Ville du være chef for denne virksomhed? (~
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-01-07 03:46

Can you imagine working for a company that has a little over 600
employees and has the following statistics?

3 have done time for assault
7 have been arrested for fraud
8 have been arrested for shoplifting
14 have been arrested on drug-related charges
19 have been accused of writing bad cheques
21 are currently defendants in lawsuits
29 have been accused of spouse abuse
71 cannot get a credit card due to bad credit
84 have been arrested for drink driving in the last year
117 have directly or indirectly bankrupted at least 2 businesses

Which organisation is this you might ask?

(scroll down)

It's the 635 members of the British House of Commons, the same group
that cranks out hundreds of new laws each year designed to keep the rest
of us in line.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Niels

Dato : 26-01-07 10:59

Lad os se en der dækker Folketinget.....

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-01-07 11:19

Niels <no@adress.com> wrote:

> Lad os se en der dækker Folketinget.....

Du mener vel kokain-tinget ? ;)

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Jack

Dato : 26-01-07 12:30

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener vel kokain-tinget ? ;)

Det var vel derfor Klaus Bondam, havde store problemer med sneryddning i
København, han har totalt misforstået hvad de mente med sne.....

Fra : Devast8or

Dato : 26-01-07 17:48

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message

> Du mener vel kokain-tinget ? ;)

Folketinget skal jo forestille at repræsentere befolkningen, så det er vel
ikke så underligt at der er nogen derinde der er på coke eller andet. De
findes jo også i resten af landet. Systemet virker :D

Devast8or

Fra : Bænni

Dato : 27-01-07 10:10

Devast8or wrote:
> [...]
> ikke så underligt at der er nogen derinde der er på coke eller andet. De
> findes jo også i resten af landet. Systemet virker :D

ikke helt - der findes kloge mennesker i befolkningen

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Devast8or

Dato : 27-01-07 12:52

"Bænni" <davs@du.der> wrote in message

> ikke helt - der findes kloge mennesker i befolkningen

Ah ja, det glemte jeg. Så er vi altså kun halvvejs. Men det er da stadig en
start.

Devast8or

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-01-07 15:55

Niels wrote:

> Lad os se en der dækker Folketinget.....

Ja, det vil helt klart give stof til eftertanke.

Mvh. Uffe Ravn