oske?
Fra : /Peter

Dato : 04-02-07 08:42

Moske et underligt sted at spørge men her er jo muslimske bedrevidende i
overtal, så:

Kan jeg bare vade ind i en moske, måske jeg lige tager fodtøjet af
først, men kan det lade sig gøre?

Kan jeg bare sige trosbekendelsen jvf. islam.dk, og så mene at nu er jeg
muslim, og hvis hvad giver det så adgang til,
kan man frit bevæge sig alle steder inkl. en moske, og bare sige "ali
akhbar" eller hvad det nu er de siger til hinanden.

Jeg vil agter at agere femte kolonne virksomhed, inden for
muhamedanernes rækker

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-02-07 08:44

/Peter <nospam@no.mail> wrote:

> Jeg vil agter at agere femte kolonne virksomhed, inden for
> muhamedanernes rækker

Husk hvidløg.... nåh nej.... bacon selvfø'li.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-07 09:44

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message
> [...]
> "ali akhbar" eller hvad det nu er de siger til hinanden.
>
> Jeg vil agter at agere femte kolonne virksomhed, inden for

Taquia betyder at du måske idag kan alt

Men måske det i overmorgen når de er mange nok, er livsfarligt og du
ved jo at ligesom politi holder med BZ så vil de holde med muslimerne
også vhis du myrdes langsomt for din 5.kollonne provokation.

Efter at Labenens knogler er begravet i i indviet muslimsk jord i
Brøndby, er de selvsikre og Hanne Beck Hansen&Lene Espersen tør intet
gøre for at stoppe tortur eller henrettelse

Vær ikke Morten Korck naiv

I »Det gamle guld« (1923) bind 2, kapitel 14, rister Morten
Korch en Kærlighedsrune til det Hverdagsdanmark, der byggede vort
land. Ikke med pralende storarmsving, men »nok så mange træk, der
kunne synes små og ubetydelige, men som blev store, fordi de var ægte,
menneskelige og sande - det Danmark, som alle danske ville elske og
værne om«.

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-02-07 11:46

> [...]
> overtal, så:
>
> Kan jeg bare vade ind i en moske, måske jeg lige tager fodtøjet af først,

Det kommer an på moskéen, og på om du kommer med videokamera og lytteudstyr.

Jeg har selv fx været i en stor moské i Hyderabad i Pakistan, - no problem,
bare man havde taget skoene af. Og sådan er det mange steder.

> [...]
> kan man frit bevæge sig alle steder inkl. en moske, og bare sige "ali
> akhbar" eller hvad det nu er de siger til hinanden.

Hvis du siger trosbekendelsen over for to troede muslimer, så er du muslim,
og kan naturligvis komme hvor andre muslimer kommer, - så længe du ikke
render rundt og viser du er "frafalden".

> Jeg vil agter at agere femte kolonne virksomhed, inden for muhamedanernes
> rækker

Mon ikke du skulle bruge et år eller to på at sætte dig ind i hvad islam er
for noget?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-02-07 13:08

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> render rundt og viser du er "frafalden".

> Mon ikke du skulle bruge et år eller to på at sætte dig ind i hvad islam er

naah, det ville jo kræve for meget, + det kunne jo være der var nogen
fordomme der faldt i samme ombæring.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-02-07 14:20

On Mon, 5 Feb 2007 13:07:42 +0100 thomas_lists@elements.dk (Thomas von
Hassel) sent the following smoke signals:

>naah, det ville jo kræve for meget, + det kunne jo være der var nogen
>fordomme der faldt i samme ombæring.

Der er jo forskel på teori og praksis.

Teoretisk set er islam en fredelig religion, der fordømmer mord, men
hvorfor er der så så mange troende muslimer, der slår andre ihjel for
deres tro?

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

*Slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser
og Allan Krautwald*

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-02-07 14:22

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> [...]
>
> Teoretisk set er islam en fredelig religion, der fordømmer mord, men
> hvorfor er der så så mange troende muslimer, der slår andre ihjel for

Fordi de nok er muslimer, men mest er mennesker. Og når mennesker,
politik og religion flyder sammen så går det galt, ikke bare for
muslimer.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : /Peter

Dato : 05-02-07 17:04

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi de nok er muslimer, men mest er mennesker. Og når mennesker,
> politik og religion flyder sammen så går det galt, ikke bare for
> muslimer.

Og her rammer du så fuldstændig kernen i en totalitær ideologi,
som islam jo er - det går helt galt og har gjort det i så lang at
denne kultur ikke overlever uden indgriben fra eller flugt til den
vestlige udviklede og civiliserede verden.

