Alle gode x 35 for Thomas Krogh -
Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 01:47

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 10:02

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 12:06

> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:1170377192.104792.151270@m58g2000cwm.googlegroups.com...
>
> (...)
>
> >Regnestykket er særdeles enkelt.
> >http://www.youtube.com/watch?v=Of1MMjXjh0k
>
> www.nizkor.com
>
> mvh
>
> Thomas Krogh

Som ikke relaterer sig til den enkle regnestykke mere end
http://www.marvel.com/comics/

Har du det svært med simpel regning ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 12:06

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Som ikke relaterer sig til den enkle regnestykke mere end
>http://www.marvel.com/comics/

Så har du ikke set efter.

Var vi ikke enige om at vi ikke behøvede at forklare eller uddybe links,
sådan som du har sat en præcedens for?

Trækker du i land nu?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 03-02-07 11:42

Fra : Patruljen

Dato : 04-02-07 03:02

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 10:19

Er der nogen særlig grund til at du gentager dine indlæg så mange gang?

Fra : Patruljen

Dato : 04-02-07 15:34

On 4 Feb., 10:05, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> (...)

> forsøgt
>
> Prøv lige at læs een gang til.

Helt iorden Hr. Krogh.

Vi citeter Yitzhak Arad - Belzec, Sobibor, Treblinka: The Operation
Reinhard Death Camps". side 173 " During Himmlers visit to the camp
at the end of Febuary/beginning of March 1943, he was surpriced to
find that in Treblinka the corpses of over 700.000 Jews who had been
killed there HAD NOT YET BEEN CREMATED.

> (...)

> Nej, han skriver intetsted at *ingen* af ligene var kremeret eller blot
> forsøg kremeret.

Igen - alle gode gange 2 for Hr. Krogh -

[...]

Det er efter den slags, eksempelvis gentagne spørgsmål til samme
problemstilling - det kan afgøres - hvis jeg er optimistisk - at du
ikke kan roses for en lysende begavelse - du leverer selv
eksemplariske biver Hr. Krogh.

Men skal vi ikke forsøge at undlade at kaste snavs eller analysere på
hinanden ?
Du har kun fået en forsmag på, hvad der kan analyseres ud af dine
tekster Hr. Krogh.

Så for vores og evntuelle medlæseres skyld - dette er ikke
dk.mudderkast. Ej heller dk.videnskab.psykologi - vel ?

> [...]
> side. Hvis vi indregner fordelingen af børn-voksne, deres ernæringsstand og
> det forhold at de i en 10 meter grav vil blive komprimeret betragteligt, så
> er hans tal logisk set tættere på at være en faktor 7-8 stykker forkert.
>
> Man prøv selv at overvej det lidt. Hvormange lig mener du at man kan presse
> samme på en kubikmeter? Hvis det er voksne, hvise det er en kombination of
> voksne og børn, hvis disse er udmagrede og endelig hvis de er presset sammen
> som fælge af tryk?
>
> Vi behøver slet ikke indregen andre faktorer endnu.

Jeg anser Denier Buds tal for rimlige - og du har enddog fået lov til
at fordoble antallet til mennesker på ca 80 cm i gennemsnitshøjde, fra
en bredde på 66.04 cms gennemsnitsbredde til en gennemsnitsbredde på
33.02 cm. Og fra en gennemsnits dybde på 40,64 cm - med sand til at
dække hvert lag til en gennemsnits - dybde på 20.32 cm, med jord til
at dække hvert lag.

Vi opererer altså ved en fordobling med mennesker på max 80 cms højde,
max 33.02 cms bredde og maksimalt 20.32 cms dybde - med et lag af
sand, der kan dække.
Mål lige efter Hr. Krogh - og du vil finde at vi har forandret alle
døde fra voksne til børn. Og vel at mærke børn, der ikke er mere end
15 - 17 cm i " dybden". Det er vældigt tynde børn - og skulle fint
kompencere for forrådnelse og kompression i de nederste lag.

Du får ikke et mere venligtsindet regnestykke til Yitzhak Arads
historiebog Hr. Krogh. Vel ?
Ellers må du fortælle om du mener menneskerne i gennemsnit med
rimlighed skal kunne antage mindre størrelser -
Og hvilke størrelser på de dræbte du foretrækker -

Alligevel mangler du plads til 390.000 lig ?

> (...)

> Og det gik slet ikke op for dig - på noget tidspunkt - at du måske burde
> overveje de kalkulationer du så på videoen?
>
> Hvad skete der med din kritiske sans? Forsvinder den når det gælder youtube?

