wow
Fra : martin nielsen

Dato : 29-01-07 17:52

hvorhenne køber man internet adgang ?

jeg tænker på når mine 30 dage er opbrugt efter jeg har købt spillet

Martin

Fra : Devast8or

Dato : 29-01-07 19:04

"martin nielsen" <hejmeddig@jeghedder.Kaj> wrote in message
> hvorhenne køber man internet adgang ?
>
> jeg tænker på når mine 30 dage er opbrugt efter jeg har købt spillet
>
> Martin

Det gør du enten direkte hos Blizzard med Visa el. lign. eller også køber du
et gamecard i en forretning, f.eks. et af de steder her
http://spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=121622

Devast8or

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 29-01-07 22:05

Devast8or <invalid@invalid.invalid> skrev i
45be3635$0$137$157c6196@dreader2.cybercity.dk :
> [...]
>>

> Det gør du enten direkte hos Blizzard med Visa el. lign. eller også
> køber du et gamecard i en forretning, f.eks. et af de steder her

Faktisk får du først de 30 dage når din konto er aktiveret, hvilket
kræver indtastning af betalingsoplysninger.

Så enten har du kreditkort, eller også er du nødt til at købe et af
ovennævnte kort for at få dine 30 dage.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /