/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Pisk for racisme
Fra : dktekno


Dato : 01-02-07 21:54

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article266728.ece

En tyrker bliver af politiet kaldt både perker og abekat, og beskyldt for
både det ene og det andet.

Jeg synes simpelthen, at der burde indføres korporlig afstraffelse for
uprovokeret racisme. Disse betjente burde simpelthen udstilles på byens
torv, og få 150 piskeslag og brændemærkning i panden!



 
 
Ukendt (01-02-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-02-07 21:58

dktekno wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article266728.ece
>
> En tyrker bliver af politiet kaldt både perker og abekat, og beskyldt
> for både det ene og det andet.
>
> Jeg synes simpelthen, at der burde indføres korporlig afstraffelse for
> uprovokeret racisme. Disse betjente burde simpelthen udstilles på
> byens torv, og få 150 piskeslag og brændemærkning i panden!

Ja og kommunister skulle alle brændes på bålet. Mon ikke politiet er lidt
træt af muhamedanernes hærgen i vores land. Det kan blive for meget for
enhver.

/Kim



dktekno (01-02-2007)
Kommentar
Fra : dktekno


Dato : 01-02-07 22:20

Læs dog lige artiklen. Tyrkeren føler sig mere dansk end tyrkisk, og han har
fast arbejde, og bidrager til samfundet på en ordentlig måde. Han tykisk af
oprindelse, men dansk af sind.

Og hvad mere kan man forlange af en udlænding, end at de skal have dansk
sind og have fast arbejde?

Hvis disse er opfyldt ser jeg intet problem med dem.
Faktisk mener jeg kun, at de behøver at være danske af sind. Det er nok for,
at jeg kan acceptere dem.

Han er jo på ingen måde rabiat eller islamistisk. Men en
samfundsbidragsyder.



wilstrup (02-02-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 02-02-07 07:42


"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:45c25461$0$62387$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> dktekno wrote:
>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article266728.ece
>>
>> En tyrker bliver af politiet kaldt både perker og abekat, og beskyldt
>> for både det ene og det andet.
>>
>> Jeg synes simpelthen, at der burde indføres korporlig afstraffelse for
>> uprovokeret racisme. Disse betjente burde simpelthen udstilles på
>> byens torv, og få 150 piskeslag og brændemærkning i panden!
>
> Ja og kommunister skulle alle brændes på bålet. Mon ikke politiet er lidt
> træt af muhamedanernes hærgen i vores land. Det kan blive for meget for
> enhver.

Så når din muslimparanoia bryder ud i lys lue som her, så finder du det i
orden at politiet opfører sig som gale?

Har du taget din aftenmedicin? i så fald: få lægen til at sætte din dosis
op!



N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 13:03

In news:45c2dd35$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Så når din muslimparanoia bryder ud i lys lue som her, så finder du
> det i orden at politiet opfører sig som gale?

Bare fordi man er paranoid betyder det ikke at folk ikke er efter en...

> Har du taget din aftenmedicin? i så fald: få lægen til at sætte din
> dosis op!

Mon ikke du selv skulle prøve det ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



/Peter (01-02-2007)
Kommentar
Fra : /Peter


Dato : 01-02-07 22:04

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45c25354$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article266728.ece
>
> En tyrker bliver af politiet kaldt både perker og abekat, og beskyldt
> for
> både det ene og det andet.
>
> Jeg synes simpelthen, at der burde indføres korporlig afstraffelse for
> uprovokeret racisme. Disse betjente burde simpelthen udstilles på
> byens
> torv, og få 150 piskeslag og brændemærkning i panden!



Mærkeligt at visse fremmede kalder sig selv for perkere,
men når andre gør det er det racisme.

Og at manden har boet her i lang tid og forsørget sig selv,
skulle i sig selv ikke være en ekstraordinær indsats, der gør ham bedre
end alle andre i denne sammenhæng.




wilstrup (02-02-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 02-02-07 07:47


"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
news:45c255b5$0$5141$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:45c25354$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article266728.ece
>>
>> En tyrker bliver af politiet kaldt både perker og abekat, og beskyldt for
>> både det ene og det andet.
>>
>> Jeg synes simpelthen, at der burde indføres korporlig afstraffelse for
>> uprovokeret racisme. Disse betjente burde simpelthen udstilles på byens
>> torv, og få 150 piskeslag og brændemærkning i panden!
>
>
>
> Mærkeligt at visse fremmede kalder sig selv for perkere,
> men når andre gør det er det racisme.
>
> Og at manden har boet her i lang tid og forsørget sig selv,
> skulle i sig selv ikke være en ekstraordinær indsats, der gør ham bedre
> end alle andre i denne sammenhæng.
>

Hvis du bliver forulempet af politiet, så vil du sikkert sidde på din flade
røv og sige: mere -mere - ikke sandt?