Gå til din skolelærer Hr. Krogh. Ellers vil jeg have løn, du -

> (...)

> du
>
> ?
>
> Jo, og derfor spørger jeg dig hvor du fandt at det var den dokumentation for
> hele lejrens leyout, inklusive *samtlige* grave.

Jamen det er somend de beskrivelser der findes - eller har du bedre
forslag end www.nizkor.com
Eller andre kilder - og hvor finder vi så dem ?

> (...)

> værende
> Arad
>
> Opført af?

Du hævder at kende dit materiale - så spørgsmålet er vel overflødigt.

> (...)>Der er 4 af det aleral Yitzhak Arad beskriver. Som vi gavmildt har sat til
>
> 5

> Så du antager at det - officielt - antages at modellen her er 100% korrekt?

Jeg antager, at www.nizkor.com giver os det bedste bud - de har. Men
det er måske forkert ?
Modellen ligner de tegninger jeg har set - med de forskelle der nu
engang er på tegningerne.
Der findes andre tegninger - med mindre uoverensstemmelser. Alle er
udført af vidner, der hævder at have været på stedet.

Kan du undre dig over, at vidner der har været samme sted, foretager
forskellige beskrivelser, ved samme lejlighed ?

> (...)

> Næh, hvad får dig til at tro det? Jeg tror du skal passe lidt på med at
> antage at hvad en forsker siger per definition er den teori der er konsensus
> om.

Ok, lad mig omformulere. Du mener, at Yitzhak Arad og www.nizkor.com
leverer forkerte beskrivelser. Som altså ikke er konsensus. Fortæl
venligst - hvad er konsensus om Treblinka - når vi, efter dine egne
ord, ikke kan regne hverken Yitzhak Arad eller www.nizkor.com s
oplysninger for korrekte ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 23:25

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

> [...]

>at the end of Febuary/beginning of March 1943, he was surpriced to
>find that in Treblinka the corpses of over 700.000 Jews who had been

Fint, vi taler om et referat fra et møde hvor deltagerne af afdøde. Kan vi
være sikre på at ikke en del af dem ahr været kremeret eller forsøg
kremeret?

(...)

>Igen - alle gode gange 2 for Hr. Krogh -
(klip)

Unødvendigt, jeg siger bare at der er ingen garanti for at Himlers vurdering
eller referatet af samme er 100% korrekt.

(...)
> [...]
>problemstilling - det kan afgøres - hvis jeg er optimistisk - at du
>ikke kan roses for en lysende begavelse - du leverer selv

Jeg tror du skulle begynde at tænke lidt selv, i stedet for bare at se
youtubevideoer. Alle kilder er behæftet med usikkerheder, i sædeledeshed når
det gælder præcise oplysninger om hvem der sagde præcis hvad.

(...)
>Men skal vi ikke forsøge at undlade at kaste snavs eller analysere på
hinanden ?
>Du har kun fået en forsmag på, hvad der kan analyseres ud af dine tekster
Hr. Krogh.

Haha, dine "psykotiske forsvarsmekanismer" bekræfter til fulde hvad du kan
finde på at hælde ud af komplet nonsens, når du støder ind i folk der ikke
æder dine kook-teorier rådt. Fyr bare løs med mere af den slags intetsigende
ævl, hvis du tror du får noget ud af det.

Hvis du vil være lidt mere seriøst, så får du igen.

Jeg har den hovedregel altid at svare folk som de vælger at svare mig. Jeg
har været aaaaalt for længe på Usenet til overhovedet at gide andet.

(...)
> [...]
>33.02 cm. Og fra en gennemsnits dybde på 40,64 cm - med sand til at
>dække hvert lag til en gennemsnits - dybde på 20.32 cm, med jord til

Selvfølgelig anser du hans bud for rimelige, men spørgsmålet er om du er
istand til at sde påp dem i mere kritisk lys.

Det tal du nævner i en anden tråd giver 18 lig per kubikmeter, inklusive
mere end 20% til sand og luft.

Holder du ved det?

(...)
> [...]
>kompencere for forrådnelse og kompression i de nederste lag.
>
>Du får ikke et mere venligtsindet regnestykke til Yitzhak Arads

Altså 18 lig per kubikmeter? Det er ok.

Hvis vi så kigger på størrelsen af gravene, på f.eks. dem der er opført til
at være 7000, 9000 eller 10000 kubikmeter, hvormange giver det så per grav?

(...)
>Alligevel mangler du plads til 390.000 lig ?

Nej, regn lige ovenstående efter.

(...)
youtube?

