Hvem tager IKKE hensyn?
Fra : Pjensen73

Dato : 01-02-07 21:41

Stort set alle rygere tager hensyn til antirygere.
Men tager antirygerfanatikkerne hensyn til rygerne? Nej.
Rygerne må ud i regn og kulde, hvis de vil ryge, når de er væk
hjemmefra.
Ville det ikke være bedre hvis vi alle tog hensyn til hinanden?
Sådan som det bliver nu, så er det altså kun rygerne der skal tage
hensyn.
Antirygerne tager ikke en skid hensyn.

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-07 21:45

Pjensen73 wrote:
> [...]
> Ville det ikke være bedre hvis vi alle tog hensyn til hinanden?
> Sådan som det bliver nu, så er det altså kun rygerne der skal tage

Amen!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : wilstrup

Dato : 02-02-07 08:07

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

naturligvis -det er fedt at se dem krympe sig i kulden - de kan jo bare
holde op med at ryge, så ville de ikke have det problem.

Gør du selv det?

naturligvis er det det - rygerne har aldrig taget hensyn til ikke-rygerne i
mange, mange år - hvorfor skal vi så tage hensyn til dem? Hvis de er kede af
det, så kan de blot lade være med at ryge. Ingen tvinger dem.

naturligvis gør vi da det - vi tilbyder dem rygestopkurser m.v., men nogle
vil ikke tage imod den håndsrækning, så det må de altså selv om.

> Amen!
sa'e madammen og smækkede røvballerne sammen

Fra : Egon Stich

Dato : 02-02-07 15:49

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
>
> naturligvis -det er fedt at se dem krympe sig i kulden - de kan jo bare
> holde op med at ryge, så ville de ikke have det problem.

Tjah -
For et par dage siden havde jeg ærinde på Næstved sygehus.
Det regnede, og var temmelig koldt.
I et hjørne ved indgangen så man stakkels mennesker, patienter, forvist til
naturens luner, fordi de var rygere.
Virkelig fedt, at se dem stå der, i hvide hospitalsslåbrokker, og krympe sig
i kulden---
Ikke sandt?

Jeg finder din udtalelse yderst modbydelig og selvfed.
især når man tager i betragtning, at vi faktisk lever i et samfund, hvor det
rent teknisk sagtens kan lade sig gøre, at indrette velventilerede rum for
sådanne mennesker.

Er denne holdning kendetegnende for din "humanisme"?
Og noget, du finder efterstræbelsesværdigt?

Egon

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 18:28

Egon Stich har bragt dette til verden:
> [...]
> sådanne mennesker.
>
> Er denne holdning kendetegnende for din "humanisme"?
> Og noget, du finder efterstræbelsesværdigt?

Den sad!!!
Er spændt på hvordan hr. Wilstrup vil forsvarer det.

Fra : Alucard

Dato : 02-02-07 19:12

On Fri, 02 Feb 2007 18:27:32 +0100, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Den sad!!!
>Er spændt på hvordan hr. Wilstrup vil forsvarer det.

Ja, der har Egon sgu fat i den lange ende...

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-02-07 21:48

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ville det ikke være bedre hvis vi alle tog hensyn til hinanden?
> Sådan som det bliver nu, så er det altså kun rygerne der skal tage hensyn.

WWW.KINAGRILL.DK

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-07 21:56

Michael Kirkegaard wrote:

> WWW.KINAGRILL.DK

Den virker ikke længere, bitch!

/Kim

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-02-07 22:29

> Den virker ikke længere, bitch!

Det er ok, meningen gik alligevel ikke tabt

Fra : wilstrup

Dato : 02-02-07 08:09

> Den virker ikke længere, bitch!

Det var en skam! gad vide om den ikke kommer igen på en eller anden måde?
Det må man da håbe.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 00:26

Michael Kirkegaard har bragt dette til verden:

Flot antiryger argument.

Fra : wilstrup

Dato : 02-02-07 08:08

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>

> WWW.KINAGRILL.DK

ROTFL! Den havde jeg glemt -jeg kan tilføje et par "piv! piv!"

