/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Det var tæt på...!
Fra : -=* DANELAW *=-


Dato : 02-02-07 10:50

Det ville også have været for godt til at være sandt:

http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece




 
 
Kim Frederiksen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 02-02-07 10:56

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:5dudnUdhG8vWlF7YRVnyhQA@giganews.com...
> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece
>

Ja, det var sgu tæt på at danmark reducerede med 2 mål inden for et døgn

/Kim



Simulanten (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Simulanten


Dato : 02-02-07 10:24

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:5dudnUdhG8vWlF7YRVnyhQA@giganews.com...
> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece


Shit, hvorfor lod de ham ikke side i bilen og kørte den til skrot.



Sten Schou (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 02-02-07 11:45


"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:5dudnUdhG8vWlF7YRVnyhQA@giganews.com...
> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece

Allah har sgu haft bud efter nogle af de hardcore i går.

Hilsen Sten



/Peter (02-02-2007)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 02-02-07 14:40

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse
news:45c31617$0$52095$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
> meddelelse news:5dudnUdhG8vWlF7YRVnyhQA@giganews.com...
>> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece
>
> Allah har sgu haft bud efter nogle af de hardcore i går.


Nej, jeg tror faktisk det er Tordenskjold der er begyndt at rasle med
sablen,
han må efterhånden havde fået nok, og er ved at vågne.





Allan Riise (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-02-07 14:43

/Peter wrote:
> "Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse
> news:45c31617$0$52095$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
>> skrev i en meddelelse news:5dudnUdhG8vWlF7YRVnyhQA@giganews.com...
>>> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>>>
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece
>>
>> Allah har sgu haft bud efter nogle af de hardcore i går.
>
>
> Nej, jeg tror faktisk det er Tordenskjold der er begyndt at rasle med
> sablen,
> han må efterhånden havde fået nok, og er ved at vågne.

Du blander da vidst et par figurer sammen!?

--
Allan Riise



Sten Schou (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 02-02-07 15:05


"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:45c33fdb$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Du blander da vidst et par figurer sammen!?

Ja, det plejer at være Holger Danske.

Hilsen Sten



/Peter (02-02-2007)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 02-02-07 15:15

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse
news:45c34509$0$52094$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:45c33fdb$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Du blander da vidst et par figurer sammen!?
>
> Ja, det plejer at være Holger Danske.


Ja for sat*n hvordan kan jeg tage fejl af det
men Tordenskjold kommer sikkert også op af jorden når tid er .



Malene P (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 02-02-07 15:24


"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
news:45c34766$0$5766$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse
> news:45c34509$0$52094$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> > news:45c33fdb$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> >> Du blander da vidst et par figurer sammen!?
> >
> > Ja, det plejer at være Holger Danske.
>
>
> Ja for sat*n hvordan kan jeg tage fejl af det
> men Tordenskjold kommer sikkert også op af jorden når tid er .

Ja, ham med krudt i røven kunne der måske også være brug for nu ))

Malene P



Hr. Jensen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 02-02-07 18:42

On Fri, 2 Feb 2007 15:14:42 +0100 "/Peter" <nospam@no.mail> sent the
following smoke signals:

>Ja for sat*n hvordan kan jeg tage fejl af det
>men Tordenskjold kommer sikkert også op af jorden når tid er .

Ja, når hoben af samfundsfjendtlige venstrefløjsere er blevet overhældt
med brændbar væske...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Abu Laban is dead.
May he Rest In Piss.

Kim Larsen (04-02-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 04-02-07 17:18

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
news:est6s258pr4e1pmqab0hukoth75qmrdcvc@4ax.com...
> On Fri, 2 Feb 2007 15:14:42 +0100 "/Peter" <nospam@no.mail> sent the
> following smoke signals:
>
>>Ja for sat*n hvordan kan jeg tage fejl af det
>>men Tordenskjold kommer sikkert også op af jorden når tid er .
>
> Ja, når hoben af samfundsfjendtlige venstrefløjsere er blevet overhældt
> med brændbar væske...

Prøv engang at læse hvad du skriver før du poster det.

Det er sygeligt, ganske enkelt sygeligt, det som du lukker ud.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (05-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 05-02-07 17:18

In news:eq510k$k8r$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Prøv engang at læse hvad du skriver før du poster det.
>
> Det er sygeligt, ganske enkelt sygeligt, det som du lukker ud.

Følger du nogensinde dine egne råd ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kim Larsen (05-02-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-07 17:47

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:538e0c6ac6787861b4b9a785a543d3c7@spamme-dyndns.dk...
> In news:eq510k$k8r$1@news.datemas.de,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
>
>> Prøv engang at læse hvad du skriver før du poster det.
>>
>> Det er sygeligt, ganske enkelt sygeligt, det som du lukker ud.
>
> Følger du nogensinde dine egne råd ?

Ja da, helt konsekvent.

Gør du det ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (05-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 05-02-07 19:21

In news:eq7n3j$4mc$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:538e0c6ac6787861b4b9a785a543d3c7@spamme-dyndns.dk...
> > In news:eq510k$k8r$1@news.datemas.de,
> > Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> >
> > > Prøv engang at læse hvad du skriver før du poster det.
> > >
> > > Det er sygeligt, ganske enkelt sygeligt, det som du lukker ud.
> >
> > Følger du nogensinde dine egne råd ?
>
> Ja da, helt konsekvent.

Så undrer jeg mig over du kan skrive det du gør.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kim Larsen (05-02-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 05-02-07 20:31

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:0dfa1d6cefb4dfd28aec1bcbc012941e@spamme-dyndns.dk...
> In news:eq7n3j$4mc$1@news.datemas.de,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
>> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:538e0c6ac6787861b4b9a785a543d3c7@spamme-dyndns.dk...
>> > In news:eq510k$k8r$1@news.datemas.de,
>> > Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
>> >
>> > > Prøv engang at læse hvad du skriver før du poster det.
>> > >
>> > > Det er sygeligt, ganske enkelt sygeligt, det som du lukker ud.
>> >
>> > Følger du nogensinde dine egne råd ?
>>
>> Ja da, helt konsekvent.
>
> Så undrer jeg mig over du kan skrive det du gør.

Jeg holder mig da tilbage for at bruge de superlativer af liden flatterende
karakter som vil være passende for dig, hvilket er godt råd at følge, ikke
kun over for dig men alle dine artsfæller.