>Gå til din skolelærer Hr. Krogh. Ellers vil jeg have løn, du -

Så altså ja. Den forsvandt som dug for solen. Men fair nok - du får en ny
chance. Hvis vi bruger 18 lig/kubikmeter, hvad kan der så være i hhv 7, 9
eller 10.000 kubikmeter?

(...)
> [...]
> hele lejrens leyout, inklusive *samtlige* grave.

>Jamen det er somend de beskrivelser der findes - eller har du bedre

Hvad skriver nizkor om det? Har du checket det?

(...)

>Du hævder at kende dit materiale - så spørgsmålet er vel overflødigt.

Det er dig der hænger din hat på at lejren så præcis sådan ud.

(...)

korrekt?

>Jeg antager, at www.nizkor.com giver os det bedste bud - de har. Men
>det er måske forkert ?

Aner det ikke. Det er derfor jeg spørger hvor de har modellen fra, og om de
påstår at den er 100% sikker.

(...)
>Der findes andre tegninger - med mindre uoverensstemmelser. Alle er
>udført af vidner, der hævder at have været på stedet.

Så du er ikke uenig i at der kan være mindre uoverenesstemmelser?

(...)
>Kan du undre dig over, at vidner der har været samme sted, foretager
>forskellige beskrivelser, ved samme lejlighed ?

Bestemt ikke. Tværtimod. Hvis jeg bad mine gamle soldaterkammerater om hver
især at beskrive vores kaserner efter hukommelsen, ville jeg få lige så
mange forskellige bud som der var mennesker. Sikkert med nok til at vi kunne
komme med et samlet rimeligt bud. Men aldrig 100% præcist.

(...)

>Ok, lad mig omformulere. Du mener, at Yitzhak Arad og www.nizkor.com
>leverer forkerte beskrivelser.

Nej, men de citerer vidner med svage variationer. Som man må forvente af
vidner.

(...)
>Som altså ikke er konsensus. Fortæl
>venligst - hvad er konsensus om Treblinka - når vi, efter dine egne
>ord, ikke kan regne hverken Yitzhak Arad eller www.nizkor.com s
>oplysninger for korrekte ?

De er sikkert tæt på korrekte når det gælder de overordnede dimensioner etc.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 04-02-07 15:50

On 4 Feb., 10:18, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> (...)

> Ok, så vi kan nu antage at der rent faktisk må være tale om at der sker en
> forrådnelse?

Ja- det er logik. Men kremerede er der ikke tale om. Medmindre vi må
antage Yitzhak Arads oplysninger som " hypoteser ".
Var det ikke lige nøjagtig sådan, du kaldte dem ?

> (...)

> Hahaha. Hans "simple regning" der antager at man kun kan have ca. 30k lig i
> en grav på 10.000 kubikmeter? Du studsede slet ikke over hvor latterligt
> tallet var, vel? Du slugte det bare?

Nej - jeg slugte det ikke bare. Det er endnu en forkert antagelse.
Regnestykket har været oppe og vende på en skoletavle, du.
Og efter du har fået bevist, at du faktisk kan regne - lidt - har du
fået lov at få 700.000 begravede i en minibørne - størrelse på 80 x 20
x 33. Så - hvad griner du egentlig af ?

Du mangler at redegøre for mindst 390.000 lig. Syntes du, emnet er
morsomt ?

> (...)

> Fair, og nu da vi har vist at den udregning du satsede så meget på er
> komplet hen i vejret, så lad os kigge lidt på vidner.
>

> Jeg er specielt interesseret i at se hvordan du vil projicerer eet eller
> flere vidneudsagn ud på hele mængden af vidneudsagn.

Nu har du virkelig påvist at du ikke forstår begrebet
forsvarsmekanismer
Skal vi mon ikke lade den del ligge Hr. Krogh. Hold dig til emnet - og
jeg vil gøre det samme.

Jeg vil dog spørge dig. Hvorfra ved du, at jeg vil " projicere "
enkelte vidners udsagn udover samtlige ?
Er du telepatisk ?

> Så - fy løs!

Er gjort - Og der kommer endnu et glæd dig.

> (...)

> Nej, det var en ledetråd. Men hvis du vil have den præcise definition, så
> tilslutter jeg mig denne definition. Jeg har ikke væsentlige anker:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_denier

Fortæller den så- at det er ensbetydende med at være holocaust -
benægter at stille spørgsmål, analysere på oplysninger og undre sig
over uregelmæssigheder ?

> (...)

> Du tænker på de der sluger en beregning de har set på en youtubevideo, uden
> at udvise kritisk sans?