Fra : Rane

Dato : 01-02-07 22:31

On Thu, 01 Feb 2007 21:41:25 +0100, Pjensen73
> [...]

>Ville det ikke være bedre hvis vi alle tog hensyn til hinanden?
>Sådan som det bliver nu, så er det altså kun rygerne der skal tage

Det var da lige dagens vits. Tak for det :)

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 00:25

Rane udtrykte præcist:

> Det var da lige dagens vits. Tak for det :)

Selv tak :D

Fra : Peter

Dato : 01-02-07 22:58

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> [...]
> Ville det ikke være bedre hvis vi alle tog hensyn til hinanden?
> Sådan som det bliver nu, så er det altså kun rygerne der skal tage hensyn.

Kommer an på hvad du betegner som at "tage hensyn". Måske at "tage hensyn"
er at gøre det så besværligt at ryge at folk holder op og lever et længere
og sundere liv?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-02-07 23:05

In news:45c26262$0$52109$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Peter <xdzgor@hotmail.com> typed:

> Kommer an på hvad du betegner som at "tage hensyn". Måske at "tage
> hensyn" er at gøre det så besværligt at ryge at folk holder op og
> lever et længere og sundere liv?

Glæder mig til at der bliver taget hånd om fede mennesker, det skal fryde
mig inderligt at de bliver tvunget i motions centre, for de skal jo heller
ikke være med til at forpeste den luft jeg indånder.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 02:43

N_B_DK formulerede spørgsmålet:
> [...]
> inderligt at de bliver tvunget i motions centre, for de skal jo heller ikke
> være med til at forpeste den luft jeg indånder.

Og jeg glæder mig til at der bliver taget hånd om muslimer, for de skal
jo heller ikke være med til at forpeste den luft jeg indånder

Fra : wilstrup

Dato : 02-02-07 08:11

> N_B_DK formulerede spørgsmålet:

> Og jeg glæder mig til at der bliver taget hånd om muslimer, for de skal jo
> heller ikke være med til at forpeste den luft jeg indånder

Eftersom du taler om at vise hensyn, så er det mere end pinligt at du piver
samtidig med at du ikke tager hensyn til borgere her i landet med en anden
religion, men tværtimod håner dem - hvem kan dog tage dig alvorligt?

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 13:00

wilstrup udtrykte præcist:
> [...]
> samtidig med at du ikke tager hensyn til borgere her i landet med en anden
> religion, men tværtimod håner dem - hvem kan dog tage dig alvorligt?

Muslimer tager heller ikke hensyn til os.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 13:59

In news:mn.130c7d72a3821e07.58117@FJERNDETTEgmail.com,
Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:

> Muslimer tager heller ikke hensyn til os.

Ikke engang dem selv.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Egon Stich

Dato : 02-02-07 15:52

Efter du skrev følgende:

"naturligvis -det er fedt at se dem krympe sig i kulden - de kan jo bare
holde op med at ryge, så ville de ikke have det problem."

kan du da ikke fovente at blive taget alvorligt i dette spørgsmål?

Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 19:06

In news:45c36d2f$1$897$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> typed:

> kan du da ikke fovente at blive taget alvorligt i dette spørgsmål?

Du tager ham vel forhåbenligt ikke seriøst i nogle andre
spørgsmål/sammenhænge ? :O

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Egon Stich

Dato : 03-02-07 14:15

> [...]
> Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> typed:

> Du tager ham vel forhåbenligt ikke seriøst i nogle andre

Åh - jo.
Der er jo det ved sagen, at har man lært at læse hvad der skrives, og ikke
kun får det, man tror der skrives, ud af det, forekommer der faktisk mange
guldkorn.
Det kræver blot, at man gør sig en smule umage, og ikke er forudindtaget.

