Hustyveri undskyldt med VI HADER GENBRUGSS~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-07 10:28

Hvis naboer til Grøndagsvængehuset, som havde stået tomt et par
måneder, så et problem i at kommunen var ved at skabe en institutioon
for at imøde komme GReenpeacekrav om Genbrug og stop for
klimaændringer, så forstår jeg dem godt.

Men ejeren er enerådende mht adkomst til huset og tyveri er tyveri og
snart vil BZ komme til at gå *enhåndede* fra sådanne
drengestreger. Sharia er sharia.

Hvis journalisterne kan overtale een nabo til at være tolerant for
hustyveri, så lyver de det til at flertallet var glade for at hænge ud
med tyvene og bør respekteres og skøde og ejendomsret skal glemmes.

En sort pige opdigtede blufærdighedskrænkelse da hun besigtigede min 1
sals lejlighed, der havde stået tom en måned.
Selvfølgelig havde hun ejers rettigheder, og hvis shorts og bare tæer
var i strid med hendes kultur, så havde hun lov at overdrive og få mig
bødedømt, hvad hun fik