Nej, du - Jeg tænker på dem, der ser en sådan let opfattelig
problemstilling skåret ud i pap og legoklodser, som undersøger kritisk
videre - og begynder at tænke - selv.

Og undrer mig over mennesker, der afviser pga forudfattede holdninger,
også selvom deres argumenter ikke mere er logiske eller sandsynlige.

Eksempelvis dig -

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 04-02-07 15:52

On 4 Feb., 10:24, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Peter B. P." <p...@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in messagenews:1hsztlg.1uti31x1j63hbuN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
>
> (...)

> Præcis.

Stærk observation. Det er vi alle i tvivl om Hvornår er bøffen pst
- væk ?
Læs lige på de størrelses - forhold, der efterlader os uden plads til
390.000 lig -

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 04-02-07 15:56

On 4 Feb., 10:24, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> [...]

Er der knogler og kranier i en bøf ? Hvor lang tid tager de for
390.000 lig at forsvinde ?
Hvor lang tid tager det for et enkelt lig at blive halvt så stort ?

Fra 80x33x15 til 40x16,5x7.5 ?

Venlig hilsen Bruun

Kan vi finde oplysninger om den - slags ?

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 23:08

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Er der knogler og kranier i en bøf ?

Næh.

(...)
>Hvor lang tid tager de for
>390.000 lig at forsvinde ?

Unødvendigt. Der mangler ikke plads til 390.000 lig.

(...)
>Hvor lang tid tager det for et enkelt lig at blive halvt så stort ?

Det afhænger af mange forhold. Mængden af ilt, vandindhold, varme etc.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 12:31

On 2 Feb., 12:06, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> (...)

> Så har du ikke set efter.

Jo, da. Jeg har set efter. Dit link henviser til Belzec, Sobibor,
Treblinka: The Operation Reinhard Death Camps by Yitzhak Arad
[Recommended] Som der læses op fra i videoen -

> Var vi ikke enige om at vi ikke behøvede at forklare eller uddybe links,
> sådan som du har sat en præcedens for?

Dit link relaterer sig til regnestykket som tydeligt som http://
www.marvel.com/comics/

Forstår du ikke regnestykket ?

> Trækker du i land nu?

Jeg har ingenting der skal trækkes i land. Har du ?

venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 12:59

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)
>Jo, da. Jeg har set efter. Dit link henviser til Belzec, Sobibor,
>Treblinka: The Operation Reinhard Death Camps by Yitzhak Arad
>[Recommended] Som der læses op fra i videoen -

Så regnestykket er?

(...)
>Forstår du ikke regnestykket ?

Forstår du ikke svaret?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 05-02-07 12:14

On 4 Feb., 23:07, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> (...)

> Næh.

Nemlig.

> (...)

> Unødvendigt. Der mangler ikke plads til 390.000 lig.

Regn efter - 80x33x15. Det er langt under, hvad vi må forvente i
gennemsnit, ikke ?

> (...)

> Det afhænger af mange forhold. Mængden af ilt, vandindhold, varme etc.

Lige nøjagtig - Det afhænger af mange ubekendte. Så ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 05-02-07 12:39

On 4 Feb., 23:25, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> [...]
>
> Fint, vi taler om et referat fra et møde hvor deltagerne af afdøde. Kan vi
> være sikre på at ikke en del af dem ahr været kremeret eller forsøg

Så vi kan ikke være sikre på Yitzhak Arads oplysninger ,nu. Gælder det
samtlige ?

> (...)

> (klip)
>
> Unødvendigt, jeg siger bare at der er ingen garanti for at Himlers vurdering
> eller referatet af samme er 100% korrekt.

Så der er ingen garantier for at Yitzhak Arads oplysninger er 100%
korrekte ?
Gælder det dem alle ?

> [...]
> æder dine kook-teorier rådt. Fyr bare løs med mere af den slags intetsigende
> ævl, hvis du tror du får noget ud af det.

Nja - Det er ikke bare grebet ud af den blå luft -
Det handler ikke meget om meningsdivergens heller.

> Hvis du vil være lidt mere seriøst, så får du igen.

Måske er det dig, som bør være lidt mere seriøs end at affeje med et -
kook - teorier.
Mens du æder andet ukritisk og råt -

> Jeg har den hovedregel altid at svare folk som de vælger at svare mig. Jeg
> har været aaaaalt for længe på Usenet til overhovedet at gide andet.

Jeg syntes du skal kikke på din egen tekst. Hvormange linier går der,
før du whiner op om Kook - teorier,
ukritiske tilgange, holocaust - benægtelse, antisemtisme og andre
gloser. 5 linier ?