MVH
Egon

Fra : wilstrup

Dato : 02-02-07 08:10

> [...]
> mig inderligt at de bliver tvunget i motions centre, for de skal jo heller
> ikke være med til at forpeste den luft jeg indånder.

sålænge fede mennesker ikke generer mit helbred, så må de for min skyld
være så fede de vil.
Rygere derimod generer mit helbred, så det kan ikke sammenlignes.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 08:58

In news:45c2e3d1$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Rygere derimod generer mit helbred, så det kan ikke sammenlignes.

Eftersom transport af fede koster mere i brændstof, udledes der flere
udstødningsgasser, så jo det kan godt sammenlignes.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-02-07 19:30

On Fri, 2 Feb 2007 08:10:23 +0100, wilstrup wrote:

> [...]
> være så fede de vil.
> Rygere derimod generer mit helbred, så det kan ikke sammenlignes.

Det står dig vel frit hvem du vil omgås.
Der vel ingen der tvinger dig til at omgås rygere.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 00:24

Peter har bragt dette til verden:
> [...]
> at gøre det så besværligt at ryge at folk holder op og lever et længere og

Og jo mere kommer du til at betale i skat.
Folk skal have pension i flere år, og færre ryger, så staten mister
penge den vej.

Fra : wilstrup

Dato : 02-02-07 08:14

> Og jo mere kommer du til at betale i skat.
> Folk skal have pension i flere år, og færre ryger, så staten mister penge
> den vej.

VÅS - vi bruger mange mia kr. for at afhjælpe de problemer af sygdomsmæssig
karakter som rygerne lider af - det er dyrere for samfundet. Dertil kommer
generne og sygdommene ved passiv rygning som vi ikke-rygere ofte er
påtvunget af de fanatiske rygere.

Uden røg ville de eneste der ville lide under det, være
tobaksfabrikanterne - og de er ikke værd at samle på.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 08:59

In news:45c2e48e$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:
> VÅS - vi bruger mange mia kr. for at afhjælpe de problemer af
> sygdomsmæssig karakter som rygerne lider af -

Ja som vi selv har betalt i form af afgifter (det er et faktum)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 02-02-07 15:45

On Fri, 2 Feb 2007 08:58:57 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Ja som vi selv har betalt i form af afgifter (det er et faktum)

Det kan du aldrig overbevise en fanatisk faktasesistent om....

Er et ikke 8 - 10 år, en ryger dør tidligere....? Det er mange sparede
folkepensionsudbetalinger.... "Passiv rygning" er en skraldespand man
putter alle de sygdomstilfælde i, som man ikke kan forklare på anden
måde (uanset om det har en skid med tobak at gøre eller ej)....

Alucard (ex-ryger)

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 16:09

In news:fcj6s25u0gllvc0vi4n1enimirsrtp5ito@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:
> [...]
> putter alle de sygdomstilfælde i, som man ikke kan forklare på anden
> måde (uanset om det har en skid med tobak at gøre eller ej)....

Sjovt du siger det, da jeg får nogle år siden fik noget emd mit øje, og de
spurgte om jeg røg, og dertil svarede ja, så siger de så, ja det kan jo godt
være derfor... så ja det er uden tvivl en universal løsning *G*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 02-02-07 19:16

On Fri, 2 Feb 2007 16:08:37 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Sjovt du siger det, da jeg får nogle år siden fik noget emd mit øje, og de
>spurgte om jeg røg, og dertil svarede ja, så siger de så, ja det kan jo godt
>være derfor... så ja det er uden tvivl en universal løsning *G*

Jeg kender en der var hos sin læge med en grim hoste og fik at vide
han burde holde op med at ryge.... Problemet var bare at han var boede
alene (ingen "passiv rygning") og aldrig havde røget....

