Forholdsregler mod indvandrerbøller i Faru~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 29-01-07 22:23

http://radioholger.dk/tekst20.htm - afsnit 7 & 8

Justitsminister Lene Espersen påstår nu, at politiet vil styrke
indsatsen mod en flok andengenerationsindvandrere, som terrori-serer
et boligområde i Farum Midtpunkt, og det skulle da heller ikke være så
vanskeligt, for politiet har jo intet gjort indtil nu. Politiet i
Nordsjælland nedsætter en arbejdsgruppe, som skal komme med
løsningsforslag til en længerevarende konflikt i boligområdet Farum
Midtpunkt. Det siger justitsminister Lene Espersen i et svar til Peter
Skaarup fra Dansk Folkeparti, som oven på en række artikler om
problemerne i Morgenavisen Jyllands-Posten stillede spørgsmål til
ministeren. I justitsmini-sterens svar hedder det: »Nordsjællands
Politi har formuleret et projektoplæg til en mere langsigtet løsning
af problemerne i bebyggelsen. Grundtanken er ved en projektorienteret
tilgang med inddragelse af de kommunale myndigheder, bebyggelsens
bolig-sociale udvalg, boligselskabet, SSP m.v. at genoprette normal-
tilstanden i området og derefter også at fastholde fornøden fokus på
området, så fremtidige problemer kan forebygges.«

Og dette er jo det rene snak. Der er ikke brug for projektoplæg men om
en indsats, der øjeblikkeligt fjerner indvandrerbøllerne fra
bebyggelsen. Det er helt tydeligt, at myndighederne absolut intet vil
gøre andet end at snakke, og det stopper som bekendt ikke
indvandrerbøllerne. Det bliver altså folk selv, der må stoppe
indvandrerbøllernes hærgen, så meget meget for de såkaldte
myndigheder. Hverken politi eller andre myndigheder er noget som helst
værd i konflikter med de fremmede, for disse myndighe-der lefler
hellere for de fremmede end griber ind over for dem.

--

Laudahns leitsatz:

Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der
traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche
temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die
leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der
oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter
anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser...

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-01-07 22:48

"Michael Laudahn eOpposition" <ml@worldimprover.net> skrev i en meddelelse

[...]

har du selv nogle bedre forslag??

Peter

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 29-01-07 23:31

Mon, 29 Jan 2007 22:48:14 +0100 skrev Peter K. Nielsen:

> har du selv nogle bedre forslag??

Att inte gripas av den panikkänsla som Michael Muhammad Laudahn
försöker sprida.

Jag noterade att Dansk Folkeparti av rädsla för icke-svenskar fast med
svenskt medborgarskap nu vill begränsa rätten för svenska medborgare
att fritt bosätta sig i Danmark. För många araber, liksom.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 29-01-07 22:54

On 29 Jan., 22:48, "Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote:

> har du selv nogle bedre forslag??

Nej. Jeg har heller ikke citeret artiklen for at kritisere den. Det
ændrer overskriften og min personlige smiley ikke noget ved.

Fra : Usenet Rulez

Dato : 29-01-07 23:02

Den stentokiga "Michael Laudahn eOpposition" <ml@worldimprover.net>
lyckades få sina tourettlämmar att lämmna efter sig följande dynga,
news:1170105778.265030.235700@m58g2000cwm.googlegroups.com:, i
swnet.politik, den må 29 jan 2007 10:22:58p, har ni som jag problem med
det så är adressen ml@worldimprover.net ...

> [...]
> oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter
> anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser...

Nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi
danskjävel

Fra : gb

Dato : 30-01-07 01:15

Usenet Rulez <usenet_rulez@swnet.nu> wrote in

> Nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi nazi
idiot svænskskjävel idiot svænskskjävel idiot svænskskjävel idiot