Modtager ikke mms fra mig ?
Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 20:36

Er der nogen her i gruppen der kan svare mig på følgende spørgsmål.Når jeg
sender mms til andre, modtager de dem ikke med det samme.Dem jeg sender til
har ikke TDC som jeg har.Hvis de endelig modtager dem, er det først dagen
efter de er sendt.Når jeg sender dem til mig selv,får jeg dem med det
samme.Hvis jeg sender til nogen der også har TDC, får de dem også med det
samme.
Kan det virkelig være rigtig ?.
Venlig hilsen Anne

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-12-06 21:58

AM skrev:
> [...]
> efter de er sendt.Når jeg sender dem til mig selv,får jeg dem med det
> samme.Hvis jeg sender til nogen der også har TDC, får de dem også med det

Ja det er fordi at de andre teleselskaber sætter dine mmser til
at vente til de har plade i deres net.
Da du er TDC kunde vil du modtage dem med det samme fordi det er
en TDC kunde der har sendt dem.

--
MVH Lars

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 23:10

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til de har plade i deres net.
> Da du er TDC kunde vil du modtage dem med det samme fordi det er en TDC

Hej Lars

Tusinde tak for dit hurtige svar.Så kan jeg bedre forstå,at de ikke modtager
dem med det samme.Jeg syntes bare det er en dårlig service fra de andre
telefonselskaber.Men nu kender jeg da grunden til det
Hilsen Anne

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 19-12-06 15:57

On Thu, 14 Dec 2006 20:35:37 +0100, AM wrote:

> [...]
> efter de er sendt.Når jeg sender dem til mig selv,får jeg dem med det
> samme.Hvis jeg sender til nogen der også har TDC, får de dem også med det

Jeg har lige oplevet samme problem:
Et par MMS'er sendt lørdag aften er først blevet afleveret her tirsdag
eftermiddag - dvs lidt over 2 1/2 døgn efter de er sendt... tilgengæld
er de ifølge modtageren nu kommet 2 gange...
En MMS sendt søndag middag er endnu ikke nået frem.
Ikke imponerende....
Jeg er i hvert fald færdig med at sende MMS, med den leveringstid er det
jo faktisk hurtigere at printe billederne ud og sende dem med Post
Danmark...og det koster næsten det samme.

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Anders

Dato : 19-12-06 19:54

Hej,
Har haft samme problem. Jeg har en kort overgang 2 mobiler, da jeg lige har
købt en ny fra 3. Så jeg testede det med min kæreste som har Telmore ligesom
min første mobil. MMS beskeder sendt fra Telmores mobiler var flere dage om
at nå frem, både når de blev sendt til min 3 mobil og telmore telefonerne i
mellem. Til gengæld kom MMS'erne sendt fra 3 mobilen med det samme.
Umiddelbart vil jeg sige Telmore (nok snarere TDC's net) har et problem.
Mvh
Anders