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 15:04

wilstrup forklarede den 02-02-2007:
> [...]
> af de fanatiske rygere.
>
> Uden røg ville de eneste der ville lide under det, være tobaksfabrikanterne

Og vi bruger mange mia kr. for alle de problemer muslimerne har påført
landet. Dertil kommer udgifter til skadestue ophold efter at man er
blevet overfaldet af en flok muslimer, som er påtvunget vores land af
venstrefløjsfanatikere.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 01-02-07 22:58

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

(...)
> [...]
> Ville det ikke være bedre hvis vi alle tog hensyn til hinanden?
> Sådan som det bliver nu, så er det altså kun rygerne der skal tage

Jeg vil storsindet donere en paraply.

mvh

Thomas Krogh

Fra : N_B_DK

Dato : 01-02-07 23:06

In news:45c2630e$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Thomas Krogh <thomas_alfa@hotFJERNmail.com> typed:
> Jeg vil storsindet donere en paraply.

Jeg stikker den storsindet op hvor du er højest når du plukker jordbær og
åbner den, så kan du lære ikke at være provokerende.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : wilstrup

Dato : 02-02-07 08:15

> [...]
>
> Jeg stikker den storsindet op hvor du er højest når du plukker jordbær og
> åbner den, så kan du lære ikke at være provokerende.

jeg gætter på at du også er ryger - og det viser så hvor lidt
selvbeherskelse man har når man er ryger!

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 08:59

In news:45c2e4ca$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> jeg gætter på at du også er ryger - og det viser så hvor lidt
> selvbeherskelse man har når man er ryger!

Jeg skal vise dig selvbeherskelse, egoistisk satan.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 09:45

"wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

(...)

> jeg gætter på at du også er ryger - og det viser så hvor lidt
> selvbeherskelse man har når man er ryger!

Haha sorry.

Jeg er - og har alle dage - være ikke-ryger, men derfor kan man jo godt
ville donere en paraply til dem, der er forvist til fortorvet.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 13:03

Thomas Krogh tastede følgende:
> [...]
>
> Jeg er - og har alle dage - være ikke-ryger, men derfor kan man jo godt
> ville donere en paraply til dem, der er forvist til fortorvet.

Det kommer nok en dag, hvor man heller ikke må ryge på fortovet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-07 23:42

> [...]

> Ville det ikke være bedre hvis vi alle tog hensyn til hinanden?
> Sådan som det bliver nu, så er det altså kun rygerne der skal tage

Det er godt nok synd for jer. Jeg er lige ved at have ondt af jer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 00:23

Jens Bruun frembragte:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er godt nok synd for jer. Jeg er lige ved at have ondt af jer.

Du mener altså ikke at det gælder begge veje?
Man skal kun tage hensyn til dig og ikke andre.

Fra : wilstrup

Dato : 02-02-07 08:16

> Du mener altså ikke at det gælder begge veje?
> Man skal kun tage hensyn til dig og ikke andre.

Piv, piv- hvornår har du taget hensyn til fx muslimerne?

nu går det ud over dig selv, så piber du - tsk! tsk! du kan blot holde op
med at ryge i stedet for.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 09:00

In news:45c2e513$0$2105$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Piv, piv- hvornår har du taget hensyn til fx muslimerne?

Hvornår har de NOGENSINDE taget hensyn til nogen?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 13:04

wilstrup frembragte:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Piv, piv- hvornår har du taget hensyn til fx muslimerne?

Når muslimer tager hensyn til os danskere.

> nu går det ud over dig selv, så piber du - tsk! tsk! du kan blot holde op
> med at ryge i stedet for.

Eller du kan begynde, så du også kan betale lidt mere i statskassen :D

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-02-07 14:21

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Du mener altså ikke at det gælder begge veje?

Nemlig. Mht, rygning skal hensynet kun gå én vej. Længere er den sådan set
ikke.

> Man skal kun tage hensyn til dig og ikke andre.

Nej, man skal ikke kun tage hensyn til mig. Man skal tage hensyn til
samtlige ikke-rygere, herunder bl.a. mine børn, der snart får lov til at
vokse op i en rygerfri verden - gudsketakoglov.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 15:06

Efter mange tanker skrev Jens Bruun:
> [...]
> ikke-rygere, herunder bl.a. mine børn, der snart får lov til at vokse op i en

Man skal altså kun tage hensyn til ikke-rygere?
Det beviser jo bare hvor egoistisk ikke-rygerne er.

