Afladscirkusset kender ingen grænser
Fra : Jens Bruun

Dato : 23-01-07 13:40

Selv kvalmegrænsen respekteres ikke:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article263920.ece

Fy for helvedet, siger jeg bare. Alene navnet på deres lortesoftware: "Det
Gode Program". Jeg brækker mig i lårtykke stråler over "velmenheden".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lolipop

Dato : 23-01-07 13:50

> [...]
>
> Fy for helvedet, siger jeg bare. Alene navnet på deres lortesoftware: "Det
> Gode Program". Jeg brækker mig i lårtykke stråler over "velmenheden".

Fu*ck HP og de selvgode.

Fra : ThomasB

Dato : 23-01-07 14:23

> [...]
>
> Fy for helvedet, siger jeg bare. Alene navnet på deres lortesoftware: "Det
> Gode Program". Jeg brækker mig i lårtykke stråler over "velmenheden".

Utroligt så langt virksomheder vil gå for at få solgt varer. Det værste er
at det nok skal virke.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-01-07 15:21

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Utroligt så langt virksomheder vil gå for at få solgt varer. Det
> værste er at det nok skal virke.

Virksomhederne gør det, de er sat på jorden til at gøre: Prostituerer sig
selv for at tjene penge. Fred med det. Min kvalme går mere på de
"velmenere", der sover bedre om natten, når de via deres dyrtindkøbte,
topmoderne, vestlige it-legetøj sender penge til andre "velmenere", der
lever af at sælge aflad. Disse andre professionelle "velmenere" sender så en
brøkdel af de indsamlede midler videre - typisk til undermenneskerne i den
3. verden, der således bliver fastholdt i armod, så "velmenerne" i vor rige
del af verden kan sove godt om natten.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-07 15:36

> [...]
> midler videre - typisk til undermenneskerne i den 3. verden, der
> således bliver fastholdt i armod, så "velmenerne" i vor rige del af

Firmaer overlever hvis de skaber lykke ved at sælge hvad folk er
tilfredse med

Debatører gavner hvis de sætter tanker igang og da de aldrig kan
overdøve eller stå i vejen for andet, så kan de aldrig gøre skade

Tilsvarende kan firmaer ikke skade. Ignorer irriterende
aflads-synspunkter . At have kvalme over dem er pjat.