/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Kun få vil betale for tidlig post....
Fra : N_B_DK


Dato : 30-01-07 13:22

1 år efter Post.dk indførte gebyr for udbringelse af post før kl 10, har kun
2700 tilmeldt sig, forventningen var 20000 siger Søren Ravn Jensen vice
direktør i Post.dk

Han siger at ordningen må været et udtryk for, at de fleste kunder er
tilfreds med Post Danmarks service....

Ja eller de nægter at betale for en "service" som blot er for at score endnu
flere penge....

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



 
 
Ukendt (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-01-07 13:51

> Ja eller de nægter at betale for en "service" som blot er for at score
> endnu flere penge....



Bingo. Den "service" udførte de jo tidligere, for de penge som de tager for
deres forsendelser.

Jeg modtog min første forsendelse fra City Mail i dag - en behagelig
oplevelse. Jeg GLÆDER mig som et lille barn til de får indtog i vort land,
og håber inderligt at de giver pestdanmark store, store, store hovedpiner.



N_B_DK (30-01-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-01-07 14:20

In news:45bf3f8f$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <....> typed:

> Bingo. Den "service" udførte de jo tidligere, for de penge som de
> tager for deres forsendelser.

Ja men det kan vice direktøren åbenbart ikke forestille sig :O (nok også
derfor der kommer flere og flere klager over firmaet)


--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Egon Stich (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 30-01-07 15:19


"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse
news:45bf3f8f$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Ja eller de nægter at betale for en "service" som blot er for at score
> > endnu flere penge....
>
>
>
> Bingo. Den "service" udførte de jo tidligere, for de penge som de tager
for
> deres forsendelser.
>
> Jeg modtog min første forsendelse fra City Mail i dag - en behagelig
> oplevelse. Jeg GLÆDER mig som et lille barn til de får indtog i vort land,
> og håber inderligt at de giver pestdanmark store, store, store hovedpiner.
>

Hjælper jo intet.
De private udbydere vil jo alene interessere sig for det mest givtige.

Prøv at undersøge, hvorledes du vil bære dig ad med at sende en pakke på
35kg til Kiel, for at sige noget.
Og sammenlign prisen, hvis du overhovedet kan finde een, der gider
beskæftige sig med en eengangsforsendelse, med "gamle dages" PD pris og
service.

Egon



Ukendt (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-01-07 15:44

> Hjælper jo intet.
> De private udbydere vil jo alene interessere sig for det mest givtige.

Og hvad vil være mest givtigt, når man skal konkurrere imod et skodfirma som
pestdanmark? At yde god service, at levere posten i ordentlig tid, og så
videre. Det siger sig selv, hvis man har bare den mindste smule talent for
forretningsførelse, at den slags er lig kunder og penge.



Egon Stich (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 30-01-07 17:16


"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse
news:45bf59cd$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hjælper jo intet.
> > De private udbydere vil jo alene interessere sig for det mest givtige.
>
> Og hvad vil være mest givtigt, når man skal konkurrere imod et skodfirma
som
> pestdanmark? At yde god service, at levere posten i ordentlig tid, og så
> videre. Det siger sig selv, hvis man har bare den mindste smule talent for
> forretningsførelse, at den slags er lig kunder og penge.
>

Jamen, nu er vi jo nogle stykker, der kan huske hvorledes PD fungerede, før
liberalisterne indledte deres hærværk.

Infrastrukturen er jo ved at være lagt i ruiner her i landet.

Egon



Egon Stich (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 30-01-07 15:16


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:85606a049a901cb37a992a7cd22807f2@spamme-dyndns.dk...
> 1 år efter Post.dk indførte gebyr for udbringelse af post før kl 10, har
kun
> 2700 tilmeldt sig, forventningen var 20000 siger Søren Ravn Jensen vice
> direktør i Post.dk
>
> Han siger at ordningen må været et udtryk for, at de fleste kunder er
> tilfreds med Post Danmarks service....
>
> Ja eller de nægter at betale for en "service" som blot er for at score
endnu
> flere penge....
>

Service?
Det er da helt sikkert, at efter den vanvittige "privatisering" er
postvæsenet ikke noget som helst værd mere.