Så - hvem får egentlig svar på tiltale Hr. Krogh?
Du gør - specielt efter dit vrøvl om, at jeg benægter.

Benægtelse er en primitiv forsvarmekanisme - dem du selv anvender i
overmål

> [...]
> istand til at sde påp dem i mere kritisk lys.
>
> Det tal du nævner i en anden tråd giver 18 lig per kubikmeter, inklusive

Så hvornår kan vi regne på en menneskekrop i kubikmeter ?
Ved at nedsænke dem i et badekar eksempelvis. Det er et absurd
regnestykke.

> Holder du ved det?

Ærlig talt - at forestille sig et gennemsnit af mennesker på 80x33x15
-
Er det ikke lidt vel - optimistisk ?

> (...)

> Altså 18 lig per kubikmeter? Det er ok.

Hvor meget skal du save i 18 mennesker får at får plads til dem i en
terning på 1x1x1 meter?

> Hvis vi så kigger på størrelsen af gravene, på f.eks. dem der er opført til
> at være 7000, 9000 eller 10000 kubikmeter, hvormange giver det så per grav?

Et absurd regnestykke - intet mindre.

> (...)

> Nej, regn lige ovenstående efter.

Menneskekroppe i antal kubikmeter - absurd.
Hvorfor vil du ikke regne på størrelsen 80x33x15 ?

Er de for små -

> [...]
> chance. Hvis vi bruger 18 lig/kubikmeter, hvad kan der så være i hhv 7, 9

Ak du bliver ved med dit mudderkast ?

> [...]
>
> korrekt?

> Aner det ikke. Det er derfor jeg spørger hvor de har modellen fra, og om de

Jeg vil citere dine ord - " Nej, men de citerer vidner med svage
variationer. Som man må forvente af vidner."
Eller - " De er sikkert tæt på korrekte når det gælder de overordnede
dimensioner etc."

Bemærk - dit ordvalg - svage variationer.

> [...]
> mange forskellige bud som der var mennesker. Sikkert med nok til at vi kunne
> komme med et samlet rimeligt bud. Men aldrig 100% præcist.

Fint. Den lader vi lige stå - til senere brug.

> (...)

> konsensus
>
> Nej, men de citerer vidner med svage variationer. Som man må forvente af
> vidner.

Ok - svage variationer.

Mener du 167 mennesker på 3.6x3.6 er en svag variation ?

Du har endnu ikke svaret. Når Yitzhak Arad og www.nizkor.com ikke er
konsensus.
Hvad er da - konsensus - om Treblinka ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 13:06

On 2 Feb., 12:58, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> (...)

> Så regnestykket er?

Simpel regning - Hvor mange grave burde der være ifølge Arads
oplysninger ?
Hvor mange grave er rent faktisk tilstede ?

> (...)

> Forstår du ikke svaret?

Du har ikke svaret

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 13:06

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Simpel regning - Hvor mange grave burde der være ifølge Arads
>oplysninger ?

I Treblinka?

(...)

>Du har ikke svaret

Du har ikke kigget efter.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 13:26

On 2 Feb., 13:06, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> (...)

> I Treblinka?

Er du i tvivl om vi taler om Københavns Zoo eller Treblinka, nu :-/

> (...)

> Du har ikke kigget efter.

Jo - det har jeg. Der er ingen svar.
Der er eksempelvis henvisninger til Arad. Som der læses op fra i
videoen.
Fortæller Arad røverhistorier ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 14:33

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Er du i tvivl om vi taler om Københavns Zoo eller Treblinka, nu :-/

Ja, for du svarede ikke på den genemngang af regnestykket vi havde i den
anden tråd. Så det er jo lidt svæt at se hvorfor du starter forfra, hvis det
stadigt kun er Treblinka der er omdrejningspunktet.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 17:21

On 2 Feb., 14:32, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> [...]
> anden tråd. Så det er jo lidt svæt at se hvorfor du starter forfra, hvis det
> stadigt kun er Treblinka der er omdrejningspunktet.

Du kan altså pludselig forveksle Treblinka med Københavns Zoo.

Jeg starter forfra - fordi du hælder så megen vrøvl og ævl ind i
tråden, at indlæggene bliver kilometer lange.

Kunne vi forsøge at holde os til emnet - og ikke vandre hen over
forholdene i Dresden - Hiroshima og den Zoologiske - have i
København ?

Så spørgsmålet lød - Hr. Krogh:

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 17:55

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Helt iorden Hr. Krogh.

