Søges: Savegame til Far Cry
Fra : Dopedog

Dato : 14-01-07 20:37

Hejsa. Efter formatering af min computer indså jeg at jeg havde glemt at
tage backup af mit Far Cry savegame. Øv bøv :\ Nå men jeg tjekkede diverse
cheat pages, og ser at man kan springe til en bestemt bane ved at skrive
/map [og så bane navnet]. Jeg var kommet til ARCHIVE, men der sker intet når
jeg skriver /map archive (og det gør der heller ikke hvis jeg skriver /map
og en af de andre bane navne). Så er der måske en venlig sjæl her i gruppen
som har et save game til den bane (altså archive) så jeg ikke skal til at
starte helt forfra ? På forhånd tak

-Ronnie

Fra : Sune Storgaard

Dato : 14-01-07 22:35

Dopedog skrev:
> -Ronnie

Har sendt dig en email med et savegame.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Dopedog

Dato : 15-01-07 12:44

> Har sendt dig en email med et savegame.

Jeg siger tusind tak til dig :D

Doom 3, er det også noget du har savegames til ? :)

Fra : Sune Storgaard

Dato : 15-01-07 19:25

Dopedog skrev:

> Jeg siger tusind tak til dig :D
>
> Doom 3, er det også noget du har savegames til ? :)

Desværre, Quake 4 er vist det tætteste jeg kan komme på det.