Hvem beskytter os forresten mod alt den bilos vi dagligt er udsat for?

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-02-07 15:34

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-02-07 15:35

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Man skal altså kun tage hensyn til ikke-rygere?

I denne sammenhæng; ja.

> Det beviser jo bare hvor egoistisk ikke-rygerne er.

Og?

> Hvem beskytter os forresten mod alt den bilos vi dagligt er udsat for?

Hvad har det med sagen at gøre? Hvorfor denne evindelige trang til at tale
om alt muligt andet, når emnet er tobaksrygning?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : gb

Dato : 02-02-07 16:46

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Hvad har det med sagen at gøre? Hvorfor denne evindelige trang til
> at tale om alt muligt andet, når emnet er tobaksrygning?

Fådi, at som når man har fået forbudt tobaksrygning, og statskassen
står med røven i vandskorpen på grund af manglende afgifter i
milliardklassen (tocifret), da der ikke er nogen der ryger mere
(host!), og folk stadigvæk kreperer af lungekræft fra biler og
industri og fed non-food, så finder man måske ud af, at rygerhetzen
i virkeligheden mest har været beskæftigelsesterapi for selvgode
røvhuller, som har ondt i samme over, at ikke alle er lige så
selvfornægtende, som de selv tror, de er.

Altså proportioner, og så'n.

--
GB

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-02-07 17:06

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> står med røven i vandskorpen på grund af manglende afgifter i
> milliardklassen (tocifret), da der ikke er nogen der ryger mere

Den sædvanlige rygersang: Samfundet hænger angiveligt kun sammen, fordi
rygerne er så hensynsfulde, at de lægger afgifter i statskassen.

Jeg er ikke modstander af rygning af økonomiske årsager, så jeg betaler
gerne mere i skat, hvis jeg helt kan slippe for rygning og rygere.

> [...]
> røvhuller, som har ondt i samme over, at ikke alle er lige så
> selvfornægtende, som de selv tror, de er.

Selvfornægtende? Hvad er det, jeg nægter mig selv for? Tjære i lungerne?
Nikotin? Lugtgener? Dårlig kondition? Øget risiko for hjerte/karsygdomme?

> Altså proportioner, og så'n.

Den uforholdsmæssigt megen fokus på rygning og rygere i disse år ændrer ikke
ved, at rygning er et totalt unødvendigt onde, vi må til livs. Rygning kan
tilsyneladende ikke foretages, uden det går ud over andre. Derfor!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : gb

Dato : 02-02-07 21:28

> Den uforholdsmæssigt megen fokus på rygning og rygere i disse år
> ændrer ikke ved, at rygning er et totalt unødvendigt onde, vi må
> til livs.

Du får kamp til stregen, hvis du vil forbyde min ret til at ryge god
mixture på mine dyrt indkøbte piber! Hvad vil du? Skal jeg i fængsel,
hvis jeg ryger tobak?

--
GB

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-07 09:52

> Du får kamp til stregen, hvis du vil forbyde min ret til at ryge god
> mixture på mine dyrt indkøbte piber! Hvad vil du? Skal jeg i fængsel,
> hvis jeg ryger tobak?

Nope. For min skyld må folk indtage hvad de har lyst til, så længe det
foregår inden for egne fire vægge og ikke generer andre. Tobaksrygning skal
blot totalforbydes i det offentlige rum.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-07 05:57

In news:OIadnTDlv4bv_F7YnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com,
Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> typed:

> Jeg er ikke modstander af rygning af økonomiske årsager, så jeg
> betaler gerne mere i skat, hvis jeg helt kan slippe for rygning og
> rygere.

Bare rolig det skal du også nok komme til. så mange milliarder skal nok
blive opkrævet på en anden måde.

> Selvfornægtende? Hvad er det, jeg nægter mig selv for? Tjære i
> lungerne? Nikotin? Lugtgener? Dårlig kondition? Øget risiko for
> hjerte/karsygdomme?