Men det er jo svært at føre en diskussion med en person som intet har at
byde ind med, det er der mange før mig som har sagt til dig og derfor bliver
det til sådan noget pladder her hvilket det jo gør hver eneste gang at
fornuftige mennesker fortvivlet forsøger at udveksle en meningsfuld dialog
med dig.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (07-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 07-02-07 05:53

In news:eq80m8$4es$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Jeg holder mig da tilbage for at bruge de superlativer af liden
> flatterende karakter som vil være passende for dig, hvilket er godt
> råd at følge, ikke kun over for dig men alle dine artsfæller.

Er du da af en anden art, siden du skriver: ikke kun over for dig men alle
dine artsfæller.

> Men det er jo svært at føre en diskussion med en person som intet har
> at byde ind med, det er der mange før mig som har sagt til dig og
> derfor bliver det til sådan noget pladder her hvilket det jo gør hver
> eneste gang at fornuftige mennesker fortvivlet forsøger at udveksle
> en meningsfuld dialog med dig.

Ligesom mange har sagt de mener du er dum som en dør, tager du dig af det næ
? og hvorfor skulle du ? hvorfor skal jeg ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Jim (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 02-02-07 12:00

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:5dudnUdhG8vWlF7YRVnyhQA@giganews.com...
> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece
>
Så heldige skulle vi altså ikke have lov til at være.



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 12:32

-=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece

Igen, jeg hader at gentage mig selv, men i er ikke et hak bedre ... skal
jeg juble når i bliver kørt ihjæl eller ligger for døden på hospitalet
.... nej, det vil jeg ikke, men det er måske bare mig ...



/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Kim Larsen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-02-07 12:37

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
news:1hswqrk.1dcaeq21naw6q9N%thomas_lists@elements.dk...
> -=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:
>
>> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece
>
> Igen, jeg hader at gentage mig selv, men i er ikke et hak bedre ... skal
> jeg juble når i bliver kørt ihjæl eller ligger for døden på hospitalet
> ... nej, det vil jeg ikke, men det er måske bare mig ...

Ja, ind i mellem tror man det er løgn når man ser hvad der bliver losset ud
af racistiske uhyrlige udtalelser i denne nyhedsgruppe.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 13:01

In news:epv7pt$jse$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Ja, ind i mellem tror man det er løgn når man ser hvad der bliver
> losset ud af racistiske uhyrlige udtalelser i denne nyhedsgruppe.

Manden er jo rablende idiot, det har intet med hans tro at gøre, så der er
da intet racistisk i det.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 13:06

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:epv7pt$jse$1@news.datemas.de,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
>
> > Ja, ind i mellem tror man det er løgn når man ser hvad der bliver
> > losset ud af racistiske uhyrlige udtalelser i denne nyhedsgruppe.
>
> Manden er jo rablende idiot, det har intet med hans tro at gøre, så der er
> da intet racistisk i det.

Det tror du vel ikke selv på ?

Glistrup f.eks. er mindst lige så rablende, men du vil ikke høre de
samme kommentarer når den dag kommer ...

/thomas
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 13:19

In news:1hswsb4.a0gsrm1n5yjdcN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> Det tror du vel ikke selv på ?
>
> Glistrup f.eks. er mindst lige så rablende, men du vil ikke høre de
> samme kommentarer når den dag kommer ...

Glitsrup er på ingen måde rablende gal, manden har og havde jo ret i det han
sagde for 3 årtier siden, at du så har en indlæringsevne der er længere end
3 årtier er jo så bare sørgeligt.


--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 13:56

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:1hswsb4.a0gsrm1n5yjdcN%thomas_lists@elements.dk,
> Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> > Det tror du vel ikke selv på ?
> >
> > Glistrup f.eks. er mindst lige så rablende, men du vil ikke høre de
> > samme kommentarer når den dag kommer ...
>
> Glitsrup er på ingen måde rablende gal, manden har og havde jo ret i det han
> sagde for 3 årtier siden, at du så har en indlæringsevne der er længere end
> 3 årtier er jo så bare sørgeligt.

ret i hvad ... han sagde en del i sin tid

/thoimas
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 15:19

In news:1hswumd.1qmenst1autb9cN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:

> ret i hvad ... han sagde en del i sin tid

Sagde han noget han ikke har ret i da ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Jim (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 02-02-07 12:58

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
news:1hswqrk.1dcaeq21naw6q9N%thomas_lists@elements.dk...
> -=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:
>
>> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece
>
> Igen, jeg hader at gentage mig selv, men i er ikke et hak bedre ... skal
> jeg juble når i bliver kørt ihjæl eller ligger for døden på hospitalet
> ... nej, det vil jeg ikke, men det er måske bare mig ...
>
Hvor skulle det være det samme?
Vi er da ikke fundamentalistiske muhamsere.
Kan du ikke se forskellen, så er du enten naivist eller muhamedaner.



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 13:06

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
> news:1hswqrk.1dcaeq21naw6q9N%thomas_lists@elements.dk...
> > -=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:
> >
> >> Det ville også have været for godt til at være sandt:
> >>
> >> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece
> >
> > Igen, jeg hader at gentage mig selv, men i er ikke et hak bedre ... skal
> > jeg juble når i bliver kørt ihjæl eller ligger for døden på hospitalet
> > ... nej, det vil jeg ikke, men det er måske bare mig ...
> >
> Hvor skulle det være det samme?
> Vi er da ikke fundamentalistiske muhamsere.

Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt

> Kan du ikke se forskellen, så er du enten naivist eller muhamedaner.

hverken eller ...

/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

gb (02-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-02-07 13:12

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1hswscy.uujtxettfrswN%thomas_lists@elements.dk:

> Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt

Hallo, radigaler. Vi BOR i Danmark, og vores familier har bygget dette
land op til det det er i dag. Skal vi bare forære det væk til nogen,
som helst ser os forsvinde? Er du syg i hovedet?

--
GB

Allan Riise (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-02-07 13:16

gb wrote:
> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> news:1hswscy.uujtxettfrswN%thomas_lists@elements.dk:
>
>> Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
>
> Hallo, radigaler. Vi BOR i Danmark, og vores familier har bygget dette
> land op til det det er i dag. Skal vi bare forære det væk til nogen,
> som helst ser os forsvinde? Er du syg i hovedet?


Og nogen har boet her meget længere end andre Georg, bl.a. min familie i
forhold til dig og din familie, din "sigøjner", så du skal da slet ikke råbe
op om nogen.!!

--
Allan Riise



N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 13:27

In news:45c32b7b$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:
> Og nogen har boet her meget længere end andre Georg, bl.a. min
> familie i forhold til dig og din familie, din "sigøjner", så du skal
> da slet ikke råbe op om nogen.!!

