Ang. Danske soldater, flag og fanger
Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-07 21:45

Sad og så Rød Zone over TV2 her til aften, hvor den Danske spejder eskadron
under ISAF-S havde en opgave der bl.a. gik ud på at sikre en by(landsby) og
fjerne evt. Talibanere.

Der blev der sagt at de bl.a. var der for evt. at tage fanger, som jo så
ville skulle afleveres til USA, og de havde flag på skulderen.

Operationen påbyndtes Torsdag d.4 Januar 2007.

Og jeg som troede at Danmark ikke længere tog fanger som så skulle
overdrages i USA's varetægt.

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-01-07 22:13

On Mon, 29 Jan 2007 21:45:03 +0100, Allan Riise skrev:

> [...]
>
> Operationen påbyndtes Torsdag d.4 Januar 2007.
>
> Og jeg som troede at Danmark ikke længere tog fanger som så skulle

Og da slet ikke med flag på skulderen.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Martin

Dato : 30-01-07 01:01

On 29 Jan., 22:13, Henrik Svendsen <HrSvend...@msn.com> wrote:

> Og da slet ikke med flag på skulderen.

http://64.233.183.104/search?q=cache:FpEEa7z5BP0J:www.kinagrill.dk

Håber du kan få dette link til at fungere.

Mvh
Martin

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-07 01:08

Martin wrote:

> http://64.233.183.104/search?q=cache:FpEEa7z5BP0J:www.kinagrill.dk
>
> Håber du kan få dette link til at fungere.

Nu er det jo ikke mig der har postuleret, at efter der er blevet sat tvivl
om USA's måde at behandle fanger på, så vil Danmark ikke udlevere fanger til
dem, det må vi faktisk ikke ifølge div. konventioner, og at Danske soldater
ikke ikke bærer flag på deres uniformer, så send venligst dit link til
relevante modtagere.
Eller du synes måske at det er fedt at Regeringen lyver, eller kommer du i
bukserne fordi de mennesker det evt. ville gå ud over er Muslimer?

--
Allan Riise