forbyd dk.tekno
Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-01-07 15:06

dk.tekno skrev:

Jeg er ikke stolt over, at være dansker. Jeg er heller ikke glad for, at
være dansker. Jeg er stolt over, at være mig, at være den jeg er. Og så er
jeg glad for, at jeg bor der hvor jeg bor fordi jeg kan modtage de ydelser
jeg har brug for her i landet. Ikke fordi jeg er glad for dannebrog, men
fordi jeg er glad for vores ydelser i vores samfund.

Med andre ord du vil skide på Danmark, men de sociale ydelser er gode nok
til dig. Hvad skal man sige om en sådan person??

Jeg ser intet i Danmark eller dannebrog. Danmark som nation er for mig
fuldstændigt hamrende ligegyldigt. Det er hvad Danmark kan PRÆSTERE jeg
tager mig af. Men Danmark i sig selv er bare en tom nation. Det er bare en
kasse. Det er ikke kassen, der tæller, men indholdet!

Ja helt præcis indholdet i statskassen der har din interesse og ellers vil
du skide på Danmark og danskerne, jamen virkeligt hyggeligt Steen Hjortsoe

Dette bør folkeskoleelever vide!

Jaja de forstår

Fra : dktekno

Dato : 23-01-07 16:14

> Med andre ord du vil skide på Danmark, men de sociale ydelser er gode nok
> til dig. Hvad skal man sige om en sådan person??

Du har fuldstændigt misforstået indlægget.

Jeg er glad for de danske BORGERE. Dem, der tager sig af mig. Dem, der
betaler pengene. Dem, der behandler mig ordentligt. Dem er jeg glade for. Og
dem er jeg stolt af, at have statsborgerskab sammen med.

Men jeg er ikke stolt over, at være dansker som sådan. Jeg er ikke stolt
over dannebrog. Jeg er ikke stolt over vores stat. Men jeg er stolt over de
mennesker, der lever under det.

Jeg er taknemmelig for det jeg får, og er glad for, at få et godt sted at
være. Men jeg er ikke stolt over, at være dansker, bare fordi det er
Danmark. Hvis jeg flyttede til Tyskland eller Sverige og kunne få nøjagtig
den samme behandling, ville jeg være lige så stolt af dem.

Fra : dktekno

Dato : 23-01-07 16:17

Dannebrog kan brænde lige så tosset det skal være, det rører mig ikke en
skid. Sålænge det blot er et flag, et nationalsymbol, der brænder, og ikke
de mennesker, der lever i landet, der bliver angrebet, så ser jeg intet
forkert i det.

Jeg er taknemmelig for, at bo et sted, hvor jeg får ordentlig behandling.
Men Dannebrog er for mig fuldstændigt hamrende ligegyldig!

Fra : Patruljen

Dato : 23-01-07 22:48

dktekno skrev:
> [...]
>
> Jeg er taknemmelig for, at bo et sted, hvor jeg får ordentlig behandling.
> Men Dannebrog er for mig fuldstændigt hamrende ligegyldig!

Dannebrog er ikke alene et flag. Det er et symbol for Danmark. Og et
symbol på hvad Danmark står for.
Blandt andet, at du modtager de ydelser og den hjælpe, du gør.

De lande, der har brændt vores flag - har du undersøgt, hvad de
leverer til aspergere og andre grupper, bare til en sammenligning ?

Når de brænder vores flag, betyder de, at de lige - så - godt kunne
stå på en 15 meters høj stige og pisse os alle sammen i ansigtet -

Og når de gør den slags, og alene derfor, kunne jeg få lyst til at
afbrænde koraner i tonsvis - når jeg kommer til at tænke for meget
over det - her kommer der stenaldermennesker, som behandler
handicappede, som dyr - og vil gerne belære os om, hvad der er
værdifuldt.

Det er ikke en selvfølgelighed, DK. tekno. Vores lovgivning skyldes de
mennesker, der bor i Danmark.
Og er du i tvivl, skulle du rejse omkring i verden og opleve vilkårene
i andre lande.

Venlig hilsen Bruun

Fra : dktekno

Dato : 24-01-07 11:55

Nu er det jo ikke dannebrog, der behandler mig godt, men de mennesker der
rejser det.

Dannebrog er blot et symbol, og intet andet. Symboler er ligegyldige. Det er
kun det, der ligger BAG symbolerne, der er vigtigt.

Jeg kender iøvrigt udemærket til de lande, der har afbrændt dannebrog, og
jeg har da også være fortaler for, at angribe dem militært. Men ingen vil
høre på mig.

Fra : gb

Dato : 24-01-07 18:33

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in

> Dannebrog er blot et symbol, og intet andet. Symboler er
> ligegyldige. Det er kun det, der ligger BAG symbolerne, der er
> vigtigt.

Prøv du at futte en koran af i fuld offentlighed. Det er jo kun en
bog...

--
GB

Fra : Jim

Dato : 24-01-07 18:41

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in

> Prøv du at futte en koran af i fuld offentlighed. Det er jo kun en
> bog...

Jeg bruger da en koran som optænding i pejsen.. Den er sprængfyldt med stof
til kaminen. ;0)

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 24-01-07 13:03

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> du skide på Danmark og danskerne, jamen virkeligt hyggeligt Steen Hjortsoe

Danmark skulle gerne være et rummende samfund, som kan håndtere at en række
borgere med separate meninger går frit rundt, også selv om de ikke deler
opfattelse med hverken dig eller mig.

Lad dk.tekno eksistere, så vi en gang imellem kan præsenteres for et
sort/hvidt billedet af en forsimplet "setting" af Danmark.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Patruljen

Dato : 24-01-07 14:25

On 24 Jan., 13:02, "Carsten Overgaard" <i...@carstenovergaard.dk>
wrote:

> [...]
>
> Lad dk.tekno eksistere, så vi en gang imellem kan præsenteres for et
> sort/hvidt billedet af en forsimplet "setting" af Danmark.

He - Nemlig. Et andet blik på tilværelsen -
Godt tænkt hr. Overgaard.

Venlig hilsen Bruun