Abu Laban, døde i aftes
Fra : John

Dato : 01-02-07 22:06

Ahmad Abu-Laban, der blev 59 år, blev indlagt på Hvidovre
Hospital med lungekræft i begyndelsen af december:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4221360/

John

Fra : /Peter

Dato : 01-02-07 22:15

> Ahmad Abu-Laban, der blev 59 år, blev indlagt på Hvidovre Hospital med
> lungekræft i begyndelsen af december:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4221360/

Hører jeg tuden og hujen i gaderne, Yes !
Jublen kender ingen grænser
Danmark blev er blevet et dejligere land

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-02-07 23:29

/Peter wrote:
> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Hører jeg tuden og hujen i gaderne, Yes !
> Jublen kender ingen grænser
> Danmark blev er blevet et dejligere land

og dermed indskriver du til rækken af tosser som også var dem der jublede
over 9/11

/FL

Fra : Neuman

Dato : 01-02-07 22:34

> Ahmad Abu-Laban, der blev 59 år, blev indlagt på Hvidovre Hospital med
> lungekræft i begyndelsen af december:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4221360/

Han skulle nok have haft 2 lunger i stedet for 2 tunger. Hans dødsdag ligger
på årsdagen for afsløringerne af hans løgne. Tilfældigt, eller har Allan
haft en finger med i spillet?

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2006/02/01/115700.htm

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-07 23:39

> Ahmad Abu-Laban, der blev 59 år, blev indlagt på Hvidovre
> Hospital med lungekræft i begyndelsen af december:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4221360/

Må han rådne op i helvede. Han vil ikke blive savnet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-02-07 23:40

> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Må han rådne op i helvede. Han vil ikke blive savnet.
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Pas nu på det ikke bliver dit eget nemesis.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-02-07 14:18

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse

> Pas nu på det ikke bliver dit eget nemesis.

Ja, det skal jeg nok passe på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank

Dato : 01-02-07 23:47

Hej

> Ahmad Abu-Laban, der blev 59 år, blev indlagt på Hvidovre Hospital med
> lungekræft i begyndelsen af december:

Tja, jeg vil ikke savne ham, men vil aligevel lade en medfølende tanke
gå til hans kusine og hustru.

Mvh
Frank

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-02-07 23:56

On Thu, 01 Feb 2007 23:47:15 +0100 Frank <frank@nosnap.dk> sent the
following smoke signals:

>Hej

>Tja, jeg vil ikke savne ham, men vil aligevel lade en medfølende tanke
>gå til hans kusine og hustru.

Dobbeltkonfekt...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Fra : Frank

Dato : 02-02-07 12:53

Hej

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Dobbeltkonfekt...

Det ved jeg. Jeg fandt det blot utroligt at han også her lever op til enhver
fordom jeg nogen siden har hørt udtalt om muhamedanere.

Mvh
Frank

--
Punktum, Punktum, komma, streg - sådan tegnes.... Nåe nej - det må vi jo
ikke....

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-02-07 18:39

On Fri, 2 Feb 2007 12:53:24 +0100 "Frank" <far@nospam.dk> sent the
following smoke signals:

> [...]
>
>Det ved jeg. Jeg fandt det blot utroligt at han også her lever op til enhver
>fordom jeg nogen siden har hørt udtalt om muhamedanere.

Man burde også forbyde seksuelle relationer og ægteskab mellem fætre og
kusiner. Så ville tvangsægteskaber næsten være en saga blot.

Og hvorfor skulle man så det?

Fordi at når det kommer til bl.a. muslimer, der har gjort det i
generationer på generationer, så er faren for multihandicappede og
psykisk syge børn så sandelig til stede.
Og det var bl.a. risikoen herfor, at man for mange år siden gjorde
incest forbudt.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Abu Laban is dead.
May he Rest In Piss.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 18:59

In news:sbt6s29kho3seck294dka1saiaimfn38t2@4ax.com,
Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> typed:

> Fordi at når det kommer til bl.a. muslimer, der har gjort det i
> generationer på generationer, så er faren for multihandicappede og
> psykisk syge børn så sandelig til stede.

Det må du gerne dokumentere, for ingen i læge verdenen har den opfattelse.

> Og det var bl.a. risikoen herfor, at man for mange år siden gjorde
> incest forbudt.

Der er man også direkte "related", det er man ikke ved fætter /kusine

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 02-02-07 19:21

On Fri, 2 Feb 2007 18:59:20 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Det må du gerne dokumentere, for ingen i læge verdenen har den opfattelse.