Og her kommer så det helt absurde:
Her prøver de så ihærdigt at genindføre alt det lort de vil reddes fra.

Dømt til undergang - forhåbentlig meget meget snart.

Fra : Kim2000

Dato : 04-02-07 12:03

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> overtal, så:
>
> Kan jeg bare vade ind i en moske, måske jeg lige tager fodtøjet af først,

Inden du vader ind i en moske og gør nar af deres religion burde du nok
gennemskue hvad "man" siger til hinanden. Så vidt jeg ved er der ingen
mosker i Danmark der er tilnærmelsesvis interessante at gå ind i for at se
dem. Men ligesom en muslim kan lege turist i en kirke så kan du sikkert lege
turist i en moske. Hærværk har jo desværre så bare gjort at man ikke kan
lade hverken kirker eller mosker være ulåste. Det er sørgeligt.

Hvis det endelig er fordi du mener du kan opsnappe en masse om at de skal
dræbe og alt muligt andet pladder der fyres af fra talerstolen, så skal du
nok også til at lære arabisk og finde de "rigtige" tosser. Og de "rigtige"
tosser har du nok større chance for at finde ved gå en tur gennem Voldsmose
efter mørkets frembrud.

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : /Peter

Dato : 04-02-07 16:36

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Inden du vader ind i en moske og gør nar af deres religion burde du
> nok gennemskue hvad "man" siger til hinanden.

Hvem siger jeg skal gøre nar af deres ideologi ?
I kirkerne siger man vist ikke så meget , så man behøver
vel heller ikke sige noget i en moske.

>Så vidt jeg ved er der ingen mosker i Danmark der er tilnærmelsesvis
>interessante at gå ind i for at se dem.

Det er også menneskene inde i moskeen der er interessante,
og ikke døde bygninger.

>Hærværk har jo desværre så bare gjort at man ikke kan lade hverken
>kirker eller mosker være ulåste. Det er sørgeligt.

Ja, man bliver nødt til at brænde hele kirken af.

> Hvis det endelig er fordi du mener du kan opsnappe en masse om at de
> skal dræbe og alt muligt andet pladder der fyres af fra talerstolen,
> så skal du nok også til at lære arabisk og finde de "rigtige" tosser.

Nu lægger du ord i munden på mig, jeg skal da ikke opsnappe noget,
nej jeg kommer skam med forudfattede meninger, og har allerede en
holdning.

> Og de "rigtige" tosser har du nok større chance for at finde ved gå
> en tur gennem Voldsmose efter mørkets frembrud.

Er det så dem der ikke er rigtige muslimer?

Fra : Kim2000

Dato : 04-02-07 17:05

> [...]
>
> Det er også menneskene inde i moskeen der er interessante,
> og ikke døde bygninger.

> Ja, man bliver nødt til at brænde hele kirken af.

???

> Nu lægger du ord i munden på mig, jeg skal da ikke opsnappe noget,
> nej jeg kommer skam med forudfattede meninger, og har allerede en
> holdning.

Da du siger du har tænkt dig at lege femte kolonne, så må det vel være fordi
du forventer at der sker andet i mosken end en flok tosser der ligger og
beder til en falsk afgud.

> Er det så dem der ikke er rigtige muslimer?

Det er hvertfald dem som kan kaldes perkere (som skældsord).

Fra : /Peter

Dato : 04-02-07 17:20

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> ???

Nå -mig ike fosto !
Er du den største navlebeskuer her i gruppen,
fatter du ikke at hvad der foregår på den globale legeplads?

> Da du siger du har tænkt dig at lege femte kolonne, så må det vel være
> fordi du forventer at der sker andet i mosken end en flok tosser der
> ligger og beder til en falsk afgud.

Hvad sker der ?

> Det er hvertfald dem som kan kaldes perkere (som skældsord).

Og de er ikke "perkere" i moskeen?

Fra : Kim2000

Dato : 04-02-07 17:43

> [...]
>
> Nå -mig ike fosto !
> Er du den største navlebeskuer her i gruppen,
> fatter du ikke at hvad der foregår på den globale legeplads?

Lad os se engang..... "funktioner", så finder man "bloker afsender" og
straks er tossen væk.

Fra : /Peter

Dato : 04-02-07 17:56

> Lad os se engang..... "funktioner", så finder man "bloker afsender" og
> straks er tossen væk.

Det plejer bare at hedde: PLONK