Er Kahlua et muslimsk ord?
Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-07 05:52

Er Kahlua et muslimsk ord?

Når nær-gransker etiketten til den vestindiske kaffelikør som gør
vodka lækker i en BlackRussian, så ser jeg lighed med
Muslim-arkitekturen i Alhambra - som var lært fra Damaskus og Babylon

Alle disse blabla ord er p.t. i høj kurs - selv i Jens Rothes ny
TV2-radio - en tillært hjælpeløshed, der skal få den dummeste taber
til at føle, at han er med i legen

Alkohol og kristendom er et fedt sagde Nietzsche i tråd med
Marx-genial-fyndordet "Religion er opium for folket"

Når du har en pind i øret på bodegaen og folk er hæse af at sjunge "Sejle
op ad åen" så forfalder du til bla bla bla tillært hjælpeløshed og
babyficering, og du lever op til Jesu ord "Lad de små børn komme til
mig"

Så når jeg skal forsøde billighvidvinen, så er jeg til Voltaires og
Rousseaus "Creme de Cassis" og "Creme de Péche", selvom Hollywood
forgudelsen af Kahlua i "The Big Lebovsky" var ret sej.

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 07-02-07 06:19

Bo Warming wrote:
> [...]
> vodka lækker i en BlackRussian, så ser jeg lighed med
> Muslim-arkitekturen i Alhambra - som var lært fra Damaskus og Babylon

Nå, du kunne heller ikke sove . . . I stedet for dine studieture i
lillehjernen skulle du prøve sådan en white russian med lige dele mælk,
vodka og kahlua. Selv bruger jeg en koskenkorva, der ud over de ekstra oktan
også har været hjem for en pelset jalapeño.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-07 21:58

3140 Bjørgheim wrote:

> [...]
> vodka og kahlua. Selv bruger jeg en koskenkorva, der ud over de ekstra oktan
> også har været hjem for en pelset jalapeño.

Hvor handler du den Koskenkorva ?

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 08-02-07 17:44

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote: