Ungdomshuset løsning på vej
Fra : JBH

Dato : 01-02-07 02:35

Det ser ud til Kbh's kommune nu vil forsøge at samle ALLE de handicappede
under samme tag

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article266998.ece

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-07 07:40

JBH <skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> Det ser ud til Kbh's kommune nu vil forsøge at samle ALLE de handicappede
> under samme tag
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article266998.ece

De handicappede børn i alderen 5-20 år kan ganske simpelt ikke klare sig
i nærheden af de unge fra Ungdomshuset. Husk på at de er autister.

Øresundsskolen er i øvrigt en kommunal skole, så lederen må som kommunal
embedsmand bare sige ok til hvad kommunalbestyrelsens flertal måtte
finde på ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-07 09:01

> [...]
> kommunal
> embedsmand bare sige ok til hvad kommunalbestyrelsens flertal måtte

Det enorme bygningskomplex rummer et tidligere mega-bibliotek og man
kan nøjes med at sælge/give BZ *gymnastiksalen og skolekøkkenet* -
- de behandlingskrævende autister og de autonome behøver aldrig tale
sammen eller se hinandeni øjnene.Kan let sluses udenom hinanden.
BZ-cheferne er dog i rutine med at gøre ynglinge til robotter og
kanonføde, og flinkeskolede behandlere kan nok ikke modsætte sig
dette - eller de vil elske det og autisterne vil måske også - et
ægteskab indstiftet i himlen er måske på vej.

Men de vægelsindede BZ-forhanldere har totalt afvist at godtage et hus
der ikke er totalt gave, men mikrofonholderne i statsTV bær dem på
hænder og fødder og vil aldrig foreholde dem selvmodsigelsen.

Rydningen af Faderhusets hus blir et snævert koreograferet
danskerblidt skuespil, hvor Piercede Adam måske får sit løfte opfyldt
om at blive båret ud. Hvor spår jeg galt? Tid: mandag 12 februar, og
hvis den fordobling af gå-afstanden fra det ny ungeren til mit
plankeværk betyder at jeg på min fødselsdag lørdag den 17 vågner op
til en have uden hærværk, så er det en god fødselsdagsgave. Det er
næsten altid kl2-5 mellem fredag og lørdag tumperne har brugt deres
øller og stoffer op, og skal hen at hærge "nazisten Bo Warming" og
trodser deres chefers halvhjertede bud om at jeg er en
pensionisttosse, der skal skånes.
En sammenlignelig fødselsdagsgave er portrætartiklen idag i
Nyhedsavisen

http://avisen.dk/lort-marmeladeglas-310107.aspx

men den sidste link er da vist uden relation til mig, eller ?

Modspil vedr spådomme håbes på, ikke kun fra autistbehandler Patruljen
med de flotte løfter om ene mand at modstå autonom-rosset.

Jeg er glad for at "Avisen" fulgte forslaget om at prioritere som
foto min fluorescerende fortovs-juledekoration, som er lav og så
bombet, at de autonome ikke har haft fantasi nok til at sparke den i
smadder, og som siger "Islam Er Udansk"
De autonome er uden fantasi og skal blot bruge deres mange ubenyttede
kræfter mod noget markant og konventionelt og føle sig som "vilde
kaniner i gummisko", hit and run. , men den kraftige kommunale
gadelampe over mit fortov har længe været ude af drift så de har blot
flænset mine papirer ned af plankeværket på det seneste, bl.a.
selvlysende opslag om at jeg pr 1.5 har overlejligheden til leje
(nuværende purunge lejere er blevet gravide med hinanden , som jeg
foreslog dem ved indflytning og flytter derfor på landet

Jeg foreslog at de fotograferede at jeg fyldte et marmeladeglas op,
men de valgte altså et kompromisforslag

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-07 12:59

> http://avisen.dk/lort-marmeladeglas-310107.aspx

Måske de autonome er analfabeter, men Hans Joergensen har lært dem at
læse fotografier og de må have set ovenstående avisartikel på nettet
for kl lort om morgenen idag hører jeg vildt hærværk på mit fortov og
løber ud og ser den af Nyhedsavisen fotograferede juledekoration Islam
Er Udansk smadret og Glistrup-plakaten stjålet.

SAmme sekund stopper en politibus og 8 betjente afkræver mig
CPR-nummer fordi min tækkelige lange skjorte ikke hindrer
blufærdighedskrænkelse godt nok, og mens poliets Nato Nordflanke
stadig står og vitser med mig kommer Ekstrabladets horde af
jouranlister og fotografer og skal vide om autonom-galimatias på min
vej. De har nok også læst www.avisen.dk idag

Hvornår lærer politiet at de skal fange tyve , urmagerrøvere og
mordere og kun det.
At de egentlig også burde forfølge hærværks-mænd, har jeg for længst
opgivet håbet om, og at ringe til dem, hvis du ikke ER myrdet, er
spild af tid.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-02-07 13:37

> En sammenlignelig fødselsdagsgave er portrætartiklen idag i
> Nyhedsavisen
>
> http://avisen.dk/lort-marmeladeglas-310107.aspx

Trods ringe pressedækning indtil idag, har mit plankeværk længe været
en attraktion, der skaber større "turist-gennemstrømning" i min gade
end hvad Langelinie har pga Den lille Havfrue.

Foto og avisartikel linket ovenfor, har pludselig fordoblet
gennemstrømningen - jeg har præsteret et kunstværk af Rembrandt og van
Gogh dimensioner

At Politibus og Ekstrabladsbus tørnede sammen på mit fortovi
formiddags var ret festligt og har nok at gøre med at min nabo JAgtvej
69 er en hot sag. Jer kommer til at savne BZ, når Faderhuset
FORHÅBENTLIG snart flytter ind i Faderhus-huset

Men det blir sejt og mange i kvarteret vil sove bedre, hvis/når
politiet virkelig begynder at opføre sig som politi og rydder, og
angsten for volds-aberne bliver fortid

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-02-07 11:51

Per Rønne wrote:
> De handicappede børn i alderen 5-20 år kan ganske simpelt ikke klare sig
> i nærheden af de unge fra Ungdomshuset. Husk på at de er autister.

Deri kan vi godt være enige...

Enten må kommunen finde på et andet sted at placere de handicappede,
eller også må de sgu finde et andet og mere velegnet hus - evt. Jagtvej 69 -
til Ungdomshuset.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-07 12:36

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Deri kan vi godt være enige...
>
> Enten må kommunen finde på et andet sted at placere de handicappede,
> eller også må de sgu finde et andet og mere velegnet hus - evt. Jagtvej 69 -
> til Ungdomshuset.

Jagtvej 69 er ikke i spil, da huset tilhører Faderhuset, og da Ritt
Bjerregaard ikke nærer noget ønske om at ende sin politiske karrière på
samme måde som Peter Brixtofte. For magtfordrejning.

Og etableres et nyt ungdomshus må man i anstændighedens navn tilbyde at
købe ejendommene i nærheden af dette hus, da disse pludselig ikke bliver
bliver meget uattraktive.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 01-02-07 21:25

Den 01-02-2007, skrev Hans Joergensen:

> [...]
>
> Enten må kommunen finde på et andet sted at placere de handicappede,
> eller også må de sgu finde et andet og mere velegnet hus - evt. Jagtvej 69 -

Eller også må i selv hen og købe og betale for et hus.