De smider post væk, men "praler" over, at de "nu er blevet bedre til at
håndtere klager".
Tror da fanden, med det antal..

Ligeledes er det blevet næsten umuligt for private borgere, at sende store
og tunge pakker.

Jo, der er sandelig fornuft i de liberale tågehoveders
privatiseringstanker..
Tydeligt exempel på DJØF-idiotien.

Dyrere og ringere.

MVH
Egon





Ukendt (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-01-07 15:50


> De smider post væk, men "praler" over, at de "nu er blevet bedre til at
> håndtere klager".
> Tror da fanden, med det antal..

De smider s'gu ikke post væk - den bliver stjålet af langfingrede ansatte i
firmaet. Jeg har mistet en uanelig mængde forsendelser fra diverse
e-forhandlere. Faktisk har en enkelt af dem droppet mig som kunde, pga. min
adresses høje risiko. Og det er blevet meget værre siden jeg måtte skifte
posthus pga. lukningen af det, vi brugte i mit lokalområde.

Min fætter arbejder i postvæsenet og lægger mærke til mange besynderlige
ritualer i firmaet. Alle ved vel at behandlingen af vore forsendelser er så
ringe at man på ingen måde kan tillade sig at sende pakker med skrøbeligt
inhold igennem postdanmark - de kaster rundt med tingene, fordi de er så
uendeligt ligeglade med deres service - men udover dette har min fætter
fortalt mig om hændelser, hvor postansatte har trampet rundt på pakker,
spillet fodbold med dem, og så'n.

Jo, jo. Vores penge bliver rigtig nok brugt til noget fornuftigt, når vi
handler med postdanmark





Egon Stich (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 30-01-07 17:19


"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse
news:45bf5b16$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > De smider post væk, men "praler" over, at de "nu er blevet bedre til at
> > håndtere klager".
> > Tror da fanden, med det antal..
>
> De smider s'gu ikke post væk - den bliver stjålet af langfingrede ansatte
i
> firmaet. Jeg har mistet en uanelig mængde forsendelser fra diverse
> e-forhandlere. Faktisk har en enkelt af dem droppet mig som kunde, pga.
min
> adresses høje risiko. Og det er blevet meget værre siden jeg måtte skifte
> posthus pga. lukningen af det, vi brugte i mit lokalområde.
>
> Min fætter arbejder i postvæsenet og lægger mærke til mange besynderlige
> ritualer i firmaet. Alle ved vel at behandlingen af vore forsendelser er

> ringe at man på ingen måde kan tillade sig at sende pakker med skrøbeligt
> inhold igennem postdanmark - de kaster rundt med tingene, fordi de er så
> uendeligt ligeglade med deres service - men udover dette har min fætter
> fortalt mig om hændelser, hvor postansatte har trampet rundt på pakker,
> spillet fodbold med dem, og så'n.
>
> Jo, jo. Vores penge bliver rigtig nok brugt til noget fornuftigt, når vi
> handler med postdanmark
>


Ja, privatrisering er sandelig lykken.
Det er liberalisterne, med deres vanvittige regnearksverden, du skal skælde
ud.

Postvæsenet fungerede engang.
Det gjorde GIRO-bank også.

Men det kunne DJØFerne jo ikke tåle.
Det skulle ødelægges.
Ligesom alt, der blot smager af socialisme.

Nu er hele lortet blevet liberaliseret.
Og fungerer ikke mere.


Egon








N_B_DK (30-01-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-01-07 16:41

In news:45bf543f$1$47910$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> typed:
> Service?

Sorry det var en fejl fra min side ;)

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Egon Stich (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 30-01-07 17:21


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1c25f6b75f753d064e25b273f6fd95ac@spamme-dyndns.dk...
> In news:45bf543f$1$47910$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
> Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> typed:
> > Service?
>
> Sorry det var en fejl fra min side ;)
>
> --
> MVH.
> N_B_DK


Det er jo egentlig en trist affære.
Når man betænker, hvorledes de yngre generationer faktisk tror, de lever i
et "servicesamfund".
Os, der har oplevet et sådant, hopper ikke på denne løgn.

