En kristen bastion falder
Fra : Rea721

Dato : 05-02-07 21:25

Bethlehem var for 15 år siden 86% kristen, nu er der kun 12% tilbage jfr
Nyhederne på Tv2. Muslimerne trænger sig på og de kristne flygter væk fra
byen, de som er tilbage får taget deres land (hmm minder lidt om en aktuel
sag på nørrebro) fordi de ikke kan forsvare det.
De fordriver deres eget folk Palestinenserne...._fordi_ de ikke er muslimer.

Hvor når mon Danskerne vågner op og får lavet noget lovgivning der forhindre
en langsom men sikker muslimsk overtagelse i Danmark?

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Martin

Dato : 05-02-07 21:52

On 5 Feb., 21:24, "Rea721" <s...@721.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvor når mon Danskerne vågner op og får lavet noget lovgivning der forhindre
> en langsom men sikker muslimsk overtagelse i Danmark?

Der er vel 5-10% hardcore forrædere som det er gået helt galt for.
Så er der en stor masse af idioter, som slår fornuften fra, når de ser
de bedende øjne fra børnene af en familie af asylansøgersvindlere.
Denne gruppe af danskere tror at det er en særlig ædel menneskelig
egenskab at slå forstanden fra. De hører præster som har forlæst sig
på lignelsen om den barmhjertige samaritaner sige det samme.

Men hvad mener så disse mennesker om en voldspsykopat der går bersærk
- er det også fint - tænker han også "med hjertet"?
Og hvorledes forhandler disse typer, hvis jeg nu påstår at mit hjerte
er større? Bliver den hjerteløse dom så at jeg lyver? Hvordan afgøres
hvis hjerte er størst eller bedst eller mest jesuidt når nu Judas
ikke er her til at vise vej med et kys.

Mit råd til svage manipulerbare typer er: Brug jeres snusfornuft - Lyt
aldrig til præster eller kommunister eller DR!

Mvh
Martin

Fra : Peter B. P.

Dato : 18-02-07 21:57

Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Mit råd til svage manipulerbare typer er: Brug jeres snusfornuft - Lyt
> aldrig til præster eller kommunister eller DR!

Eller rettere - tænk dig grundigt om før du tager deres ord for gode
varer.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?