Forbyd mennesker på offentlig steder
Fra : Pjensen73

Dato : 06-02-07 02:25

Forbyd mennesker at færdes på offentlig steder, så der bliver plads til
folk med socialfobi.
lol

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-07 04:21

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> Forbyd mennesker at færdes på offentlig steder, så der bliver plads
> til folk med socialfobi.

Ja, den allergi.risiko som Radikale finder i anerkendt vellugt fx
deodoranter, må vel også findes i at nogen får røde knopper af den og
den person, og pludselig ikke kan lide "lugten i bageriet" vedr
ikkestuerene bemærkninger?

Stort set forstår videnskaben ikke meget om allergier og de
psykologiske pseudoallergier, så totalforbud må være konsekvent - også
i tråd med rygeforbud der blev til passivrygeforbud Better safe than
sorry. Al tvivl skal komme forbrugerne dvs alle til gode.

Opløsningsmiddelskabt demens hos malere er aldrig bevist - der må
kunne ekstrapoleres til forbud mod muslimer i Danmark, for de gør
danskerne aggressive og det er ikke sundt.. Hellere imorgen end i
overmorgen.

Vågner, vågner danske antiforurenings-helte.

Hvorfor skal global-klima-forskning prioriteres højere end meninger om
psykologisk indeklima, som langt oftere gør folk deprimerede?

Fra :    ab©

Dato : 06-02-07 09:50

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Forbyd mennesker at færdes på offentlig steder, så der bliver plads til
> folk med socialfobi.
> lol

Dine indlæg viser virkelig, at du har stor forståelse for andre mennesker og
at du er i stand til at abstrahere fra, at ikke alle er lige så begunstiget
som du (måske) er.

Man må spørge síg selv, hvad der kan få nogen til at skrive den slags
kommentarer - føler du dig så forbigået og mindreværdig, at det bare skal gå
ud over nogen, der har det værre end dig - eller er der bare tale om, at DF
stikker sig grimme hoved frem ?

ab©

Fra : Pjensen73

Dato : 06-02-07 11:03

   ab© kom med følgende:
> [...]
> ud over nogen, der har det værre end dig - eller er der bare tale om, at DF

Dette foreslag er ligeså tåbeligt som antiryger loven. Det er det jeg
prøver på at fortælle.

Fra : wilstrup

Dato : 10-02-07 11:58

" ab©" <ingen@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gå ud over nogen, der har det værre end dig - eller er der bare tale om,

han er meget hellig - han taler om andres personangreb med stor forargelse,
men kan ikke selv holde sig i skindet. Han ER et ringe menneske - det troede
jeg var almindelig kendt.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-07 15:48

"wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> han er meget hellig - han taler om andres personangreb med stor
> forargelse, men kan ikke selv holde sig i skindet. Han ER et ringe
> menneske - det troede jeg var almindelig kendt.
eN SÅ AGGRESSIV SÆTTEN FOLK I BÅS SOM "ET RINGE MENNESKE"
finder jeg skræmmende, især hos en skolelærer, der skal opdrage børn
til at vise medmennesker en vis respekt og belønne den ene tjeneste
med den anden og opbygge tillid
Der findes ikke onde og ringe mennesker. Der findes uheldig opdragelse
(og der findes folkegrupper som muslimer der er opdraget så de er
uintegrable her)

Fra : Pjensen73

Dato : 10-02-07 16:00

wilstrup forklarede den 10-02-2007:

> han er meget hellig - han taler om andres personangreb med stor forargelse,
> men kan ikke selv holde sig i skindet. Han ER et ringe menneske - det troede
> jeg var almindelig kendt.

Og det skulle komme fra dig. Vorherre bevars. Hvis der er nogle her i
gruppen, der sviner folk til, så er det dig.
Behøves jeg at lede efter indlæg for at bevise det?

Fra : wilstrup

Dato : 10-02-07 20:21

> Og det skulle komme fra dig. Vorherre bevars. Hvis der er nogle her i
> gruppen, der sviner folk til, så er det dig.

næ, jeg sviner aldrig folk til - jeg giver dem svar på tiltale når de har
svinet mig til - du, derimod, går forrest når det gælder om at svine folk
til -herunder muslimer, som du ikke kender.

> Behøves jeg at lede efter indlæg for at bevise det?

Det må du selv om - jeg kunne gøre noget tilsvarende med dine indlæg, men
jeg gider ikke - dine nylige udfald taler for sig selv.

Fra : Pjensen73

Dato : 11-02-07 00:35

wilstrup tastede følgende:
> [...]
> svinet mig til - du, derimod, går forrest når det gælder om at svine folk til

Du sviner sgu altid folk til, som du ikke er enige med - så det er dig
der får svar på tiltale.
At kritiserer en religion - herunder muslimer - er ikke det samme som
et personangreb.

Fra : wilstrup

Dato : 11-02-07 09:50

> Du sviner sgu altid folk til, som du ikke er enige med - så det er dig
> der får svar på tiltale.

'Du tager helt fejl, lille Pjevs - men det bliver jo ikke første gang.

> At kritiserer en religion - herunder muslimer - er ikke det samme som et
> personangreb.

Jo, når du kritiserer muslimer, så er det personangreb - men du mener måske
at muslimer blot er en ting?

Fra : Pjensen73

Dato : 11-02-07 12:46

wilstrup formulerede spørgsmålet:
> [...]
>
> Jo, når du kritiserer muslimer, så er det personangreb - men du mener måske

Nej. Muslimer er folk der tror på islam. Det kan da aldrig blive et
personangreb, når man kritiserer deres religion.
Det er da heller ikke et personangreb, når man kritiserer
kristendommen.

Fra : wilstrup

Dato : 12-02-07 12:15

> Nej. Muslimer er folk der tror på islam. Det kan da aldrig blive et
> personangreb, når man kritiserer deres religion.

Det er jo ikke islam, du kritiserer, men muslimerne.Det er personangreb.

> Det er da heller ikke et personangreb, når man kritiserer kristendommen.

nej, men hvis du kritiserer de kristne, så er det.

Fra : Pjensen73

Dato : 12-02-07 16:06

wilstrup kom med følgende:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo ikke islam, du kritiserer, men muslimerne.Det er personangreb.

> nej, men hvis du kritiserer de kristne, så er det.

Og når du kritiserer højrefløjen er det et personangreb?