Jo det har de....

Risikoen er ikke VOLDSOMT større end normalt, men større er den.....

>Der er man også direkte "related", det er man ikke ved fætter /kusine

Fætre/kusiner har da fælles bedsteforældre...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-02-07 19:22

On Fri, 2 Feb 2007 18:59:20 +0100 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

>Det må du gerne dokumentere, for ingen i læge verdenen har den opfattelse.

Their loss...

>Der er man også direkte "related", det er man ikke ved fætter /kusine

Nej, ikke første gang at det sker.

Et eksempel:

2 brødre gifter sig med deres kusiner på samme side.
Disse par får 2 børn, ét af hvert køn.
Da børnene fra par 1 bliver voksne gifter de sig med deres fætre/kusiner
fra par 2, altså ingen fornyelse i genpool'en.

Hvis det fortsætter et par generationer til på den måde, så er den
praktiske risiko for genetisk uønsket materiale lige så stor som ved
"rigtig" incest.

Incest giver jo heller ikke den store risiko, hvis ikke familien har
dyrket det i generationer, men det er alligevel forbudt, så hvorfor ikke
lade forbuddet omfatte fætter/kusine-relationer også?

Fra : @

Dato : 02-02-07 21:11

wrote:

>In news:sbt6s29kho3seck294dka1saiaimfn38t2@4ax.com,
>Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> typed:

>Det må du gerne dokumentere, for ingen i læge verdenen har den opfattelse.

http://www.sondagsavisen.dk/Site/Arkiv/legArc-fn-fs/Artikler/Synspunkt/e12d4e0a-26b9-11d6-936a-0010b555f137.htm

<<<<
http://debat.religion.dk/showflat.php?Cat=&Board=240205&Number=80564&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=13&vc=1
Situationen er katastrofal blandt muslimer, når det gælder sygdomme
som følge af indavl. Sukkersyge eller diabetes 2 er et kæmpemæssigt
problem pga. indgiftning. Sygdommen udvikles næsten altid først, når
man er blevet voksen og halvdelen af alle muslimer i Danmark er børn.
Så når tallene fortæller os, at 25 pct. af alle pakistanere her i
landet har sukkersyge, så er der i realiteten tale om næsten hver
anden voksen.
<<<<

>Der er man også direkte "related", det er man ikke ved fætter /kusine

hvis de samme klaner/familier i generationer indgifter sig igen og
igen fætter/kusine så kommer problemerne

/Albert Camus/

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 22:00

In news:hl57s2ddp9cvdku4dbcrml959lb06unsuv@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:
> On Fri, 2 Feb 2007 18:59:20 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>

> hvis de samme klaner/familier i generationer indgifter sig igen og
> igen fætter/kusine så kommer problemerne

Ja ok, det er så rigtigt nok, men det er der heller ingen normale der gør,
hvilket jo egenligt kan forklare deres væremåde.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank

Dato : 03-02-07 12:48

N_B_DK skrev:
> In news:sbt6s29kho3seck294dka1saiaimfn38t2@4ax.com,
> Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> typed:

> Det må du gerne dokumentere, for ingen i læge verdenen har den opfattelse.

Det er der nogle der har:

"Men når der kontrolleres for en række sociodemografiske parametre, kan
konsangvinitet dokumenteres som en signifikant faktor af betydning for
tidlig mortalitet, medfødte misdannelser og visse handicap. I en
metaanalyse af 38 studier fra overvejende udviklingslande fandt man en
4,4% overhyppighed for børnedødelighed hos børn af
fætter-kusine-ægteskaber sammenlignet med hos børn af ikkekonsangvine
par (2). Endvidere er handicap som døvhed, blindhed og mental
retardering vist at forekomme med en øget hyppighed blandt konsangvine
pars afkom."

Dette er fra "Ugeskrift for læger"

http://www.ugeskriftet.dk/portal/page/portal/LAEGERDK/UGESKRIFT_FOR_LAEGER/TIDLIGERE_NUMRE/2003/UFL_2003_18/UFL__2003_18_41120

Mvh
Frank

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-07 09:59

> Det må du gerne dokumentere, for ingen i læge verdenen har den
> opfattelse.

*LOL*

Du ved vist ikke mange ting om genetik og læger, hva'?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 04-02-07 16:23

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> *LOL*
>
> Du ved vist ikke mange ting om genetik og læger, hva'?

Haha endnu engang kom N_B_DK ud at skide.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-02-07 01:04

In news:OJednRKGQJTCPVjYnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com,
Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> typed:

> Du ved vist ikke mange ting om genetik og læger, hva'?