Hjerte/kar sygdomme pga rygning er godt på vej til at bliver overhalet af
fedme relateret følgesygdomme.

> [...]
> ændrer ikke ved, at rygning er et totalt unødvendigt onde, vi må til
> livs. Rygning kan tilsyneladende ikke foretages, uden det går ud over

Sjovt som du skal gøre dig til herre over hvad der er nødvendigt og hvad der
ikke er.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 17:08

Jens Bruun kom med følgende:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> I denne sammenhæng; ja.

Hvorfor?

> Og?

Og hvad? Hvad er det du ikke forstår?
Det er egoistisk, når i forlanger at vi skal tage hensyn til jer, uden
at i tager hensyn til os.
Så enkelt er det.

> Hvad har det med sagen at gøre? Hvorfor denne evindelige trang til at tale om
> alt muligt andet, når emnet er tobaksrygning?

Det er sjovt, som mange antirygere har det med at være efter rygerne,
fordi vi forpester luften, mens de samme antirygere sider i deres biler
og oser deres benzinos ud i den luft, som vi alle skal indånde.
Der er kun en ting at sige. Hyklere.

Fra : gb

Dato : 02-02-07 19:13

> [...]
> i deres biler og oser deres benzinos ud i den luft, som vi alle
> skal indånde. Der er kun en ting at sige. Hyklere.

Den fiser ikke ind.

Nå, nu vil jeg stoppe min Bulldog-pibe med mixture og nyde den
euforiserende duft af latakia-tobka.

--
GB

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-07 09:55

> Den fiser ikke ind.
>
> Nå, nu vil jeg stoppe min Bulldog-pibe med mixture og nyde den
> euforiserende duft af latakia-tobka.

Jeg ryger et sted mellem 10 og 20 Cohiba Siglo IV om året, så helt
rygeforskrækket er jeg ikke. Jeg kan såmænd også nyde lugten af god
pibetobak. Mine cigarer og dine piber hører bare ikke hjemme i det
offentlige rum.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : gb

Dato : 04-02-07 14:20

> pibetobak. Mine cigarer og dine piber hører bare ikke hjemme i det
> offentlige rum.

Det gør hysteri (hyster = latin for livmoder) heller ikke. Det er
for eksempel det glade vanvid at lave et totalforbud mod tobak på
restaurationer. Det må kunne ordnes med skiltning, så det er værten,
som bestemmer, om der må ryges eller ej. Det er sgu da ikke noget at
lovgive om. Vorherre bevares. Sikke dog en gang pseudo-feministisk
pladder.

OT: Cohiba-cigarer er for resten heller ikke så tossede, selv om jeg
hellere (af helt andre grunde end de sundheds- eller smagsmæssige)
vil støtte den brasilianske end den cubanske tobaksindustri.

--
GB

Fra : Alucard

Dato : 02-02-07 15:49

On Fri, 2 Feb 2007 14:21:06 +0100, "Jens Bruun"

> [...]
>samtlige ikke-rygere, herunder bl.a. mine børn, der snart får lov til at
>vokse op i en rygerfri verden - gudsketakoglov.

Hovornår får vi en religionsfri verden...???

Eller en socialistfri verden...???

De to "ismer" laver ikke andet end at ødelægge det for alle andre end
dem selv....

Fra : Peter B. P.

Dato : 02-02-07 00:32

> [...]

> bedre hvis vi alle tog hensyn til hinanden? Sådan som det bliver nu, så
> er det altså kun rygerne der skal tage hensyn. Antirygerne tager ikke en

Rygerne tager mindre skade af antirygernes "ikkehensyn" end ikkerygern
tager af rygernes ditto.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 02:42

Peter B. P. sendte dette med sin computer:

> Rygerne tager mindre skade af antirygernes "ikkehensyn" end ikkerygern
> tager af rygernes ditto.

Derfor var der også indrettet rygerafdelinger, så antirygerne kunne
slippe for røgen. Men antirygerne er åbenbart så egoistisk, at de ikke
kan unde rygerne en lille afdeling, hvor man må ryge.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 07:16

In news:mn.10a17d726f297e57.58117@FJERNDETTEgmail.com,
> [...]