Jøsses da, tænk jeg tror du har indåndet for mange dampe fra bonbon

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Allan Riise (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-02-07 13:32

N_B_DK wrote:
> In news:45c32b7b$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:
>> Og nogen har boet her meget længere end andre Georg, bl.a. min
>> familie i forhold til dig og din familie, din "sigøjner", så du skal
>> da slet ikke råbe op om nogen.!!
>
> Jøsses da, tænk jeg tror du har indåndet for mange dampe fra bonbon


Det bliver svært, der er ingen dropsproduktion her mere.

--
Allan Riise



N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 13:55

In news:45c32f2b$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:

> Det bliver svært, der er ingen dropsproduktion her mere.

Nej det er vist egenligt rigtigt, det er kun lager nu ikke ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Allan Riise (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-02-07 14:02

N_B_DK wrote:
> In news:45c32f2b$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:
>
>> Det bliver svært, der er ingen dropsproduktion her mere.
>
> Nej det er vist egenligt rigtigt, det er kun lager nu ikke ?


Nope, kun BonBon-Land.
Og en tilkommer, nemlig Fantasy World.

--
Allan Riise



Hr. Jensen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 02-02-07 18:45

On Fri, 2 Feb 2007 14:02:13 +0100 "Allan Riise" <ari06@pc.dk> sent the
following smoke signals:

>Nope, kun BonBon-Land.
>Og en tilkommer, nemlig Fantasy World.

Gik den ikke op i røg for nylig?

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Abu Laban is dead.
May he Rest In Piss.

Allan Riise (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-02-07 18:56

Hr. Jensen wrote:
> On Fri, 2 Feb 2007 14:02:13 +0100 "Allan Riise" <ari06@pc.dk> sent the
> following smoke signals:
>
>> Nope, kun BonBon-Land.
>> Og en tilkommer, nemlig Fantasy World.
>
> Gik den ikke op i røg for nylig?


Ikke mere end at det kan reddes.

--
Allan Riise



N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 18:57

In news:04u6s250prmg0nv9u4fets2khqijlk0mfg@4ax.com,
Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> typed:

> Gik den ikke op i røg for nylig?

Nej det var den hal / værksed hvor glasfiber tingene lagres/produceres.
(hvis jeg husker korrekt)

Gad vide om det stadig er på gården de laves?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



gb (02-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-02-07 13:48

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in
news:f1efa63c90c2713875cacc6cb0aee4e2@spamme-dyndns.dk:

> In news:45c32b7b$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:
>> Og nogen har boet her meget længere end andre Georg, bl.a. min
>> familie i forhold til dig og din familie, din "sigøjner", så du skal
>> da slet ikke råbe op om nogen.!!
> Jøsses da, tænk jeg tror du har indåndet for mange dampe fra bonbon

Han lufter jo bare sin indædte racisme og sin impotens/inkompetence.
Lad ham dog.

--
GB

Allan Riise (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-02-07 13:50

gb wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in
> news:f1efa63c90c2713875cacc6cb0aee4e2@spamme-dyndns.dk:
>
>> In news:45c32b7b$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
>> Allan Riise <ari06@pc.dk> typed:
>>> Og nogen har boet her meget længere end andre Georg, bl.a. min
>>> familie i forhold til dig og din familie, din "sigøjner", så du skal
>>> da slet ikke råbe op om nogen.!!
>> Jøsses da, tænk jeg tror du har indåndet for mange dampe fra bonbon
>
> Han lufter jo bare sin indædte racisme og sin impotens/inkompetence.
> Lad ham dog.


Er du fjerde eller femte generationsindvandrer?

--
Allan Riise



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 13:56

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> news:1hswscy.uujtxettfrswN%thomas_lists@elements.dk:
>
> > Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
>
> Hallo, radigaler. Vi BOR i Danmark, og vores familier har bygget dette
> land op til det det er i dag. Skal vi bare forære det væk til nogen,
> som helst ser os forsvinde? Er du syg i hovedet?

Jeg siger ikke i skal smide noget væk. Jeg siger i skal opføre jer som
mennesker.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

gb (02-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-02-07 14:04

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1hswung.fc06zl7xqa5mN%thomas_lists@elements.dk:

> Jeg siger ikke i skal smide noget væk. Jeg siger i skal opføre jer
> som mennesker.

Hvilke mennesker havde du lige i tankerne? Ekstrem-islamister?

--
GB

Allan Riise (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-02-07 14:05

gb wrote:
> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> news:1hswung.fc06zl7xqa5mN%thomas_lists@elements.dk:
>
>> Jeg siger ikke i skal smide noget væk. Jeg siger i skal opføre jer
>> som mennesker.
>
> Hvilke mennesker havde du lige i tankerne? Ekstrem-islamister?


Mennesker som de er mest.

--
Allan Riise



@ (02-02-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-02-07 16:23

On Fri, 2 Feb 2007 13:56:08 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>gb <nospam@no.invalid> wrote:
>
>> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
>> news:1hswscy.uujtxettfrswN%thomas_lists@elements.dk:
>>
>> > Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
>>
>> Hallo, radigaler. Vi BOR i Danmark, og vores familier har bygget dette
>> land op til det det er i dag. Skal vi bare forære det væk til nogen,
>> som helst ser os forsvinde? Er du syg i hovedet?
>
>Jeg siger ikke i skal smide noget væk. Jeg siger i skal opføre jer som
>mennesker.

du kan ikke køre møg uden at komme til at lugte,

ligeledes kan du ikke have med muhamedanere at gøre, uden at tage både
hårde ord og midler i brufg


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 16:34

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> On Fri, 2 Feb 2007 13:56:08 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
> von Hassel) wrote:
>
> >gb <nospam@no.invalid> wrote:
> >
> >> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> >> news:1hswscy.uujtxettfrswN%thomas_lists@elements.dk:
> >>
> >> > Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
> >>
> >> Hallo, radigaler. Vi BOR i Danmark, og vores familier har bygget dette
> >> land op til det det er i dag. Skal vi bare forære det væk til nogen,
> >> som helst ser os forsvinde? Er du syg i hovedet?
> >
> >Jeg siger ikke i skal smide noget væk. Jeg siger i skal opføre jer som
> >mennesker.
>
> du kan ikke køre møg uden at komme til at lugte,
>
> ligeledes kan du ikke have med muhamedanere at gøre, uden at tage både
> hårde ord og midler i brufg

Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
værre eller bedre end alle os andre, hvilket denne debat så tydeligt
viser.


/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Jim (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 02-02-07 16:50

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
news:1hsx1y2.w2r4r0fybdccN%thomas_lists@elements.dk...
> "@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>
> Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
> værre eller bedre end alle os andre, hvilket denne debat så tydeligt
> viser.
>
Hvilken planet bor du på?



