Sæddonorformidling: Vil du irritere, så pr~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-07 07:25

Sæddonorformidling: Vil du irritere, så provoker vanetænkningen.

I 1979 kom jeg sammen med en ufrivilligt barnløs ,
brainstormings-genial, gift, restaurantsejer-pige, og det førte til,
at jeg brugte resten af min ulandsopsparing på annoncer i store
dagblade og fik trommet familiefædre sammen som sæddonorer -

- og barnløse, der ifølge KvindeKendDinKrop-bogen havde haft *tre års
venteliste* på hospitals-insemination, kunne nu ringe og samme måneds
ægløsning møde en donor på nærmeste jernbanestation.

Denne gik ud på toilettet og onanerede i glas og hun overførte det i
sit soveværelse hjemme til indersiden af pessar og satte det op og
blev gravid med langt større succesrate end lægernes.

Samtidig havde jeg artikler om det pikante projekt i Ugens Rapport og
i Ugeskrift for Læger , og over hundred blev hjulpet til at få deres
største ønske opfyldt, bl.a. topfolk fra RUC, der var opinionsdannere,
så jeg havde god presse og extrem god TV-dækning, i starten da
blomsterbørn og christianitter regerede

Som ingeniørsøn med indre-missionsk mor motiveredes jeg af lyst til at
gøre en forskel mht den børneglæde, som jeg ser for lidt af her og så
meget af i ulande, men mange tog anstød af mit hybris og måske
låneafslag idag er nemesis.

Jeg mindes engang i firserne, da jeg radio-interviewedes i DR-Århus,
og det gjordes i samme program en bøsseformand og en
kønssygdoms-overlæge og ved de musikindslag, der var imellem
snakke-indslagene, glemte de at slå mikrofonen i Århus-studiet fra,
og jeg hørte bøssen udtrykke, at mit projekt burde straffes hårdt og
var totalt uansvarligt, og overlægen gav ham ret. "Hovedløst" var
deres betegnelse.

Hundreder af praktiserende læger har rost min privatiserede
sæddonorformidling og henvist mange af deres patienter til mig, fordi
hospitald-gynækologien er notorisk elendig.

Når jeg nu og da har haft besøg af politi, og fordi jeg er snakkesalig
og spørger folk ud journalistisk, så de kan tillade sig også at
udspørge mig, så er jeg af nysgerrige betjente blevet spurgt ud om
detaljer vedr min hjælp med at finde rette donor til rette enlige
pige/lesbiske par/ægtepar eller papirløse kærestepar.

Betjentenes nysgerrighed har været farvet af extrem forargelse over,
at piger ikke som i gamle dage finder en flot fyr på kødmarkedet, dvs
ikke giver fisse til flotte betjente, men går til usexede mig og mine
tykmavede familiefædre med sunde børn og mindre sygdomsrisiko..

Med risiko for at blive kaldt paranoid, har jeg bemærket vækst i min
politistations , Borups Alles , aversioner mod ufarlige, lovlydige mig

- og mine anmeldelser mod de autonome -

- og jeg tror, at basis-irritationen ( det første indtryk)
der har affødt justitsmord om, at jeg skulle have blufærdighedskrænket
afrkikanerinde har rod i betjentenes usaglige modvilje mod den
glistrupske oprørsånd, som jeg står for -

- - og selvom Glistrup og jeg altid roser politi (som jo er de
mindst skadelige offentlig ansatte) så står de autoritetstro, lydige
politi-kontrolfreaks jo for meget, som er diametralt modsat af
Fremskridts-ideologien og som let bliver "personligt" for magt
korrumperer.