Coach dig selv
Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-07 07:27

Coach dig selv

I sin anstrengte reklame for BZ-asociale, er EB idag fuld af artikler
om selvrealisering, der svæver i luften, uden tilknytning til
samfundsgavn.

Berømtheder gøres til coaches, som om talentmassen var begrænset til
dem.

Selvfølgelig har statslige terapeuter aldrig gjort gavn.

Det netværk af snobbefine private psykoanalytikere som Freud i 1910
fik mafiøst sammenknyttet til at smigre Woody Allen typer,
selvmedlidendende flæbere, har heller ikke gjort en promille af
den gavn, som investerende bolighajer og Edisonske opfindere har
gjort.

"Her står jeg, jeg kan ikke andet." Luther 1519