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:28

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
> news:1hsx1y2.w2r4r0fybdccN%thomas_lists@elements.dk...
> > "@" <1[at]invalid.net> wrote:
> >
> >
> > Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
> > værre eller bedre end alle os andre, hvilket denne debat så tydeligt
> > viser.
> >
> Hvilken planet bor du på?

Jorden ... solsytemet, mælkevejen


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 16:55

In news:1hsx1y2.w2r4r0fybdccN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
> værre eller bedre end alle os andre, hvilket denne debat så tydeligt
> viser.

1 nominering til årets mest hjernedøde udtalelse.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:28

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:1hsx1y2.w2r4r0fybdccN%thomas_lists@elements.dk,
> Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> > Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
> > værre eller bedre end alle os andre, hvilket denne debat så tydeligt
> > viser.
>
> 1 nominering til årets mest hjernedøde udtalelse.

Så du mener at bare fordi man er muslim så bliver man automatisk
programmeret til at være rabiat selvmordbombemand, kvinde undertrykker,
voldtægtstman, samfunds nasser etc. etc.

Hvis du uden at tvivle kan sige ja til det, så har jeg mistet alt håb
for det her latterlige land og det stadig voksende antal danskere der
har ofret deres sunde fornuft på DF's og Den Danske Forenings alter ...


/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

gb (02-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-02-07 21:36

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1hsxfjy.4frv0jj5nolrN%thomas_lists@elements.dk:

> Så du mener at bare fordi man er muslim så bliver man automatisk
> programmeret til at være rabiat selvmordbombemand, kvinde
> undertrykker, voldtægtstman, samfunds nasser etc. etc.

Læs dog koranen...!

--
GB

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:40

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> news:1hsxfjy.4frv0jj5nolrN%thomas_lists@elements.dk:
>
> > Så du mener at bare fordi man er muslim så bliver man automatisk
> > programmeret til at være rabiat selvmordbombemand, kvinde
> > undertrykker, voldtægtstman, samfunds nasser etc. etc.
>
> Læs dog koranen...!

been there done that ...

/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

gb (02-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-02-07 21:43

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1hsxg5h.1izxj7zhwxh1uN%thomas_lists@elements.dk:

> been there done that ...

Så mangler du bare sunnah og ahadith. Kom i gang.

Desuden tror jeg ikke en brik på, at du har læst koranen.

--
GB

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:45

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> news:1hsxg5h.1izxj7zhwxh1uN%thomas_lists@elements.dk:
>
> > been there done that ...
>
> Så mangler du bare sunnah og ahadith. Kom i gang.
>
> Desuden tror jeg ikke en brik på, at du har læst koranen.

Ser det ud som om det bekymrer mig ? ... det bekymrer mig at folk er så
afstumpede ...

/thomas



--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

gb (03-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 03-02-07 01:49

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1hsxge7.1p6g5ij4x160fN%thomas_lists@elements.dk:

>> Desuden tror jeg ikke en brik på, at du har læst koranen.
> Ser det ud som om det bekymrer mig ? ... det bekymrer mig at folk
> er så afstumpede ...

At du går ind for islamo-nazisme uden at vide, hvad det er? Det kalder
jeg kold stupiditet.

--
GB

Thomas von Hassel (03-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 03-02-07 21:43

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> news:1hsxge7.1p6g5ij4x160fN%thomas_lists@elements.dk:
>
> >> Desuden tror jeg ikke en brik på, at du har læst koranen.
> > Ser det ud som om det bekymrer mig ? ... det bekymrer mig at folk
> > er så afstumpede ...
>
> At du går ind for islamo-nazisme uden at vide, hvad det er? Det kalder
> jeg kold stupiditet.

jeg mindes ikke at have sagt det ..

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

gb (04-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 04-02-07 02:05

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1hszafu.37fpb0na3n5sN%thomas_lists@elements.dk:

> jeg mindes ikke at have sagt det ..

Kender du begrebet "at læse mellem linjerne"?

--
GB

Thomas von Hassel (04-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 04-02-07 11:20

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> news:1hszafu.37fpb0na3n5sN%thomas_lists@elements.dk:
>
> > jeg mindes ikke at have sagt det ..
>
> Kender du begrebet "at læse mellem linjerne"?

Ganske udemærket. Kender du så udtrykket "jumping to conclusions ?"

/thomas



--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:40

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> news:1hsxfjy.4frv0jj5nolrN%thomas_lists@elements.dk:
>
> > Så du mener at bare fordi man er muslim så bliver man automatisk
> > programmeret til at være rabiat selvmordbombemand, kvinde
> > undertrykker, voldtægtstman, samfunds nasser etc. etc.
>
> Læs dog koranen...!

og ja, jeg har læst biblen også, ikke ret meget bedre! Det handler alt
sammen om fortolkning. (det største problem i organiseret religion efter
min mening)

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 21:48

In news:1hsxfjy.4frv0jj5nolrN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> Så du mener at bare fordi man er muslim så bliver man automatisk
> programmeret til at være rabiat selvmordbombemand, kvinde
> undertrykker, voldtægtstman, samfunds nasser etc. etc.

Det siger jeg ikke, men vil da ikke modsige dig.

> Hvis du uden at tvivle kan sige ja til det, så har jeg mistet alt håb
> for det her latterlige land og det stadig voksende antal danskere der
> har ofret deres sunde fornuft på DF's og Den Danske Forenings alter
> ...

Ofret vores sunde fornuft ? måske du burde få en før du udtaler dig om
andres sunde fornuft.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:48

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:1hsxfjy.4frv0jj5nolrN%thomas_lists@elements.dk,
> Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> > Så du mener at bare fordi man er muslim så bliver man automatisk
> > programmeret til at være rabiat selvmordbombemand, kvinde
> > undertrykker, voldtægtstman, samfunds nasser etc. etc.
>
> Det siger jeg ikke, men vil da ikke modsige dig.
>
> > Hvis du uden at tvivle kan sige ja til det, så har jeg mistet alt håb
> > for det her latterlige land og det stadig voksende antal danskere der
> > har ofret deres sunde fornuft på DF's og Den Danske Forenings alter
> > ...
>
> Ofret vores sunde fornuft ? måske du burde få en før du udtaler dig om
> andres sunde fornuft.

Ok, fair nok. Hvad er sund fornuft for dig ?