> slippe for røgen. Men antirygerne er åbenbart så egoistisk, at de ikke
> kan unde rygerne en lille afdeling, hvor man må ryge.

Næ men nu må de jo døjes med vi rygere er alle vegne, personligt gør jeg
følgende når jeg skal ud og rejse med det offenlige, ryger ert pat smøger og
skodder dem når halvdelen er røget, og gemmer dem i lommerne (der er jo
intet der stinker mere end et sod), ja mit tøj kommer til at lygte, men det
skal jo vaskes alligevel, og før havde de valget at sætte sig i en ikke
ryger kupé og slippe for den lugt, det har de ikke længere, så det fryder
mig de er tvunget til at lugte til det nu...

(primitivt ja, men er den eneste måde man kan trænge igennem til disse
primitive individer)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : wilstrup

Dato : 02-02-07 08:17

> [...]
> fryder mig de er tvunget til at lugte til det nu...
>
> (primitivt ja, men er den eneste måde man kan trænge igennem til disse

nu har vi alle vidst at du er primitiv og altid har været det - dú behøver
såmænd ikke at reklamere med det.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 09:02

In news:45c2e55a$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> nu har vi alle vidst at du er primitiv

VI alle ? hvordan kan du tale på alles vegne, lad mig gætte du har det fra
din krystalkugle ?

> og altid har været det - dú
> behøver såmænd ikke at reklamere med det.

Hvis du ikke mener folk skal reklamere med det, så undrer det mig du gang på
gang skriver det sludder du gør.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 13:06

Efter mange tanker skrev wilstrup:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> nu har vi alle vidst at du er primitiv og altid har været det - dú behøver
> såmænd ikke at reklamere med det.

Sagde en simpel skolelærer, som påstår at DDR var demokratisk LOL

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 13:05

N_B_DK skrev:
> [...]
> til at lugte til det nu...
>
> (primitivt ja, men er den eneste måde man kan trænge igennem til disse

Det er jeg også begyndt på :D

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 14:00

In news:mn.13107d727176c6ab.58117@FJERNDETTEgmail.com,
Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:

> Det er jeg også begyndt på :D

Det er vi faktisk en del der er, så kan de lære ikke at tænke mere end 5 min
frem, alle kan sq sige sig selv at lugten bliver i tøjet, og nu skal de
tvinges til at lugte til det, og det fryder mig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas Krogh

Dato : 02-02-07 15:10

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

(...)

> [...]
> frem, alle kan sq sige sig selv at lugten bliver i tøjet, og nu skal de
> tvinges til at lugte til det, og det fryder mig.

Og formålet med disse højt begavede og dybt intellektuelle "provokationer"
skulle altså være at fremme forståelsen for rygere som hensynsfulde
mennesker med integritet, der har krav på respekt?

Javel ja.......

mvh

Thomas Krogh

Fra : Pjensen73

Dato : 02-02-07 17:12

Thomas Krogh har bragt dette til verden:
> [...]
> skulle altså være at fremme forståelsen for rygere som hensynsfulde
> mennesker med integritet, der har krav på respekt?

Hvad med om i ikke-rygere tog lidt mere hensyn, så kunne det være at
rygerne tog endnu mere hensyn, end de allerede gør.
Hvis man havde beholdt rygerkupeerne i toget, behøves folk ikke at stå
på perronen og ryge og forpeste luften for ikke-rygerne, mens man
venter på toget. Vel?

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 19:07

In news:mn.14077d72a07da335.58117@FJERNDETTEgmail.com,
> [...]
> Hvis man havde beholdt rygerkupeerne i toget, behøves folk ikke at stå
> på perronen og ryge og forpeste luften for ikke-rygerne, mens man

Det forventer du ikke de kan forstå vel ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Pjensen73

Dato : 03-02-07 14:37

Følgende er skrevet af N_B_DK:
> In news:mn.14077d72a07da335.58117@FJERNDETTEgmail.com,
> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:
>
> Det forventer du ikke de kan forstå vel ?

