Hvad er OK at sende sine børn ud i verden ~
Fra : JensenDenmark

Dato : 28-01-07 21:09

http://www.bt.dk/article/20070128/NYHEDER/701280322/0/A

Vi har en aldersgrænse på 20 år, når det kommer til fedmeoperationer. Nu
slæber forældrene så deres afkom til andre lande, så de kan opereres udenom
dansk lovgivning.

Hvad bliver det næste:

Narko-, sex-, alkohol-afvænning eller afvænning af homoseksualitet på den
førende kostskole indenfor området - Tranquility Bay på Jamaica?

Omskæring i Kenya?

Opkøb og transplatation af nyre i Indien?

Har vi overhovedet nogle begrænsninger, når det gælder det vi må slæbe vores
unger ud til?

Mvh
JensenDenmark

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-07 22:47

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message
> [...]
>
> Omskæring i Kenya?
>
> Opkøb og transplatation af nyre i Indien?
>
> Har vi overhovedet nogle begrænsninger, når det gælder det vi må

Forældre elsker børn mere end staten gør, så hvis de vil give barnet
slankhed som gave via operation i Polen, så dem om det

Hvert land har sin kultur og bør sikre kriminalitetsbegrænsning udfra
egen kultur på eget område.

Hvis Thailand har andre aldersgrænser vedr pædofili end vi, så må vi
finde os i at visse turister vælger dette land til ferier, ligesom de
vælger bjerglande, hvis de er til bjerglandskaber

Vi vil da ikke bryde om at turister her - eller muslimer her -
håndhæver straffe udfra anden lov end den danske.

At straffe ved hjemkomst, fordi danskeren ikke overholdt dansk lov
vedr prostitueret-alder, da han var udenfor vort retsvæsens
territorie, må være bevismæssigt umuligt i mange tilfælde

Beviser er lette, hvis pigeomskæring sker i hjemlandet under turisttur
til dette

Og det viser at de er uintegrable i dansk kultur, at de lægger vægt på
stop for børnemishandling, som strider imod kulturen i vort land, de
forlanger at bo i

- men her ser jeg størst problem i at de ofte hæver understøttelse
under ferie hvor de ikke er til rådighed for vort arbejdsmarked og at
hjemrejse peger imod at de løj om at de var truede flygtninge i
hjemlandet.

Hvis indere ikke vil have indiske nyrer i danske kroppe , må de selv
sætte politi ind på det - vi har ikke overskud til at blande os i hvad
ikke har danske ofre.

Fra : Jesper

Dato : 29-01-07 17:31

> [...]

> slæber forældrene så deres afkom til andre lande, så de kan opereres udenom

Faktisk er der mange unge der er så voldsomt overvægtige at de bør
opereres. Jeg mener det altid skal være op til et lægeligt skøn og ikke
en aldersgrænse.

> [...]
>
> Opkøb og transplatation af nyre i Indien?
>
> Har vi overhovedet nogle begrænsninger, når det gælder det vi må slæbe vores

Vorherrebevares en socalkammeratisk jammerkommode at høre på!
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 30-01-07 11:01

> Faktisk er der mange unge der er så voldsomt overvægtige at de bør
> opereres. Jeg mener det altid skal være op til et lægeligt skøn og ikke
> en aldersgrænse.

Hvad med samtykke fra den unge? I hvor høj grad skal lægerne og forældrene
kunne tvinge den unge til operation?

Når grænsen er sat til over 18 år, så er det også fordi at personen er
myndig. 18 år vil måske være en mere korrekt aldersgrænse, hvis vi ser bort
fra om personen lægeligt regnes for at være fuldt udviklet.

> Vorherrebevares en socalkammeratisk jammerkommode at høre på!

Er delvis bortskæring af de kvindelige kønsdele acceptabelt eller at
betragte som socialkammeratisk jammerkommode, når det fordømmes af en lang
række menneskerettighedsorganisationer?

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."