I takt med liberalisering og privatisering, er servicebegrebet forsvundet.

MVH
Egon



N_B_DK (30-01-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-01-07 17:51

In news:45bf722c$1$48457$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> typed:

> I takt med liberalisering og privatisering, er servicebegrebet
> forsvundet.

Well det mest positive er da man ikke kan klage over servicen, der er jo
intet at klage over....
(så det undrer mig at Post dk siger de får klager som aldrig før....)

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kim Larsen (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 30-01-07 17:40

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
news:45bf543f$1$47910$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:85606a049a901cb37a992a7cd22807f2@spamme-dyndns.dk...
>> 1 år efter Post.dk indførte gebyr for udbringelse af post før kl 10, har
> kun
>> 2700 tilmeldt sig, forventningen var 20000 siger Søren Ravn Jensen vice
>> direktør i Post.dk
>>
>> Han siger at ordningen må været et udtryk for, at de fleste kunder er
>> tilfreds med Post Danmarks service....
>>
>> Ja eller de nægter at betale for en "service" som blot er for at score
> endnu
>> flere penge....
>
> Service?
> Det er da helt sikkert, at efter den vanvittige "privatisering" er
> postvæsenet ikke noget som helst værd mere.
>
> De smider post væk, men "praler" over, at de "nu er blevet bedre til at
> håndtere klager".
> Tror da fanden, med det antal..
>
> Ligeledes er det blevet næsten umuligt for private borgere, at sende store
> og tunge pakker.
>
> Jo, der er sandelig fornuft i de liberale tågehoveders
> privatiseringstanker..
> Tydeligt exempel på DJØF-idiotien.
>
> Dyrere og ringere.

Ja det er jo hvad vi stort set altid ser ved privatiseringer: Det bliver
dyrere og dårligere

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak
er folkeretligt smask-ulovlig. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (30-01-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-01-07 17:52

In news:epnsdk$5n6$1@news.datemas.de,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Ja det er jo hvad vi stort set altid ser ved privatiseringer: Det
> bliver dyrere og dårligere

Og ved generelle sammenlægninger af næsten alt, bare vent de nye amter skal
nok blive endnu dyrere end de gamel var, da der er ca 2342342 gange flere
måde at vende og dreje en ting på, og imens det sker, sker der intet nogen
andre steder.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Hr. Jensen (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 30-01-07 19:33

On Tue, 30 Jan 2007 17:39:56 +0100 "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> sent
the following smoke signals:

>Ja det er jo hvad vi stort set altid ser ved privatiseringer: Det bliver
>dyrere og dårligere

Det var dog uhyggeligt...

Var der virkeligt noget, at vi to var enige om?

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania!

Egon Stich (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 30-01-07 20:09


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:epnsdk$5n6$1@news.datemas.de...
> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
> news:45bf543f$1$47910$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:85606a049a901cb37a992a7cd22807f2@spamme-dyndns.dk...
> >> 1 år efter Post.dk indførte gebyr for udbringelse af post før kl 10,
har
> > kun
> >> 2700 tilmeldt sig, forventningen var 20000 siger Søren Ravn Jensen vice
> >> direktør i Post.dk
> >>
> >> Han siger at ordningen må været et udtryk for, at de fleste kunder er
> >> tilfreds med Post Danmarks service....
> >>
> >> Ja eller de nægter at betale for en "service" som blot er for at score
> > endnu
> >> flere penge....
> >
> > Service?
> > Det er da helt sikkert, at efter den vanvittige "privatisering" er
> > postvæsenet ikke noget som helst værd mere.
> >
> > De smider post væk, men "praler" over, at de "nu er blevet bedre til at
> > håndtere klager".
> > Tror da fanden, med det antal..
> >
> > Ligeledes er det blevet næsten umuligt for private borgere, at sende
store
> > og tunge pakker.
> >
> > Jo, der er sandelig fornuft i de liberale tågehoveders
> > privatiseringstanker..
> > Tydeligt exempel på DJØF-idiotien.
> >
> > Dyrere og ringere.
>
> Ja det er jo hvad vi stort set altid ser ved privatiseringer: Det bliver
> dyrere og dårligere
>
> --
> Kim Larsen


Ja.
Og "kammeraterne", der betaler de brune partier, gnider sig i hænderne,
medens bankkontoen vokser.