Nej ikke nu, men mon ikke når de skal stå og lugte til tobakos på
perronen, at de måske alligevel forstår det?

Fra : wilstrup

Dato : 04-02-07 11:01

> Følgende er skrevet af N_B_DK:

> Nej ikke nu, men mon ikke når de skal stå og lugte til tobakos på
> perronen, at de måske alligevel forstår det?

Det bliver også forbudt at ryge på perroner - i hvert fald på
Hovedbanegården i København.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 11:05

"wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

(...)

> Det bliver også forbudt at ryge på perroner - i hvert fald på
> Hovedbanegården i København.

I fri luft er det ikke nok at rygerne ruller sig i cigaretskod for at vi kan
lugte dem.

De bliver nødt til rulle sig i cigarskod og udspyttet snus for at vi får det
hele med.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Egon Stich

Dato : 04-02-07 11:34

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det bliver også forbudt at ryge på perroner - i hvert fald på
> Hovedbanegården i København.

Det er jo godt, man har sit automobil.

Egon

Fra : wilstrup

Dato : 04-02-07 12:22

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Som ikke forurener nær så meget som cigaretrøg - i øvrigt er det vel ulogisk
at mene at fordi der er forurening ude, så skal der også være det inde,
eller at enhver begrænsning i den udendørs forurening ikke bør begrænses
mest muligt.

P.S. jeg har givet besked om den pågældende mindetavle på Vanløse skole til
rette vedkommende, der har lovet at fremføre sagen for ledelsen.

Fra : Egon Stich

Dato : 05-02-07 20:17

> [...]
til
> rette vedkommende, der har lovet at fremføre sagen for ledelsen.

Glæder mig meget.
Tak.

MVH
Egon

Fra : Pjensen73

Dato : 04-02-07 12:32

wilstrup kom med denne ide:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det bliver også forbudt at ryge på perroner - i hvert fald på Hovedbanegården
> i København.

Må man nu heller ikke ryge udendørs?
Men så kan vi da heldigvis sidde inde i toget, sammen med ikke-rygere
og stinke langt væk af røg, da det sætter sig i tøjet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-02-07 12:35

> Men så kan vi da heldigvis sidde inde i toget, sammen med ikke-rygere
> og stinke langt væk af røg, da det sætter sig i tøjet.

Du kan godt selv høre det - ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 04-02-07 14:28

(...)

> Du kan godt selv høre det - ikke?

Jeg tør næsten ikke tænke på hvad rygerne vil gøre den dag de vil protestere
over for få toiletter...

mvh

Thomas Krogh

Fra : N_B_DK

Dato : 05-02-07 01:12

In news:45c5dffb$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Thomas Krogh <thomas_alfa@hotFJERNmail.com> typed:
> Jeg tør næsten ikke tænke på hvad rygerne vil gøre den dag de vil
> protestere over for få toiletter...

Skide dig i halsen ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas Krogh

Dato : 05-02-07 06:35

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

(...)

> Skide dig i halsen ?

Ja, man ved jo aldrig hvad folk der ruller sig i cigaretskod kan finde på.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-02-07 19:27

On Thu, 01 Feb 2007 21:41:25 +0100, Pjensen73 wrote:

> Sådan som det bliver nu, så er det altså kun rygerne der skal tage
> hensyn.

Mange spiserestauranter har en "ingen rygning politik", hvilket jeg
godt forstår.

Findes der værtshuse/udskænkningssteder hvor rygning er forbudt?

Ville det ikke være smart at lave et værtshus for ikke-rygere?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 02-02-07 21:32

In news:lnjqhywaq44s$.194rh5h7tg4hj$.dlg@40tude.net,
Bruno Christensen <news@lphund.dk> typed:

> Ville det ikke være smart at lave et værtshus for ikke-rygere?

Jo det står dig da frit for, ligesom det burde være op til folk selv om de
vil have en for rygere.

--
MVH.
N_B_DK