Det er fuldkommen ligegyldigt om indvandrere kalder hinanden ved det ene
eller andet navn - det kan aldrig være en undskyldning for at handle i strid
med bestemmelserne for politiets færden, også selvom du mener at det er i
orden, blot det går ud over indvandrere.

Jeg er godt klar over at folk med dit syn på menneskerettigheder findes, men
det gør det ikke mere ækelt.
>
>



N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 13:06

In news:45c2de4d$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Det er fuldkommen ligegyldigt om indvandrere kalder hinanden ved det
> ene eller andet navn

Så nu er ordet perker et navn ? er det kun indvandrere der må tiltale
hinanden ved dette navn ? det mest korrekt politisk må da være at kalde dem
perker, hvis det nu er deres navn ikke ?.

> Jeg er godt klar over at folk med dit syn på menneskerettigheder
> findes, men det gør det ikke mere ækelt.

Den lader vi lige stå.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Alucard (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 02-02-07 15:56

On Fri, 2 Feb 2007 13:05:30 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>> Det er fuldkommen ligegyldigt om indvandrere kalder hinanden ved det
>> ene eller andet navn
>
>Så nu er ordet perker et navn ? er det kun indvandrere der må tiltale
>hinanden ved dette navn ? det mest korrekt politisk må da være at kalde dem
>perker, hvis det nu er deres navn ikke ?.
>
>> Jeg er godt klar over at folk med dit syn på menneskerettigheder
>> findes, men det gør det ikke mere ækelt.
>
>Den lader vi lige stå.

Ja, Wilstrup har sgu problemer med mindre/større ))

N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 16:07

In news:s6k6s2tl3kffil569fu815d4m20gp8qhq2@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Ja, Wilstrup har sgu problemer med mindre/større ))

Jeg tror problemer er den røde tråd i hans liv.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Mark Jensen (01-02-2007)
Kommentar
Fra : Mark Jensen


Dato : 01-02-07 22:02

On Thu, 1 Feb 2007 21:53:49 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article266728.ece
>
>En tyrker bliver af politiet kaldt både perker og abekat, og beskyldt for
>både det ene og det andet.
>
>Jeg synes simpelthen, at der burde indføres korporlig afstraffelse for
>uprovokeret racisme. Disse betjente burde simpelthen udstilles på byens
>torv, og få 150 piskeslag og brændemærkning i panden!
>
>

Hvad skal der så ske med de anden generationsindvandrere som sviner
politiet til?


Nej, det er ikke iorden at en politimand har lukket lort ud, men man
bør dælme også have noget forståelse for hvilket utaknemmeligt job de
har og hvilke urimeligheder de mødes med når de skal til
Gellerup/Vollsmose etc.

wilstrup (02-02-2007)
Kommentar
Fra : wilstrup


Dato : 02-02-07 07:44


"Mark Jensen" <none@available.dk> skrev i en meddelelse
news:45c25504.24905703@newsbin.cybercity.dk...
> On Thu, 1 Feb 2007 21:53:49 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
>>Jeg synes simpelthen, at der burde indføres korporlig afstraffelse for
>>uprovokeret racisme. Disse betjente burde simpelthen udstilles på byens
>>torv, og få 150 piskeslag og brændemærkning i panden!
>>
>>
>
> Hvad skal der så ske med de anden generationsindvandrere som sviner
> politiet til?
>
>
> Nej, det er ikke iorden at en politimand har lukket lort ud, men man
> bør dælme også have noget forståelse for hvilket utaknemmeligt job de
> har og hvilke urimeligheder de mødes med når de skal til
> Gellerup/Vollsmose etc.