Nu befinder vi os i den vestlige del af verdenen ikke ?

http://www.ugeskriftet.dk/portal/page/portal/LAEGERDK/UGESKRIFT_FOR_LAEGER/TIDLIGERE_NUMRE/2003/UFL_2003_18/UFL__2003_18_41120

Og som du muligvis kan læse, kan du jo se hvor folk med de problmer kommer
fra, netop pga de ikke bryder den cirkel, men fortsætter med fætter kusine
ægteskaber, der er det logik at det bliver for indavlet, men i enkelt
stående tilfælde mellem fætter/kusine er der ingen forhøjet risiko.

Men det er selvfølgelig nemmere at læse det man vil læse så det passer med
ens egne holdninger.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 05-02-07 09:25

On Mon, 5 Feb 2007 01:04:24 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ægteskaber, der er det logik at det bliver for indavlet, men i enkelt
>stående tilfælde mellem fætter/kusine er der ingen forhøjet risiko.

citat fra dit link:

[...]

Som jeg skrev tidligere....

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-02-07 09:51

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Som jeg skrev tidligere....
>
> Risikoen er ikke VOLDSOMT større end normalt, men større er den.....

Undskyld, men 4.4 % er faktisk en del ....

/thomas

-- Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : N_B_DK

Dato : 05-02-07 17:14

In news:gaqds2d4lhnv1aq4696bi5kncppr4lv75v@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:
> Risikoen er ikke VOLDSOMT større end normalt, men større er den.....

Ligesom den er større for kvinder som drikker under graviditeten.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 06-02-07 01:39

On Mon, 5 Feb 2007 17:14:06 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Ligesom den er større for kvinder som drikker under graviditeten.

Ja..... Og...???

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-07 05:48

In news:2fjfs2htbg139ef4ar5vd0olap3d2r6unl@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Ja..... Og...???

Når det er kendt at netop alchohol under graviditeten nemt kan give skader
er det ret svært at sige i det tilfælde der skyldes det alkohol, i det
tilfælde der skyldes det noget andet, der er mange faktorer, og ingen
personer har været under opsyn 24/7 under graviditeten.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 07-02-07 11:20

On Wed, 7 Feb 2007 05:48:09 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>tilfælde der skyldes det noget andet, der er mange faktorer, og ingen
>personer har været under opsyn 24/7 under graviditeten.

Ja, der er mange "ting" der kan give fosterskader (jeg gætter på at
boksning også er meget farligt).... Og...?

Det bliver risikoen ved "indavl" da hverken større eller mindre af....

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-07 23:00

In news:sn9js25g9c5t0r93ogsnpac9tmu5hud4qu@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:
> Det bliver risikoen ved "indavl" da hverken større eller mindre af....

Nej men det viser at der er mere end bare EN faktor der afgør om barnet
tager skade af det, vi er helt enige i de tilfølde hvor folk holder det i
familien i generationer, men det er ikke de tilfælde jeg omtaler.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : J. Nielsen

Dato : 05-02-07 20:27

wrote:

> [...]
>ægteskaber, der er det logik at det bliver for indavlet, men i enkelt
>stående tilfælde mellem fætter/kusine er der ingen forhøjet risiko.

http://www.isteve.com/cousin_marriage_conundrum.htm

"In Iraq, as in much of the region, nearly half of all married couples
are first or second cousins to each other. "

Der er andre problemer forbundet med fætter kusine ægteskaber end blot
genetisk indavl. Noget George (og Anders) nok skulle have tænkt over
før de besluttede at påføre Irak demokratiets velsignelser.
--

-JN-

Fra : Alucard

Dato : 02-02-07 00:11

On Thu, 01 Feb 2007 23:47:15 +0100, Frank <frank@nosnap.dk> wrote:

>Hej

>Tja, jeg vil ikke savne ham, men vil aligevel lade en medfølende tanke
>gå til hans kusine og hustru.

Det har vi vel gjort i flere år....

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-07 09:50

> Tja, jeg vil ikke savne ham, men vil aligevel lade en medfølende tanke
> gå til hans kusine og hustru.

De må da være lykkelige? Fri for den mands vanvittige ideologiske tanker.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 02-02-07 08:47

> Ahmad Abu-Laban, der blev 59 år, blev indlagt på Hvidovre
> Hospital med lungekræft i begyndelsen af december:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4221360/

I må undskylde at jeg ikke går ud og køber en buket.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."