

Du kan have valgt den forkerte opdatering !

Fra : Peter SD.

Dato : 15-12-06 20:58

Hej.

> Købt ved telmore ..... Så det skulle være helt ritigt er opdateret online
> før uden sproget forsvandt

Ja, så skulle den jo sådan set ikke kunne fejle......
- men hvis du indlevere den til et rigtigt servicecenter, så ordner de det
u/b hvis den er under garanti, og det formoder jeg at den må være, W810
modellen er jo ikke SÅ gammel igen......

Det er ihvertfald langt bedre end at betale 100.- (eller mere) til en eller
anden lyssky og ikke uddannet unlocker for noget som alligevel max. vil
fungere indtil næste opdatering kommer.....
- og så står du måske oven i købet med en telefon som SEUS ikke engang vil
genkende mere.....
(Og hvor al garanti er bortfaldet...)

--
Peter

Fra : Michael

Dato : 16-12-06 10:19

> [...]

>Virkeligt virkeligt flot SE ........ Ja og smide telefonen væk er jo faktisk
>i kroner og øre billigere end at tage en fridag ......

Har selv lige opdateret min W810I og den er nu stadig med dansk sprog.
Så det har sikkert været en parallelimporteret mobil du har købt, som
flere andre har påpeget kan være problemet.

--
/signature offline