Tele2 gprs problemer (igen).
Fra : mikael.rasmussen@gma~

Dato : 12-12-06 09:57

Hej i gruppen..

Jeg har problemer (igen) med tele2 gprs adgang.
- Er der andre der får en 'Adgangspunkt er ugyldigt' eller ligende
når de prøver at bruge tele2 gprs?

- Og er der nogle der har erfarring fra daglig brug af gprs fra andre
udbydere?
Jeg har brug for en forbindelse der er rimelig stabil og ikke mindst en
forbindelse man kan fejlmelde og få repareret hurtigere end de 3-5
dage der normalt går før Tele2 vågner.

Mvh.
Mikael.

Fra : mikael.rasmussen@gma~

Dato : 12-12-06 12:17

mikael.rasmussen@gmail.com wrote:
> Hej i gruppen..
>
> Jeg har problemer (igen) med tele2 gprs adgang.

Hej, så virker det igen, jeg regner med at få svar fra supporten om
3-4 dage..

Mvh.
Mikael.

Fra : Peter SD.

Dato : 13-12-06 21:58

Hej.

> Hej, så virker det igen, jeg regner med at få svar fra supporten om
> 3-4 dage..

Ring til Tele2, brug ALDRIG deres mail-support, for der går der som du selv
siger flere dage med at få svar.....
- på telefonen, har jeg aldrig haft problemer med at komme igennem til tele2
og få svar med det samme.....

--
Peter

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-12-06 16:32

<mikael.rasmussen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Trælst problem du der har

Jeg bruger unotel og bruger også gprs flere gange om dagen, jeg har til dato
aldrig oplevet noget problem.

Venlig hilsen
Jesoer c",)

Fra : mikael.rasmussen@gma~

Dato : 12-12-06 20:04

Jesper Hansen (fjern x'er for mail) wrote:

> Jeg bruger unotel og bruger også gprs flere gange om dagen, jeg har til dato
> aldrig oplevet noget problem.

Yep, Har kigget på dem før, men denne gang fik tele2 dødsstødet,
har lige flyttet 3 mobil abonnenter fra tele2 til unotel, hvis det er
iorden ryger tele2 fastnet samme vej, farvel til tele2 og deres
såkaldte 'service'.

Mvh.
Mikael.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 12-12-06 20:18

Jeg har brugt Unotel i snart 2 år, og det virker altid, har
aldrig oplevet nogen problemer....

Deres dækning er også god i det meste af landet, da de bruger TDC's net.

Skiftede fra Telmore, da jeg har et meget lavt forbrug, og hos Telmore skal
du snakke et hvis antal min. ellers så trækkes der et fast beløb. Det er
meget billigere hos Unotel, her skal man som. min sende 2 SMS'er pr. år.

Fra : Peter SD.

Dato : 13-12-06 21:55

Hej.

> hvis det er
> iorden ryger tele2 fastnet samme vej, farvel til tele2 og deres
> såkaldte 'service'.

Dette høre godtnok ikke ind under mobil gruppen, men alligevel:
Hvis du har bredbånd (min 256/256) med flatrate hos en eller anden udbyder,
så overvej seriøst Unotel´s IP-telefoni, det fungere bare fantastisk......

--
Peter