Tak. Jeg kan så undrer over at du ikke svarer i den tråd, men at du hellere
vil poste de samme kook-video'er igen og igen, men det er selvfølgelig også
nemmere. Så slipper du for at skulle argumentere og tænke.

(...)
> [...]
>tråden, at indlæggene bliver kilometer lange.

>Kunne vi forsøge at holde os til emnet - og ikke vandre hen over forholdene

Det er da i høj grad indenfor emnet. Eftersom du næppe benægter at de døde
masser af mennesker i Dresden og Hiroshima, trods de vildt varierende
opgørelser over antallet af ofre, hvorfor mener du så det er "mistænkeligt"
(som de mener det er) at der er vild varierende opgørelser over antallet af
ofre i udryddelseslejrene?

(...)
>Så spørgsmålet lød - Hr. Krogh:
>Simpel regning - Hvor mange grave burde der være ifølge Arads oplysninger ?

Lad os hypotisere at samtlige ca 720.000 er gravet ned og med et særdeles
konservativt estimat på maksimum 8 per kubikmeter, så kræver det 90.000
kubikmeter. Hvis hans estimat på 50x25x10 meter holder stik så skal det nok
passe med at hver "pit" kunne holde op imod 80.000 helt intakte lig , endda
uden at presse ligene særligt meget sammen. Det er selvfølgelig noget helt
andet hvis ligene først er begyndt at rådne eller hvis bare en del af dem
har været brændt - eller bare forsøgt brændt (et fuldt krememeret eller
forrådnet lig fylder kun en lille brøkdel). Så vil det øge kapaciteten for
hver "pit" enormt. Så hvis vi indregner sammenpresning og forrådnelse, selv
uden megen kremering, så bør hver pit kunne holde flere gange det. Mon ikke
4-5 store pits kunne have indeholdt 720.000+? Og hvis vi så indregner de
der ikke har været begravet og det forhold at de store kremeringer begyndte
før aflivningerne var forbi, så bør måske 4 være rigeligt.

Så?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 18:57

On 2 Feb., 17:55, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> [...]
> der ikke har været begravet og det forhold at de store kremeringer begyndte
> før aflivningerne var forbi, så bør måske 4 være rigeligt.

På tegningen fremgår der arealmæssigt - hvad der svarer til 4 grave 50
x 25 x 10 meter.

Altså skal vi finde plads til 180.000 mennesker i hver grav. Hvor der
ifølge Denier Bud`s regnestykke er plads til ca 33.000.
Selvom vi fordobler Denier Buds kalkulation til 66.000 lig - mangles
der endnu plads til 114.000 mennesker ?
Den er værdig til en gentagelse -

Selvom vi fordober Videoens bud på plads i en massegrav af det omfang
mangler vi altså endnu 114.000 mennesker.

Lad os gavmildt antage at der er 5 grave. Skal der findes plads til
144.000 mennesker pr. grav. Hvor der ifølge Denier Buds udemærkede
kalkulation kan befinde sig 33.000 lig.

Lad os gavmildt fordoble Denier Bud`s kalkulation til 66.000. Så
mangler vi " kun " plads til 78.000 døde mennesker.
Den er værdig til en gentagelse.

Vi TILFØJER endnu en grav. FORDOBLER Denier Bud`s kalkulation pr. grav
til 66.000. Alligevel savnes plads til 78.000 lig pr.grav.
Eller sammenlagt over halvdelen af de 720.000. Nemlig plads til
390.000 lig -

Tror du, Yitzhak Arad mener vi er idioter, mon ?
Yitzhak Arad som www.nizkor.com henviser til -

Udtrykt på en anden måde. 40 gange " Parken " på mindre end 2
forboldbaner - 10 meter dyb.

Syntes du andnu det lyder " fair ", sandsynligt og troværdigt ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 23:01

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)
> [...]

>Den er værdig til en gentagelse -

Lad os et øjeblik hypotisere videre at der "kun" er tale om ikke-brændte

Med de dimensioner er der - i en "perfekt kasse" - 12500 kubikmeter plads.
Lad os runde det ned til 10000. Med 8 mennesker per kubikmeter - voksne -
giver det potentielt 80000 "friske" lig. Men der var tale om også børn, og
mange voksne var totalt udmagrede. Derudover kom de i "pits" over en lang
periode, så en del af dem er givet vis gået i forrådnelse og er sunket langt
mere sammen. Uden at indregne nogen for kremering overhovedet, burde det
være et mindre problem at presse mindst dobbelt så mange lig ned i disse
pits, hvis dette sker over en længere periode. Arads diagram viser 5 "pits".
Det burde næppe være umuligt at presse mere end 700.000 ned i disse pits om
nødvendigt. Belzecudgravningerne vise at "pits" hvor ligrester var presset
sammen til næsten "fast" substans i bare 5 meters dybde. Med 10 meters
dybde - som i Treblinka - ville de nederste lag lig blev komprimeret
betragteligt.

