Hjælp til plus og minus på Nokia rejselade~
Fra : Kim Madsen

Dato : 15-12-06 04:35

Hej jeg var lidt hurtig da jeg loddede ledningerne fra inde i min rejselader
til en Nokia 6280, ledningen var knækket og jeg vil fjerne det dårlige
stykke, og nu er jeg ikke sikker på om det er den inderste eller den yderste
leder i stikket der tilsluttes til telefonen som skal være den positive. I
de gamle telefoner jeg har rodet med har det vist altid været den inderste
leder der var positiv, men der er flere ting der indikerer at det er modsat
med denne model, bland andet måden ledningerne er bukket på, men jeg håber
der er en som kan give mig et sikkert svar.
Venlig hilsen Kim

Fra : Kim Madsen

Dato : 20-12-06 22:09

Jeg har selv fundet ud af det, og den positive og negativ leder er som på
alle de andre Nokiatelefoner jeg har kigget på, det vil sige at den inderste
leder er +.