Mobil med 3G net, mulighed for GPS samt sy~
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 09-12-06 19:14

Hej,

Jeg leder efter en mobil, der har 3G net, kan synkroniser med min
MacBook og som har indbygget eller mulighed for at tilkoble en Bluetooth
GPS enhed, så jeg altid kan finde hjem :)

Nogle som kender nogle?

/Thomas

Fra : J.K.Arning

Dato : 09-12-06 20:18

On Sat, 09 Dec 2006 19:14:26 +0100, Thomas Løjmann Jørgensen wrote:

> Jeg leder efter en mobil, der har 3G net, kan synkroniser med min
> MacBook og som har indbygget eller mulighed for at tilkoble en Bluetooth
> GPS enhed, så jeg altid kan finde hjem :)

Nokia N73 & SE M600i kører begge Symbian og kan derfor bla. afvikle Tomtom
Mobile. jeg har set det i drift på M600i og det er ret overbevisende.

Tjek http://mobildebat.dk der har et specifikt Symbian forum

Du kan købe Tomtom med receiver, men jeg ville nok tage et kig på Holux
GPSlim 240 som efter min opfattelse er noget af det lækreste på markedet
fortiden.

Tag et kig forbi http://www.tomtom-user.dk/

Derudover kan begge telefoner mig bekendt fint synkronisere med din Mac.

--
:: J.K.Arning :: 09-12-2006 20:11:53 :: http://arning.dk ::