Men vi ved samtidigt at dødstallet er omkring 750.000, og at der blev
iværksat brændinger længe før aflivningerne var færdige, så vi kan roligt
estimere at en del af pladsen har været til kremerede lig. Som jo som
bekendt fylder langt, langt mindre.

Så hvis vi fraregner alle disse, alle dem i transit og alle der blev
opbevaret midligertidigt udenfor de store grave, så burde der være plads til
måske 1 million lig.

Og ingen siger at Arads tegning er 100% fyldestgørende. Arealmæssigt var der
plads til langt flere grave.

(...)
>Tror du, Yitzhak Arad mener vi er idioter, mon ?

Nej, men der er utvivlsom en del af hans Holocasutbenægtende læsere der er.

Nogle af dem tror f.eks. at KZ-fanger fylder lige så meget som en
nutidsamerikaner.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 19:05

> [...]
> vil poste de samme kook-video'er igen og igen, men det er selvfølgelig også
> nemmere. Så slipper du for at skulle argumentere og tænke.

Nja - Hr. Krogh.

Det er fordi, jeg forudsætter at du kan tænke selv. Indtil du har
bevidst noget andet.
Og herefter finder jeg så made - skeen frem.

Hvorimod du foretager den projection, at jeg ikke kan tænke selv. Ikke
kan argumentere og ikke kan læse.
Som alt er bygget på antagelser og forestillinger -

Så gad vide - hvem der er - som ikke kan læse, argumentere og tænke
selv ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 23:04

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

>Nja - Hr. Krogh.

Jamen indtil videre er det næsten det eneste der er sket.. Du poster links
og flæber "modbevis det". Det får du næppe meget ud af. Men det er du måske
ved at erfare?

(...)
>Og herefter finder jeg så made - skeen frem.

Ah, det vil sige at du vil begynde at argumentere og præcisere hvad du mener
x eller y beviser, fremfor bare bevidstløst at poste youtube-links?

Skal vi ikke sige at vi gerne vil se det før vi tror det?

(...)
>Så gad vide - hvem der er - som ikke kan læse, argumentere og tænke selv ?

Det må vi jo se om du kan, den dag du kommer over youtube-stadiet.
Personligt tror jeg ikke du kommer over det. Men fremtiden kan jo vise om
jeg gætter korrekt.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 21:10

> [...]
> der ikke har været begravet og det forhold at de store kremeringer begyndte
> før aflivningerne var forbi, så bør måske 4 være rigeligt.

Lad os præcisere din fortolkning af Yitzhak Arad. Som også er kilde i
www.nizkor.com
Linket du selv henviser til. Og som du mener, jeg ikke kan læse -
[...]

Men blev begravet i frisk tilstand - dertil er der beskrivelse af
hvordan arbejdere fyldte sand mellem ligene og at det øverste toplag
var sand og jord. Derfor argumenterer Denier Bud at graven på 10 meter
mere sandsynligt har været 9.

I min kalkulation har jeg slet ikke nævnt det faktum - men brugt
tallet 10 meter dybe grave.
Tilføjet en grav. Fordoblet Denier Bud`s udemærkede kalkulationer over
antal lig pr. grav Og alligevel endt op i ikke at have plads til
390.000 lig -

Hvad fortæller det regnestykke dig Hr. Krogh ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 23:07

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 23:42

On 2 Feb., 23:00, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> [...]

ikke var kremerede - gravet op - og brændt.

Du beskriver dermed Yitzhak Arads bog - som en hypotese - hvor

Hm - er du holocaustbenægter ?

> [...]
> iværksat brændinger længe før aflivningerne var færdige, så vi kan roligt
> estimere at en del af pladsen har været til kremerede lig. Som jo som

Ja. hvis vi går ud fra at Yitzhak Arad fortæller forkerte historier,
den den bog www.nizkor.com henviser til.
Men den har du jo nu karaktiseret som en - hypotese -

[...]

Men nu hvor du fortæller at Yitzhak Arad - som er kilde til www.nizkor.com
- fortæller hypoteser - kan vi velsagtens godt afslutte diskussionen.
Det er jeg sikker på, mange historie - revisionister vil give dig ret

> Og ingen siger at Arads tegning er 100% fyldestgørende. Arealmæssigt var der
> plads til langt flere grave.