/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

@ (02-02-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-02-07 21:58

On Fri, 2 Feb 2007 21:48:29 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
>

>> Ofret vores sunde fornuft ? måske du burde få en før du udtaler dig om
>> andres sunde fornuft.
>
>Ok, fair nok. Hvad er sund fornuft for dig ?

at forholde sig til fakta - ikke til glansbilleder

fakta -
overalt i verden hvor der findes muhamedanere i større tal er der vold
og uro - eller direkte mord og forfølgelse af alle andre - som f.eks.
i Somalia


hvornår trænger dette faktum gennem alle dine glansbilleder?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 22:01

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> On Fri, 2 Feb 2007 21:48:29 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
> von Hassel) wrote:
>
> >N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> >
>
> >> Ofret vores sunde fornuft ? måske du burde få en før du udtaler dig om
> >> andres sunde fornuft.
> >
> >Ok, fair nok. Hvad er sund fornuft for dig ?
>
> at forholde sig til fakta - ikke til glansbilleder
>
> fakta -
> overalt i verden hvor der findes muhamedanere i større tal er der vold
> og uro - eller direkte mord og forfølgelse af alle andre - som f.eks.
> i Somalia
>
>
> hvornår trænger dette faktum gennem alle dine glansbilleder?

I det øjeblik i kalder dem ved deres rette navn ....

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 22:34

In news:1hsxh49.1p86h63ucjhk6N%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> I det øjeblik i kalder dem ved deres rette navn ....

Prædiker du også sådan overfor muhamedanere der kalder danskere vandtro
hunde /svin ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



@ (02-02-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-02-07 22:50

On Fri, 2 Feb 2007 22:34:00 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>In news:1hsxh49.1p86h63ucjhk6N%thomas_lists@elements.dk,
>Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
>> I det øjeblik i kalder dem ved deres rette navn ....
>
>Prædiker du også sådan overfor muhamedanere der kalder danskere vandtro
>hunde /svin ?

og han er så dhimmificeret at han helt ser bort fra at hvis man kalder
muhamedanere for muslimer så fornærmer man faktisk alle de troende som
ikke lige har marodøren muhammed som tegneseriehelt

T V Hassel - hvorfor mener du, at for at tækkes en religiøs gruppe så
er det helt i orden at fornærme andre?

er du virkelig kommet så langt ud, at du er bange for de voldelige
muhamedanere?

mener du det er den rigtige vej at gå, hver gang at vige for
voldsforbryderne?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Thomas von Hassel (03-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 03-02-07 21:43

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> On Fri, 2 Feb 2007 22:34:00 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
> wrote:
>
> >In news:1hsxh49.1p86h63ucjhk6N%thomas_lists@elements.dk,
> >Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> >> I det øjeblik i kalder dem ved deres rette navn ....
> >
> >Prædiker du også sådan overfor muhamedanere der kalder danskere vandtro
> >hunde /svin ?
>
> og han er så dhimmificeret at han helt ser bort fra at hvis man kalder
> muhamedanere for muslimer så fornærmer man faktisk alle de troende som
> ikke lige har marodøren muhammed som tegneseriehelt


huh ?

>
> T V Hassel - hvorfor mener du, at for at tækkes en religiøs gruppe så
> er det helt i orden at fornærme andre?

Hvor fornærmer jeg andre ?

>
> er du virkelig kommet så langt ud, at du er bange for de voldelige
> muhamedanere?

Nej, jeg er ikke bange. Og jeg har enda boet lige overfor Gellerup
parken i 2 år. Var på den Shell station ca. 1-2 gange om dagen. Så det
er ikke fordi jeg ikke ved hvordan det foregår.

>
> mener du det er den rigtige vej at gå, hver gang at vige for
> voldsforbryderne?

nix, slet ikke

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

@ (04-02-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 04-02-07 15:13

On Sat, 3 Feb 2007 21:42:41 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>> On Fri, 2 Feb 2007 22:34:00 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>> >In news:1hsxh49.1p86h63ucjhk6N%thomas_lists@elements.dk,
>> >Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
>> >> I det øjeblik i kalder dem ved deres rette navn ....
>> >
>> >Prædiker du også sådan overfor muhamedanere der kalder danskere vandtro
>> >hunde /svin ?
>>
>> og han er så dhimmificeret at han helt ser bort fra at hvis man kalder
>> muhamedanere for muslimer så fornærmer man faktisk alle de troende som
>> ikke lige har marodøren muhammed som tegneseriehelt
>
>
>huh ?
>
>>
>> T V Hassel - hvorfor mener du, at for at tækkes en religiøs gruppe så
>> er det helt i orden at fornærme andre?
>
>Hvor fornærmer jeg andre ?

ved at kalde en muhamedaner for muslim giver du faktisk udtryk for at
alle ikke-muhamedanere er at anse for at være hedninger eller vantro


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Thomas von Hassel (04-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 04-02-07 15:14

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> On Sat, 3 Feb 2007 21:42:41 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
> von Hassel) wrote:
>
> >"@" <1[at]invalid.net> wrote:
> >
> >> On Fri, 2 Feb 2007 22:34:00 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
> >> wrote:
> >>
> >> >In news:1hsxh49.1p86h63ucjhk6N%thomas_lists@elements.dk,
> >> >Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> >> >> I det øjeblik i kalder dem ved deres rette navn ....
> >> >
> >> >Prædiker du også sådan overfor muhamedanere der kalder danskere vandtro
> >> >hunde /svin ?
> >>
> >> og han er så dhimmificeret at han helt ser bort fra at hvis man kalder
> >> muhamedanere for muslimer så fornærmer man faktisk alle de troende som
> >> ikke lige har marodøren muhammed som tegneseriehelt
> >
> >
> >huh ?
> >
> >>
> >> T V Hassel - hvorfor mener du, at for at tækkes en religiøs gruppe så
> >> er det helt i orden at fornærme andre?
> >
> >Hvor fornærmer jeg andre ?
>
> ved at kalde en muhamedaner for muslim giver du faktisk udtryk for at
> alle ikke-muhamedanere er at anse for at være hedninger eller vantro

Hvad helvede skal vi så kalde dem ? ... for uanset hvad vi kalder dem så
fornærmer vi nogen ? Jeg er SÅ træt af at begge sider sidder på hver
deres hegn og brokker sig. Grow the fuck up ... hele bundet.



/thomas
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

gb (04-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 04-02-07 15:38

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1ht0nm3.7t9gep55cc3uN%thomas_lists@elements.dk:

> Hvad helvede skal vi så kalde dem ?

Hvad med islamitter? Det er da neutralt, og kan ikke fornærme nogen,
skulle man mene. Det udtryk er jeg selv begyndt at bruge - man
eufemismerer vel...

