Verden ifølge Islam
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 30-01-07 17:50

Ikke bare i vores land, Danmark, giver Islam problemer.

I Islams rigtige hjemlande kan det foregå sådan her:

http://www.bt.dk/article/20070130/KRIMI/70130023

http://www.bt.dk/article/20070129/KRIMI/70129031

eller bare sådan her:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article266628.ece

Er der egentlig nogen grund til, at vi i vores verden, skal
have islamister?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-07 18:01

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote
in message news:w8GdnZScj9SM6iLYnZ2dnUVZ8tChnZ2d@giganews.com...
> Er der egentlig nogen grund til, at vi i vores verden, skal
> have islamister?
Højkonjunkturer i 60erne gjorde det fordelagtigt med tyrkiske
fremmedarbejdere og USA havde tvunget Tyskland til grundlov om at de
ikke måtte afvise flygtninge og - vupti - kørte folkevandringen

FN og EU er skurke der ønsker international moraliseren, hvilket der
er mange job i.

Offentlig ansatte elsker de problem-skabende fremmede - der er ikke
danske børn nok til de lærere vi uddanner.....

Måske USA ønsker EU gjort økonomisk svagt

Fra : N_B_DK

Dato : 30-01-07 18:16

In news:w8GdnZScj9SM6iLYnZ2dnUVZ8tChnZ2d@giganews.com,
-=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> typed:
> Ikke bare i vores land, Danmark, giver Islam problemer.
>
> I Islams rigtige hjemlande kan det foregå sådan her:
> http://www.bt.dk/article/20070129/KRIMI/70129031

Hendes forbrydelse bestod i, at hun havde hældt kogende vandt i hovedet på
en anden kvinde samt stukket en skarp genstand i hovedet på kvinden, der
efterfølgende døde af sine kvæstelser.

De får ovenstående til at lyde som det er en lille bagatel at hælde kogende
vand i hovedet på en anden, og derefter stikke vedkommende ned, lige i det
tilfælde, må jeg indrømme at straffen virker mere rimelig end det andet
tilfælde du linker til.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Mendoza

Dato : 30-01-07 19:25

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:w8GdnZScj9SM6iLYnZ2dnUVZ8tChnZ2d@giganews.com...
> [...]
>
> eller bare sådan her:
>
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article266628.ece
>
> Er der egentlig nogen grund til, at vi i vores verden, skal

Overhovedet ikke. Damn, hvor er de dog underudviklede. Nu må vi se om
rødskrigerne kommer på banen med et latterligt forsvar for deres elskede
muhammedanere. ("Det er deres kultur", "Det må vi respektere" o. lign..).
Man skulle ellers tro rødskrigerne gik ind for menneskerettigheder, men det
er som regel ikke tilfældet når det drejer sig om muhamsernes levevis, så er
det åbenbart ok med kvindeundertrykkende og racistisk opførsel.

Fra : @

Dato : 30-01-07 22:22

On Tue, 30 Jan 2007 17:49:35 +0100, "-=* DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

>Ikke bare i vores land, Danmark, giver Islam problemer.
>
>I Islams rigtige hjemlande kan det foregå sådan her:
>
>http://www.bt.dk/article/20070130/KRIMI/70130023

det er jo den fremtid de venstreorienterede og de radikale ønsker her
i Europa

<<<<<
>http://www.bt.dk/article/20070129/KRIMI/70129031

Indtil videre er der henrettet fem personer i Saudi-Arabien i denne
måned. De er dømt efter de strenge muslimske sharialove.

I fjor måtte 37 mennesker opleve at blive henrettet – en begivenhed,
der normalt er åben for publikum.
<<<<<

men alle de nyttige idioter stiller alligevel op foran USA's ambasade
og demonstrerer mod dødsstraf

/Albert Camus/