Egon



Ralph (30-01-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 30-01-07 23:45

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:85606a049a901cb37a992a7cd22807f2@spamme-dyndns.dk...
>1 år efter Post.dk indførte gebyr for udbringelse af post før kl 10, har
>kun 2700 tilmeldt sig, forventningen var 20000 siger Søren Ravn Jensen vice
>direktør i Post.dk
> Han siger at ordningen må været et udtryk for, at de fleste kunder er
> tilfreds med Post Danmarks service....

Tjah, JEG er meget godt tilfreds - jeg sender vel et par tusinde pakker om
året, jeg har ikke oplevet en eneste blive væk endnu, de afhenter dem endda
på min adresse.

Godtnok kommer de først ved middagstid, men så kan man jo nå at ekspedere om
formiddagen, og der skal jo være een der ligger sidst på ruten, så HVIS jeg
en sjælden gang er for langsom til at bestille en vare som jeg SKAL bruge
dagen efter, så daffer jeg da bare ned på posthuset og henter den før
postbudet kører ud kl. 7:45.

En skriver her i tråden at man ikke kan få sendt pakker med private
"postbude" på 35 kg. til Kiel, det kan man faktisk godt, derimod håndterer
postdanmark ikke pakker for private på over 20 kg, og ehvervskunder over 30
kg. Til gengæld er de billigst hvis man har mulighed for at splitte pakken
op i to på 17,5 kg, hvis ikke så prøv at spørge combitrans eller DVS om en
pris.

I forhold til de private (DPD, TNT, osv. (det betyder og så videre, det var
IKKE et firma)) er PD faktisk ret billige med pakker under 30 kg.

Den eneste gang jeg har været skuffet over PD var dengang jeg skulle sende
3.500 breve på een gang, gad ikke købe frimærker, så jeg hentede en
grafikfil fra PD´s hjemmeside med et porto betalt logo, fulgte deres
instruktioner om klistermærkestørrelse, udfyldte blanketter for hver
forsendelse (fordelt over et par dage) og modtog en regning på beløbet, fint
nok, indtil en dårligt uddannet postdame fra Års begyndte at sende mig
strafportoregninger på et par hundrede forsendelser "jeg kan jo se du selv
har printet "porto betalt mærkerne", så det er jo snyd", jeg ringede til
hendes chef og modtog dagen efter to flasker rødvin med et undskyld-kort
underskrevet af hende og chefen.

--
Ralph



Egon Stich (01-02-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 01-02-07 21:08


"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45bfca52$0$148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:85606a049a901cb37a992a7cd22807f2@spamme-dyndns.dk...
>
> En skriver her i tråden at man ikke kan få sendt pakker med private
> "postbude" på 35 kg. til Kiel, det kan man faktisk godt, derimod håndterer
> postdanmark ikke pakker for private på over 20 kg, og ehvervskunder over
30
> kg. Til gengæld er de billigst hvis man har mulighed for at splitte pakken
> op i to på 17,5 kg, hvis ikke så prøv at spørge combitrans eller DVS om en
> pris.

Ups--
Jeg mener jeg gav udtryk for, at det var post danmark, der ikke ville sende
nævnte pakker.
Hvilket reelt gør sådanne forsendelser umulige i danmark, idet de private
aktører jo alene vil expedere erhvervskunder.

Igen ser vi, hvorledes det i "servicesamfundet" med privatiseringens
"lyksaligheder" ender med, at alene det lukrative består, hvorimod
middelborgeren står tilbage uden nogen form for service.

(prøv du, at splitte en redningsflåde op i to. Så bliver det jo en
katameran

Og nu har vi lige set, hvorledes den yderst godt virkende postgirobank først
blev til BG bank, og nu er landet hos "kammeraterne" i danske bank.
Til skade for forbrugerne, men til glæde for de kapitalister, der betaler
for de borgerlige partiers service med at være behjælpelige med
muliggørelsen af den slags svinestreger.

MVH
Egon







Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste