Guldbransen-film er lavet i samarbejde med~
Fra : Mark Jensen

Dato : 30-01-07 14:33

Endnu en gang mener jeg at det må stå klart at DR må have højere
principper for deres dokumentarisme end at blive spændt for politiske
partiers vogn. Det er ikke heldigt.

http://avisen.dk/enhedslisten-dr-samarbejde-om-afghanistanfilm-290107.aspx

Fra : wilstrup

Dato : 30-01-07 18:32

"Mark Jensen" <none@available.dk> skrev i en meddelelse
> Endnu en gang mener jeg at det må stå klart at DR må have højere
> principper for deres dokumentarisme end at blive spændt for politiske
> [...]

Prøv at læse lidt om hvem der har skrevet historien og bemærk hvordan også
en journalist fra samme medie tager afstand fra artiklerne (gad vide hvor
længe hun holder på den avis?) - læs i øvrigt min kommentar til dit indlæg i
"klynk og jammer fra journaliststanden" - her får du med al ønskelig
tydelighed at vide noget om d'herrer Fogts og Andersens troværdighed og får
det hele sat i perspektiv. Læs det, hvis du tør.

Fra : @

Dato : 30-01-07 22:28

On Tue, 30 Jan 2007 18:31:37 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"Mark Jensen" <none@available.dk> skrev i en meddelelse

>Prøv at læse lidt om hvem der har skrevet historien

<<<<<
Wilstrup:
"Det er stadig sådan at budskabet bør undersøges fremfor budbringeren"
<<<<<

))

har du flere fødder tilbage at skyde dig selv i?

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 03-02-07 09:36

wrote:

>"Mark Jensen" <none@available.dk> skrev i en meddelelse

>Prøv at læse lidt om hvem der har skrevet historien

hvorfor dog det?

<<<<<<
From: "wilstrup" <nix@invalid.com>

Hvad med at lade være med at skyde budbringeren?
<<<<<

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven