Oplåsning af 3 mobiltelefoner
Fra : Britta

Dato : 15-12-06 14:46

Hej Gruppe,
I august udløb min 2 års bindingsperiode hos 3 og samtidig den 2 årige
reklamationsperiode på telefonerne. Jeg ville derfor gerne have mine
telefoner låst op således at jeg ville kunne bruge dem hos et andet selskab,
og ringede til 3s kundeservice for at få koderne. De kunne imidlertid
fortælle mig at de ikke havde koderne til mine telefoner (det er ellers
sædvanlig procedure), og at jeg derfor blev nødt til at sende dem til Arvato
Teleservice Aps i Padborg til oplåsning. Jeg tog en back up af begge
telefoner, og afleverede dem i november til en 3 butik på Strøget, som så
sendte dem videre til værkstedet.
I dag er jeg så blevet ringet op af 3 butikken. Bundstikket på begge
telefoner er i stykker, og de kunne derfor ikke låses op. Da jeg afleverede
telefonerne fejlede de intet (de kunne begge lades op og stikket til
dataoverførsel virkede da jeg brugte det sidst til at lave back up med). Jeg
synes derfor det lyder meget underligt at begge telefoner er itu, og kan
ikke lade være med at synes at 'det lugter'. Derfor vil jeg spørge Jer
herinde - har andre prøvet det, eller kender I nogen der har været ude for
noget tilsvarende? Hvad kom der ud af at klage? Jeg anser selvfølgelig en
opringning til 3s kundeservice for at være fuldstændig omsonst og har tænkt
mig at ringe til forbrugerstyrelsens hotline på mandag når de åbner igen,
men mine to - nu defekte - telefoner får lov at ligge uafhentede til jeg har
talt med forbrugerstyrelsen.

Venligst,
Britta

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-12-06 18:44

Hvilken model drejer det dig om.

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 15-12-06 19:04

> [...]
> hotline på mandag når de åbner igen, men mine to - nu defekte - telefoner
> får lov at ligge uafhentede til jeg har talt med forbrugerstyrelsen.

Lad mig gætte Motorola telefoner?
Arvato er nok en af de største fjolser på det danske marked af tele
repratørre.

Fra : Britta

Dato : 15-12-06 19:20

"Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> wrote in message

> Lad mig gætte Motorola telefoner?
> Arvato er nok en af de største fjolser på det danske marked af tele
> repratørre.
Uha, det lyder lovende. Nej, det drejer sig om to NEC e616v telefoner.

Venligst,
Britta

Fra : Briped

Dato : 16-12-06 08:39

"Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> wrote in message

> Arvato er nok en af de største fjolser på det danske marked af tele
> repratørre.

Glemte helt at spørge dig hvorfor du mener det? I hvilken sammenhæng har du
hørt om dem før?

Venligst,
Britta

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 16-12-06 09:52

"Briped" <briped@invalidgmx.net> skrev i en meddelelse

> "Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> wrote in message

> Glemte helt at spørge dig hvorfor du mener det? I hvilken sammenhæng har
> du hørt om dem før?

Arbejder i en telebutik og det er via mit daglige arbejde og oplevelser med
dem, de er sgu nogen fjolser, roder rundt i det, dårlig service og en
evighed om at klare en rep. osv.
Arvarto er vist nok ejet af TDC så vidt jeg husker