Nationalhesten Laban
Fra : /Peter

Dato : 02-02-07 21:20

Laban ser ud til at blive den nye natonalhelt, næst efter Tordenskold,
i hvert fald hvis det stod til DR.dk.

Skal man affyre 12 salutskud for en muhamenerhelt,
nu der indføres en ny mærkedag, eller hvordan gør man det?

Fra : gb

Dato : 02-02-07 21:25

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in

> Laban ser ud til at blive den nye natonalhelt, næst efter
> Tordenskold, i hvert fald hvis det stod til DR.dk.

Har du et link? (Ser ikke TV)

--
GB

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 21:44

In news:Xns98CBD9C89B202nospam465098@130.227.3.84,
gb <nospam@no.invalid> typed:

> Har du et link? (Ser ikke TV)

Du går ikke glip af noget, har netop set Melodi grand prix, ikke om en af
sangene var en blanding af dansk og arabisk...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-02-07 21:56

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:Xns98CBD9C89B202nospam465098@130.227.3.84,
> gb <nospam@no.invalid> typed:

> Du går ikke glip af noget, har netop set Melodi grand prix, ikke om en af
> sangene var en blanding af dansk og arabisk...

velkommen til et globalt samfund, jorden er, desværre for nogen, ikke
ret stor ..

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 22:22

In news:1hsxgw5.1wm4pgzdzoqkmN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:

> velkommen til et globalt samfund, jorden er, desværre for nogen, ikke
> ret stor ..

Sjovt som du mener det er logisk at synge delvist på et sprog der hører til
flere tusinde Km væk, hvis du ikke finder det underligt, så siger det en del
emre om dig end dem du finder afstumpede.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 02-02-07 22:44

On Fri, 2 Feb 2007 21:55:55 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>velkommen til et globalt samfund,

hvad er et globalt samfund for en størrelse?

/Albert Camus/

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 22:47

In news:23c7s2997ah6t8rqupm34vblcskgrm551m@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:

> hvad er et globalt samfund for en størrelse?

Et forenet muslimsk land ? en tanke der får Thomas til at komme i bukserne?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-02-07 21:43

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:23c7s2997ah6t8rqupm34vblcskgrm551m@4ax.com,
> @ <1[at]invalid.net> typed:

> Et forenet muslimsk land ? en tanke der får Thomas til at komme i bukserne?

I har slet ikke fattet hvad det er jeg snakker om, men det er nok ikke
nogen overraskelse.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : N_B_DK

Dato : 05-02-07 00:58

In news:1hszakp.1q4rc6z1t4sifzN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> I har slet ikke fattet hvad det er jeg snakker om, men det er nok ikke
> nogen overraskelse.

Har du selv fattet det ? jeg tvivler i så fald havde du vel ikke trykket
send...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-02-07 21:39

/Peter <nospam@no.mail> wrote:

> Laban ser ud til at blive den nye natonalhelt, næst efter Tordenskold,
> i hvert fald hvis det stod til DR.dk.
>
> Skal man affyre 12 salutskud for en muhamenerhelt,
> nu der indføres en ny mærkedag, eller hvordan gør man det?

Hvordan ser du det ? ... Ville du hellere at de ensidigte fremstillede
ham som uroskaber ?

Naturligvis har han jokket i spinaten ret groft, men verden er jo ikke
sort/hvid ... vel ?

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : @

Dato : 02-02-07 21:52

On Fri, 2 Feb 2007 21:39:05 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Hvordan ser du det ? ... Ville du hellere at de ensidigte fremstillede
>ham som uroskaber ?
>
>Naturligvis har han jokket i spinaten ret groft, men verden er jo ikke
>sort/hvid ... vel ?

nej, der er efterhånden ved at være godt fyldt op med nutidens
koran-nazistiske brunskjorter og deres røde medløbere

/Albert Camus/

Fra : Poul E Hansen

Dato : 02-02-07 23:03

On 2 Feb., 21:19, "/Peter" <nos...@no.mail> wrote:
> Laban ser ud til at blive den nye natonalhelt, næst efter Tordenskold,
> i hvert fald hvis det stod til DR.dk.
>
> Skal man affyre 12 salutskud for en muhamenerhelt,
> nu der indføres en ny mærkedag, eller hvordan gør man det?
Ja det må du gerne.