Hvis en poliltimand ikke kan klare jobbet, bør han søge et nyt. Naturligvis
skal han ikke svine nogen til - og det kan ikke undskyldes med at han evt.
er rendt ind i problemer i Vollsmose eller lign. Det hører med til jobbet,
at det kan gå hårdt til - derfor skal politiet alligevel opføre sig
ordentligt over for borgerne.



Mark Jensen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Mark Jensen


Dato : 02-02-07 15:27

On Fri, 2 Feb 2007 07:43:58 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:


>> Nej, det er ikke iorden at en politimand har lukket lort ud, men man
>> bør dælme også have noget forståelse for hvilket utaknemmeligt job de
>> har og hvilke urimeligheder de mødes med når de skal til
>> Gellerup/Vollsmose etc.
>
>Hvis en poliltimand ikke kan klare jobbet, bør han søge et nyt. Naturligvis
>skal han ikke svine nogen til - og det kan ikke undskyldes med at han evt.
>er rendt ind i problemer i Vollsmose eller lign. Det hører med til jobbet,
>at det kan gå hårdt til - derfor skal politiet alligevel opføre sig
>ordentligt over for borgerne.
>
>


Lad mig spørge.
Hånden på hjertet. Har du aldrig talt dårligt om en af de "kunder" du
betjener i dit erhverv, eks. til kollegaer. Selvfølgelig har du det.
Det kommer vi alle til.

Det er bare meget uheldigt at de dumsmarte bemærkninger bliver
opdaget. Og det kræver naturligvis en irettesættelse. Men så skal vi
heller ikke gøre det værre end det er. De fleste har en tendens til at
tale mindre høfligt internt, fordi de danner en "os mod
omverdenen"-attitude i deres erhverv. Det er først et problem hvis det
betyder at de behandler nogle af deres "kunder" dårligere end andre.
Og hvis de ikke varetager deres job ordentligt.

Erling Hansen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Erling Hansen


Dato : 02-02-07 08:28


>Nej, det er ikke iorden at en
>politimand har lukket lort ud, men man
>bør dælme også have noget forståelse
>for hvilket utaknemmeligt job de
>har og hvilke urimeligheder de mødes
>med når de skal til
>Gellerup/Vollsmose etc.

Hvis den pågældende strisser ikke kan klare mosten
i det job, han har valgt, må han flytte fødderne
et andet sted hen. Det vrimler med job i Danmark,
hvor man skal kunne forvente, at udøverne lever op
til de regler, der er for jobbet, og
urimelighederne som en strisser møder i sin
dagligdag, er overhovedet ikke en undskyldning for
en uetisk adfærd, ligesom de ikke giver en lærer
carte blanche til at banke ungerne, når de er frække.

Føj. Og se så at komme ud med en 'undskyldning',
selv om alle godt ved, at den vil blive
halvhjertet og usand.
Erling


N_B_DK (02-02-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-02-07 13:04

In news:11704015500.732265725015303@dtext.news.tele.dk,
Erling Hansen (slet 282VP) <eh-dh@282VPmail.dk> typed:

> Føj. Og se så at komme ud med en 'undskyldning',
> selv om alle godt ved, at den vil blive
> halvhjertet og usand.
> Erling

Er du idiot ? seriøst det må du da være, man skal under ingen omstændigheder
undskylde overfor folk der kalder os vantro svin.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



gb (02-02-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-02-07 11:59

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in
news:45c25354$0$49197$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg synes simpelthen, at der burde indføres korporlig afstraffelse
> for uprovokeret racisme. Disse betjente burde simpelthen udstilles
> på byens torv, og få 150 piskeslag og brændemærkning i panden!

Du er simpelt hen en nar. Din eneste undskyldning er din psykiske
sygdom.

--
GB

Poul Nielsen (02-02-2007)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 02-02-07 21:11


"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45c25354$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article266728.ece
>
> En tyrker bliver af politiet kaldt både perker og abekat, og beskyldt for
> både det ene og det andet.
>
> Jeg synes simpelthen, at der burde indføres korporlig afstraffelse for
> uprovokeret racisme. Disse betjente burde simpelthen udstilles på byens
> torv, og få 150 piskeslag og brændemærkning i panden!
>
Giv os lige adressen på dit psykiatriske plejehjem, så kommer der sikkert en
helt og slukker for din respirator.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste