Så blev odet argument OGSÅ udhulet
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 03-02-07 12:34

Først skulle Irak angribes og SAddam fjernes fordi han havde
masseødelæggelses våben. Det blev så modbevist.

Så skulle han fjernes fordi han forsøgte at KØBE disse i Nigeria. Så blev
dette også afsløret som en løgn.

Så var det fordi man kædede ham sammen med 11. september. Så viste det sig
også ikke at have noget på sig

Så var det fordi han samarbejdede med Al Queda. Det viste sig så også at
være en løgn plantet af USA.

Så var det fordi han var en led satan det tyranisserede sit folk. (man
skyndte sig så at henrette ham inden omfanget af hans tyranni (og USA evt
indblanding i uhyrlighederne) blev fuldt belyst.

NU viser det sig så at en af dem som formentlig DELTOG i uhyrlighederne
oprindeligt var tiltænkt en indflydelsesrig rolle i det ny IRak.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/02/02/02221012.htm?nyheder Jeg synes
efter hånden at USAs troværdighed er ikke eksisterende. Om det er den ene
eller den anden slagter der sidder i Irak kan vel være ligemeget

Konklusionen MÅ væreat USA troede at der kunne være noget billig olie (det
viste sig så efterfølgende af være en fejlkalkulation af samme dimensioner
som da SH troede han kunne besejre koalitionen)

Tilbage står så følgende spørgsmål:

Er vi stolte over at have kastet Irak ud i kaos?

Havde CIA noget at gøre med hærchefens forsvinden fra Danmark??

Har CIA efterfølgende haft noget at gøre med den manglende efterforskning i
sagen??

Peter

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin

Dato : 03-02-07 13:36

On 3 Feb., 12:34, "Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote:

> Tilbage står så følgende spørgsmål:
>
> Er vi stolte over at have kastet Irak ud i kaos?

Kan du svare på hvorledes idyl skabes i muhammedansk land??

Mvh
Martin

Fra : Tony

Dato : 03-02-07 16:23

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
On 3 Feb., 12:34, "Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote:

> Tilbage står så følgende spørgsmål:
>
> Er vi stolte over at have kastet Irak ud i kaos?

Kan du svare på hvorledes idyl skabes i muhammedansk land??

Rigeligt med geder til mændene.

Tony

Fra : @

Dato : 03-02-07 13:47

On Sat, 3 Feb 2007 12:34:00 +0100, "Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk>
wrote:

>Tilbage står så følgende spørgsmål:
>
>Er vi stolte over at have kastet Irak ud i kaos?

stolte?????

så lang tid muhamedanerne har travlt med at kriges indbyrdes myrder de
da ikke ordentlige mennesker

så på den måde har Iraq været et gode

>Havde CIA noget at gøre med hærchefens forsvinden fra Danmark??

er det vigtigste ikke, at der er en muhamedaner der har forladt landet

hvis CIA kan lave det nummer sådan ca. 200.000 gange vil det være
ganske glimragende

>Har CIA efterfølgende haft noget at gøre med den manglende efterforskning i
>sagen??

hvilken sag??

at en muhamedaner forsvinder er ikke en sag det er en glædelig
begivenhed

PS: hold venligst op med at spamme med reklamer

>Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
>Den har indtil videre sparet mig for at få 22 spam-mails
>Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
>Hent en gratis SPAMfighter her.

/Albert Camus/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-02-07 15:37

Peter K. Nielsen wrote:

> Havde CIA noget at gøre med hærchefens forsvinden fra Danmark??
>
> Har CIA efterfølgende haft noget at gøre med den manglende
> efterforskning i sagen??

Naturligvis. Ellers var overvågningen da ikke så eklatant talentløs

/FL

Fra : @

Dato : 03-02-07 15:47

On Sat, 3 Feb 2007 15:37:02 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Naturligvis. Ellers var overvågningen da ikke så eklatant talentløs

hvorfor beskæftige sig med aldeles underordnede ting

manden er rejst gæld jer dog over det

/Albert Camus/

Fra : Sten Schou

Dato : 03-02-07 18:01

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> synes efter hånden at USAs troværdighed er ikke eksisterende. Om det er
> den ene eller den anden slagter der sidder i Irak kan vel være ligemeget

Og de papirer "finder" man pludseligt, 4 år efter manden stak af......hmmmmm

Hilsen Sten