--
GB

@ (02-02-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-02-07 22:45

On Fri, 2 Feb 2007 22:00:31 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>> On Fri, 2 Feb 2007 21:48:29 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
>> von Hassel) wrote:
>>
>> >N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
>> >
>>
>> >> Ofret vores sunde fornuft ? måske du burde få en før du udtaler dig om
>> >> andres sunde fornuft.
>> >
>> >Ok, fair nok. Hvad er sund fornuft for dig ?
>>
>> at forholde sig til fakta - ikke til glansbilleder
>>
>> fakta -
>> overalt i verden hvor der findes muhamedanere i større tal er der vold
>> og uro - eller direkte mord og forfølgelse af alle andre - som f.eks.
>> i Somalia
>>
>>
>> hvornår trænger dette faktum gennem alle dine glansbilleder?
>
>I det øjeblik i kalder dem ved deres rette navn ....

glansbillederne?

mener du at ordet ønskedrømme er mere dækkende?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 22:12

In news:1hsxgk6.1rurf881iaslbpN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> Ok, fair nok. Hvad er sund fornuft for dig ?

At man ser på hvad er sker hos en selv, og ser hvad der sker rundt omkring i
verdenen, og alle steder er billedet det samme, muslimer invaderer lande, og
vil have dem gjort muslimske.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Hr. Jensen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 02-02-07 18:51

On Fri, 2 Feb 2007 16:33:51 +0100 thomas_lists@elements.dk (Thomas von
Hassel) sent the following smoke signals:

>Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
>værre eller bedre end alle os andre, hvilket denne debat så tydeligt
>viser.

Nej, du har ret.
Det faktum at folk med indvandrerbaggrund (hvoraf en stor del er
muslimer) fylder 40% i kriminalstatistikken omend de "kun" udgør ca. 10%
af befolkningen, har naturligvis intet med deres opførsel at gøre.

Det er klart for enhver (radikalkun, dhimmi og kommunist).

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Abu Laban is dead.
May he Rest In Piss.

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:31

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> On Fri, 2 Feb 2007 16:33:51 +0100 thomas_lists@elements.dk (Thomas von
> Hassel) sent the following smoke signals:
>
> >Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
> >værre eller bedre end alle os andre, hvilket denne debat så tydeligt
> >viser.
>
> Nej, du har ret.
> Det faktum at folk med indvandrerbaggrund (hvoraf en stor del er
> muslimer) fylder 40% i kriminalstatistikken omend de "kun" udgør ca. 10%
> af befolkningen, har naturligvis intet med deres opførsel at gøre.
>
> Det er klart for enhver (radikalkun, dhimmi og kommunist).

Det har intet med Islam at gøre som så, det har noget at gøre med skikke
fra diverse 3. verdens lande. Skikke som var i effekt _før_ Islam kom
ind i billedet. At nogle fundamentalister gladeligt har adopterete disse
skikke er ikke pointen.


/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 21:49

In news:1hsxfnc.1cp8dnh1kwo09kN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> Det har intet med Islam at gøre som så, det har noget at gøre med
> skikke fra diverse 3. verdens lande. Skikke som var i effekt _før_
> Islam kom ind i billedet. At nogle fundamentalister gladeligt har
> adopterete disse skikke er ikke pointen.

Ja og månen er en skimmel ost.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



gb (02-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-02-07 21:39

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1hsxfnc.1cp8dnh1kwo09kN%thomas_lists@elements.dk:

> Det har intet med Islam at gøre som så, det har noget at gøre med

Vrøvl selvfølgelig har det da det.

> skikke fra diverse 3. verdens lande. Skikke som var i effekt _før_
> Islam kom ind i billedet. At nogle fundamentalister gladeligt har
> adopterete disse skikke er ikke pointen.

Så er det da mærkeligt, at vi lige træffer de skikke hos
muhamedanerne, ikke?

Og lad os så komme i gang med at udrydde dem, uanset om det er fra en
muhamedansk kulturkreds - eller du mener måske, at disse "skikke" er
i orden, fordi de IKKE står i koranen, eller hvad?

--
GB

@ (02-02-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-02-07 19:20

On Fri, 2 Feb 2007 16:33:51 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>> On Fri, 2 Feb 2007 13:56:08 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
>> von Hassel) wrote:
>>
>> >gb <nospam@no.invalid> wrote:
>> >
>> >> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
>> >> news:1hswscy.uujtxettfrswN%thomas_lists@elements.dk:
>> >>
>> >> > Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
>> >>
>> >> Hallo, radigaler. Vi BOR i Danmark, og vores familier har bygget dette
>> >> land op til det det er i dag. Skal vi bare forære det væk til nogen,
>> >> som helst ser os forsvinde? Er du syg i hovedet?
>> >
>> >Jeg siger ikke i skal smide noget væk. Jeg siger i skal opføre jer som
>> >mennesker.
>>
>> du kan ikke køre møg uden at komme til at lugte,
>>
>> ligeledes kan du ikke have med muhamedanere at gøre, uden at tage både
>> hårde ord og midler i brufg
>
>Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
>værre eller bedre end alle os andre,

sov du i _alle_ historietimerne?

muhamedanismen er i særklasse det værste menneskeskabte der endnu er
overgået menneskeheden

kan du nævne nogen anden totalitær bevægelse som uafbrudt har ført
erobringskrig overalt på kloden i 1385 år?

kan du nævne nogen anden -isme af betydning der i nutiden mener at
kvinder er at betragte som husdyr?




--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:31

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> On Fri, 2 Feb 2007 16:33:51 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
> von Hassel) wrote:
>
> >"@" <1[at]invalid.net> wrote:
> >
> >> On Fri, 2 Feb 2007 13:56:08 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
> >> von Hassel) wrote:
> >>
> >> >gb <nospam@no.invalid> wrote:
> >> >
> >> >> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> >> >> news:1hswscy.uujtxettfrswN%thomas_lists@elements.dk:
> >> >>
> >> >> > Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
> >> >>
> >> >> Hallo, radigaler. Vi BOR i Danmark, og vores familier har bygget dette
> >> >> land op til det det er i dag. Skal vi bare forære det væk til nogen,
> >> >> som helst ser os forsvinde? Er du syg i hovedet?
> >> >
> >> >Jeg siger ikke i skal smide noget væk. Jeg siger i skal opføre jer som
> >> >mennesker.
> >>
> >> du kan ikke køre møg uden at komme til at lugte,
> >>
> >> ligeledes kan du ikke have med muhamedanere at gøre, uden at tage både
> >> hårde ord og midler i brufg
> >
> >Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
> >værre eller bedre end alle os andre,
>
> sov du i _alle_ historietimerne?
>
> muhamedanismen er i særklasse det værste menneskeskabte der endnu er
> overgået menneskeheden
>
> kan du nævne nogen anden totalitær bevægelse som uafbrudt har ført
> erobringskrig overalt på kloden i 1385 år?

