Kode til NFS Carbon
Fra : Ole (6000)

Dato : 28-01-07 01:29

½øjs@...

Jeg har Need For Speed Carbon installeret på min bærbar, og har smidt
manualen med koden ud... Kan jeg nogen steder gå ind og se, hvad koden
er? Det er originalt spil, men jeg vil også gerne have det på den
stationære.

/Ole

Fra : Hagar

Dato : 28-01-07 02:27

"Ole (6000)" <ole.ryo@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv og kontakt ES-games og hør dem ad, så kan de sikkert forsyne dig med en
ny kode
http://www.ea.dk/

Hagar

Fra : ks

Dato : 28-01-07 09:40

[...]

og hvis det ikke løser sig så søg på den på google...

held og lykke

mvh
Kenneth

Fra : Mads

Dato : 28-01-07 12:14

On 27 Jan 2007 16:28:30 -0800, "Ole (6000)" <ole.ryo@gmail.com> wrote:

> [...]
>manualen med koden ud... Kan jeg nogen steder gå ind og se, hvad koden
>er? Det er originalt spil, men jeg vil også gerne have det på den

Kør Regedit og søg efter en mappe kaldet : ergc
Det første hit giver måske en mappe tilhørende andre EA spil,
men tryk F3 nogen gange, så dukker den op.
Så står koden ude til højre.

mvh Mads

Fra : Ole (6000)

Dato : 29-01-07 02:50

On 28 Jan., 12:13, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> Det første hit giver måske en mappe tilhørende andre EA spil,
> men tryk F3 nogen gange, så dukker den op.
> Så står koden ude til højre.
>
> mvh Mads

Hey Mads...

Jeg skylder en kold. Takker for hjælpen.

/Ole