Er det mon perkere der er på spil
Fra : Martin

Dato : 03-02-07 15:32

Tæskehold på 6 unge mænd smadrer kranium på 15-årig.
http://ekstrabladet.dk/112/article267978.ece

Er der perkersignatur her

Og bliver det så i givet fald registreret som et nyt af de utallige
grove racistiske overgreb mod danske?

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 03-02-07 15:45

On 3 Feb 2007 06:31:53 -0800, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tæskehold på 6 unge mænd smadrer kranium på 15-årig.
>http://ekstrabladet.dk/112/article267978.ece
>
>Er der perkersignatur her

hvordan kunne du gætte det?

>Og bliver det så i givet fald registreret som et nyt af de utallige
>grove racistiske overgreb mod danske?

der er noget du har misforstået

et sådant "politisk korrekt" center vil skam ikke registrere
muhamedaneres altid ekstremt dårlige opførsel

systemet ville da blive overbelastet

/Albert Camus/

Fra : Tony

Dato : 03-02-07 16:12

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
[...]

''Registreret'' er du vimmer mand, det ville falde ind under
racismeparagraffen, og det ska' vi ikke ha' no'et a'.

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-07 16:38

Tæskehold på 6 unge mænd smadrer kranium på 15-årig.
http://ekstrabladet.dk/112/article267978.ece

Er der perkersignatur her

Øh, ja?. Rigtige mænd klarer ærterne alene, muhammedanersvin klarer altid
ærterne i overtal.

Ud med dem - jo hurtigere jo bedre, inden de "bliver mange nok".

Fra : cphpeter@gmail.com

Dato : 03-02-07 21:12

On Feb 3, 3:31 pm, "Martin" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der perkersignatur her
>
> Og bliver det så i givet fald registreret som et nyt af de utallige

Ja Gudfaderbevares : http://ekstrabladet.dk/112/article268089.ece
sikke en perkerslapsvans, simulere et kraniebrud blot for at få
anstændige borgere i "foregangslandet" i fedtefadet !

Fra : E.M.

Dato : 03-02-07 21:29

Ja Gudfaderbevares : http://ekstrabladet.dk/112/article268089.ece
sikke en perkerslapsvans, simulere et kraniebrud blot for at få
anstændige borgere i "foregangslandet" i fedtefadet !

Og hvor ser du at de "danskere" IKKE er af "anden etnisk herkomst" end dansk
?

E.M.

Fra : cphpeter@gmail.com

Dato : 03-02-07 23:25

On Feb 3, 9:28 pm, "E.M." <e...@dbmail.dk> wrote:
> [...]
> anstændige borgere i "foregangslandet" i fedtefadet !
>
> Og hvor ser du at de "danskere" IKKE er af "anden etnisk herkomst" end dansk

Det var blot en "prøveballon" om du vil, for at se om der overhoved
var nogen herinde, som ikke havde de to brikker limet sammen. Men det
er der tydeligvis ikke, så jeg tror jeg går ud og blander mig med de
bedre bemidlede, hehe. Ciao :)