Kirstendommen ? ... eller du har måske ikke set hvad f.eks. vores gode
kristene venskabsland USA har gang i ? ... eller kortstogene ? etc. etc.

>
> kan du nævne nogen anden -isme af betydning der i nutiden mener at
> kvinder er at betragte som husdyr?

Omkring 25% af danske hvide mænd ?
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

gb (02-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-02-07 21:41

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1hsxfpa.1dd787n12mh5odN%thomas_lists@elements.dk:

> gode kristene venskabsland USA har gang i ? ... eller kortstogene

"Kortstogene", som du skriver - jeg går ud fra, at du mener
"korstogene", var forsvar mod muhamedanernes erobringstogter ind i
Europa.

Historieløst 68'er-produkt som du er, blander du alting sammen.

--
GB

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:44

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
> news:1hsxfpa.1dd787n12mh5odN%thomas_lists@elements.dk:
>
> > gode kristene venskabsland USA har gang i ? ... eller kortstogene
>
> "Kortstogene", som du skriver - jeg går ud fra, at du mener
> "korstogene", var forsvar mod muhamedanernes erobringstogter ind i
> Europa.
>
> Historieløst 68'er-produkt som du er, blander du alting sammen.

68'er produkt ? .. aha

Jeg er bare træt af al retorikken. Ja Mr. Laban var ikke nogen helgen,
Ja, han fuckede up i Muhammed krisen. Fortjener han at blive
latterliggjort og hånet efter sin død ? ... Nej, vi brude være større
end det ...

/thomas



/thomas
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 22:15

In news:1hsxg98.1h3ep171k6xjmdN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:

> Jeg er bare træt af al retorikken. Ja Mr. Laban var ikke nogen helgen,
> Ja, han fuckede up i Muhammed krisen. Fortjener han at blive
> latterliggjort og hånet efter sin død ? ...

Du får det til at lyde som det først er NU han bliver hånet, det har han
været blevet længe den laban.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



@ (02-02-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-02-07 21:42

On Fri, 2 Feb 2007 21:30:54 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>> On Fri, 2 Feb 2007 16:33:51 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
>> von Hassel) wrote:
>>
>> >"@" <1[at]invalid.net> wrote:
>> >
>> >> On Fri, 2 Feb 2007 13:56:08 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
>> >> von Hassel) wrote:
>> >>
>> >> >gb <nospam@no.invalid> wrote:
>> >> >
>> >> >> thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
>> >> >> news:1hswscy.uujtxettfrswN%thomas_lists@elements.dk:
>> >> >>
>> >> >> > Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
>> >> >>
>> >> >> Hallo, radigaler. Vi BOR i Danmark, og vores familier har bygget dette
>> >> >> land op til det det er i dag. Skal vi bare forære det væk til nogen,
>> >> >> som helst ser os forsvinde? Er du syg i hovedet?
>> >> >
>> >> >Jeg siger ikke i skal smide noget væk. Jeg siger i skal opføre jer som
>> >> >mennesker.
>> >>
>> >> du kan ikke køre møg uden at komme til at lugte,
>> >>
>> >> ligeledes kan du ikke have med muhamedanere at gøre, uden at tage både
>> >> hårde ord og midler i brufg
>> >
>> >Det passer jo ikke, og det ved du udmærket godt. Muslimer er hverken
>> >værre eller bedre end alle os andre,
>>
>> sov du i _alle_ historietimerne?
>>
>> muhamedanismen er i særklasse det værste menneskeskabte der endnu er
>> overgået menneskeheden
>>
>> kan du nævne nogen anden totalitær bevægelse som uafbrudt har ført
>> erobringskrig overalt på kloden i 1385 år?
>
>Kirstendommen ?

fører _kristne_ nogen erobringskrige overhovedet?


> ... eller du har måske ikke set hvad f.eks. vores gode
>kristene venskabsland USA har gang i ?

de har gang i at sikre deres olieforsyninger

> ... eller kortstogene ?

startede faktisk som forsvar mod muhamedanernes voldelige fremfærd


>> kan du nævne nogen anden -isme af betydning der i nutiden mener at
>> kvinder er at betragte som husdyr?
>

>Omkring 25% af danske hvide mænd ?

og de er så samlet i hvilken organisation??


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

@ (02-02-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-02-07 16:17

On Fri, 2 Feb 2007 13:06:25 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:


>> Hvor skulle det være det samme?
>> Vi er da ikke fundamentalistiske muhamsere.
>
>Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt

der tager du ganske alvorligt fejl

http://www.thereligionofpeace.com/


kan du måske finde noget der blot ligner tingene på ovenstående link,
men udført af danskere?

>
>> Kan du ikke se forskellen, så er du enten naivist eller muhamedaner.
>
>hverken eller ...

blot ikke i stand til at turde se virkeligheden som den er

http://www.historyofjihad.org/

http://www.apostatesofislam.com/

http://www.faithfreedom.org/index.htm
--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 16:34

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> On Fri, 2 Feb 2007 13:06:25 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
> von Hassel) wrote:
>
>
> >> Hvor skulle det være det samme?
> >> Vi er da ikke fundamentalistiske muhamsere.
> >
> >Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
>
> der tager du ganske alvorligt fejl
>
> http://www.thereligionofpeace.com/
>
>
> kan du måske finde noget der blot ligner tingene på ovenstående link,
> men udført af danskere?
>
> >
> >> Kan du ikke se forskellen, så er du enten naivist eller muhamedaner.
> >
> >hverken eller ...
>
> blot ikke i stand til at turde se virkeligheden som den er
>
> http://www.historyofjihad.org/
>
> http://www.apostatesofislam.com/
>
> http://www.faithfreedom.org/index.htm

altsammen meget godt, men alle disse sites handler jo ikke om at
informere nøgternt ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 16:56

In news:1hsx1zo.1gabjd8fk3ke8N%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:

> altsammen meget godt, men alle disse sites handler jo ikke om at
> informere nøgternt ...

Jøsses, du er skræmmende.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Allan Riise (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-02-07 17:02

N_B_DK wrote:
> In news:1hsx1zo.1gabjd8fk3ke8N%thomas_lists@elements.dk,
> Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
>
>> altsammen meget godt, men alle disse sites handler jo ikke om at
>> informere nøgternt ...
>
> Jøsses, du er skræmmende.


Han må straks puttes i bås sammen med de mest ekstreme Islamister, ellers er
det jo ikke til at finde ud af!