Forkert Hr. Krogh.

Her er den model som www.nizkor.com benytter som dokumentention.Kender
du ikke dine links?
Den er en eksakt kopi af den tegning, du har set -

http://www.nizkor.com/ftp.cgi/camps/aktion.reinhard/ftp.py?camps/aktion.reinhard/treblinka/images/model/Treblinka_Model-00.jpg

http://www.nizkor.com/ftp.cgi/camps/aktion.reinhard/ftp.py?camps/aktion.reinhard/treblinka/images/model/Treblinka_Model-01.jpg

http://www.nizkor.com/ftp.cgi/camps/aktion.reinhard/ftp.py?camps/aktion.reinhard/treblinka/images/model/Treblinka_Model-03.jpg

http://www.nizkor.com/ftp.cgi/camps/aktion.reinhard/ftp.py?camps/aktion.reinhard/treblinka/images/model/Treblinka_Model-05.jpg

http://www.nizkor.com/ftp.cgi/camps/aktion.reinhard/ftp.py?camps/aktion.reinhard/treblinka/images/model/Treblinka_Model-06.jpg

http://www.nizkor.com/ftp.cgi/camps/aktion.reinhard/ftp.py?camps/aktion.reinhard/treblinka/images/model/Treblinka_Model-07.jpg

http://www.nizkor.com/ftp.cgi/camps/aktion.reinhard/ftp.py?camps/aktion.reinhard/treblinka/images/model/Treblinka_Model-09.jpg

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 03-02-07 00:11

> [...]

400x600 meter. Det giver rigeligt plads til 12 "pits" af den størrelse Arad

Se f.eks.
http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?t=43&postdays=0&postorder=asc&start=15

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 23:44

On 2 Feb., 23:04, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com> wrote:
> [...]
>
> Det må vi jo se om du kan, den dag du kommer over youtube-stadiet.
> Personligt tror jeg ikke du kommer over det. Men fremtiden kan jo vise om

Det - der er et problem du må diskutere med din skolelærer. Ellers vil
jeg have løn, du.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 03-02-07 00:27

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

(...)
>Det - der er et problem du må diskutere med din skolelærer. Ellers vil
>jeg have løn, du.

Du vil have løn for at fortælle om du nogensinde kommer over
youtube-stadiet, hvor du rådt og ukritisk æder alt hvad du ser og hører i en
video?

Det er en interessant fordring.

Er det een du tror du vil få succes med, når du skal overbevise andre om at
den etablerede historieskrivning er galt på den?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 02-02-07 23:50

> [...]

Teorien er fra www.nizkor.com s kildehenvisning nemlig
Yitzhak Arad's "Belzec, Sobibor, Treblinka: The Operation Reinhard

Jeg troede, du kende de links du hælder ind ?
Gør du ikke det eller kan du bare ikke læse dit materiale ?

> [...]
>
> At Holocaustbenægterne bude overveje at kræve skolepenge tilbage.

Hvem er deder holocaust benægtere, du taler om ?

Er det ikke snarere dig som benægter elementær logik?
Dig som ikke kender de link og det materiale du selv henviser til -
som burde få en hjælpelærer tilbudt ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Thomas Krogh

Dato : 03-02-07 00:16

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-02-07 04:27

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 10:24

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

(...)
> Det skal tilføjes at hvis i tager og læger en bøf (dvs råt kød) ud i
> moderat varmt vejr, vil det være begyndt at gå i forrådnelse efter 3
> dage.

Præcis.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Patruljen

Dato : 03-02-07 00:58

> [...]
> brændt. Men lad os hypotisere videre udfra den antagelse.

Så du henviser endnu engang Yitzhak Arad som er kilde til
Det bliver bedre og bedre -

> [...]

lig pr.grav.

Eller sammenlagt plads til 225.000 lig -

Pynter det lidt på Yitzhak Arads redelige historiebog - som er kilde
til www.nizkor.com ?

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 10:06

Fra : Patruljen

Dato : 03-02-07 01:56

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 10:18

Fra : Patruljen

Dato : 03-02-07 16:23

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-02-07 04:27

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Regnestykket er særdeles enkelt.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Of1MMjXjh0k
>
> Venlig hilsen Bruun

Bruun,

kan vi ikke kort of utvetydigt på et svar på om du poster disse links
fordi du

1) Vil provokere

2) Er holocaustbenægter eler sympatiserermed holocaustbenætelse?

På forhånd tak.