--
Allan Riise



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:26

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> In news:1hsx1zo.1gabjd8fk3ke8N%thomas_lists@elements.dk,
> Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
>
> > altsammen meget godt, men alle disse sites handler jo ikke om at
> > informere nøgternt ...
>
> Jøsses, du er skræmmende.

"og han pustede og pustede ..."


/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 21:57

In news:1hsxfcq.1echid011hpinwN%thomas_lists@elements.dk,
Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> typed:
> "og han pustede og pustede ..."

Det bør du ikke, din hjerne får tydeligvis ikke ilt nok på den måde.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



@ (02-02-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-02-07 19:22

On Fri, 2 Feb 2007 16:33:51 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote:
>
>> On Fri, 2 Feb 2007 13:06:25 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
>> von Hassel) wrote:
>>
>>
>> >> Hvor skulle det være det samme?
>> >> Vi er da ikke fundamentalistiske muhamsere.
>> >
>> >Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
>>
>> der tager du ganske alvorligt fejl
>>
>> http://www.thereligionofpeace.com/
>>
>>
>> kan du måske finde noget der blot ligner tingene på ovenstående link,
>> men udført af danskere?
>>
>> >
>> >> Kan du ikke se forskellen, så er du enten naivist eller muhamedaner.
>> >
>> >hverken eller ...
>>
>> blot ikke i stand til at turde se virkeligheden som den er
>>
>> http://www.historyofjihad.org/
>>
>> http://www.apostatesofislam.com/
>>
>> http://www.faithfreedom.org/index.htm
>
>altsammen meget godt, men alle disse sites handler jo ikke om at
>informere nøgternt ...

påpeg fejl på siderne - - -

typisk for muhamedanerappologeter

når de får sandheden serveret er det straks sandheden og ikke
muhamedanerne den er gal med


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:26

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> On Fri, 2 Feb 2007 16:33:51 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
> von Hassel) wrote:
>
> >"@" <1[at]invalid.net> wrote:
> >
> >> On Fri, 2 Feb 2007 13:06:25 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
> >> von Hassel) wrote:
> >>
> >>
> >> >> Hvor skulle det være det samme?
> >> >> Vi er da ikke fundamentalistiske muhamsere.
> >> >
> >> >Nej, i er fundamentalisiske danskere ... mindst lige så slemt
> >>
> >> der tager du ganske alvorligt fejl
> >>
> >> http://www.thereligionofpeace.com/
> >>
> >>
> >> kan du måske finde noget der blot ligner tingene på ovenstående link,
> >> men udført af danskere?
> >>
> >> >
> >> >> Kan du ikke se forskellen, så er du enten naivist eller muhamedaner.
> >> >
> >> >hverken eller ...
> >>
> >> blot ikke i stand til at turde se virkeligheden som den er
> >>
> >> http://www.historyofjihad.org/
> >>
> >> http://www.apostatesofislam.com/
> >>
> >> http://www.faithfreedom.org/index.htm
> >
> >altsammen meget godt, men alle disse sites handler jo ikke om at
> >informere nøgternt ...

> påpeg fejl på siderne - - -
>
> typisk for muhamedanerappologeter
>
> når de får sandheden serveret er det straks sandheden og ikke
> muhamedanerne den er gal med

Det har jeg aldrig påstået. Jeg har aldrig sagt at radikale islamister
er gode og anstændige samfundsborgere.

Jeg har ikke noget imod sandheden, jeg har derimod noget imod ensidig
retorik og "skæren over én kam" attityder.


/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

gb (02-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-02-07 21:42

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in
news:1hsxfdm.17as7g4wgd3pcN%thomas_lists@elements.dk:

> Det har jeg aldrig påstået. Jeg har aldrig sagt at radikale
> islamister er gode og anstændige samfundsborgere.

Husk det, når knivsæggen glider igennem dit strubehoved.

--
GB

Kim Larsen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 02-02-07 12:35

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:5dudnUdhG8vWlF7YRVnyhQA@giganews.com...
> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece

Nå det er fint når andre mennesker bliver dræbt ? Har du prøvet at
analysere hvad den udtalelse siger om dig selv ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




Malene P (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 02-02-07 14:02


"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:5dudnUdhG8vWlF7YRVnyhQA@giganews.com...
> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece
>

Mon konen var med?

Malene P



Rane (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Rane


Dato : 02-02-07 15:11

On Fri, 2 Feb 2007 14:02:08 +0100, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

>Mon konen var med?
>
>Malene P
>

LOL

Jim (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 02-02-07 15:45

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45c33807$0$868$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
> meddelelse news:5dudnUdhG8vWlF7YRVnyhQA@giganews.com...
>> Det ville også have været for godt til at være sandt:
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article267435.ece
>>
>
> Mon konen var med?
>
Hvem af dem?



Hr. Jensen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 02-02-07 18:54

On Fri, 2 Feb 2007 14:02:08 +0100 "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>Mon konen var med?

Med? det var sikkert hende der var bag rettet....du ved, kællinger og
bilkørsel.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Abu Laban is dead.
May he Rest In Piss.

Allan Riise (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 02-02-07 19:00

Hr. Jensen wrote:
> On Fri, 2 Feb 2007 14:02:08 +0100 "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
> sent the following smoke signals:
>
>> Mon konen var med?
>
> Med? det var sikkert hende der var bag rettet....du ved, kællinger og
> bilkørsel.


Det vil ikke passe med jeres stereotyper.

--
Allan Riise



Thomas von Hassel (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 02-02-07 21:46

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Hr. Jensen wrote:
> > On Fri, 2 Feb 2007 14:02:08 +0100 "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
> > sent the following smoke signals:
> >
> >> Mon konen var med?
> >
> > Med? det var sikkert hende der var bag rettet....du ved, kællinger og
> > bilkørsel.
>
>
> Det vil ikke passe med jeres stereotyper.

heh, det skulle jeg lige til at sige ...

/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Malene P (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 02-02-07 22:16


"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
news:8iu6s21s4es2cj3rklndr6n3rn7ccf8uhn@4ax.com...
> On Fri, 2 Feb 2007 14:02:08 +0100 "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
> sent the following smoke signals:
>
> >Mon konen var med?
>
> Med? det var sikkert hende der var bag rettet....du ved, kællinger og
> bilkørsel.

Øeh, jeg kører vist ganske udmærket. Det, jeg naturligvis mente var, om
konen endnu befinder sig her i landet, hvor hun ikke hører til -og hvor
Akkari jo både har bevist og påstået at han heller ikke hører til og for
måneder siden lovede os at slippe væk fra. Iøvrigt var han jo heldig at køre
i en ret så stor og flot ny og sikker bil, som man jo ofte gør i de kredse.

Malene P




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408908
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste