Intolerance mod homosex er om vold ej ord
Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-07 04:54

Holdninger søges bearbejdet statsligt, af en anti-abort-forening som
staten respekterer meget (formand Christian Graugård, navn Sex og
Samfund)

Intolerance mod homosex, som forbydes ,bør være kun om vold ej ord

Det er uacceptabel diskrimination og ulovligt hvis jeg tilbyder
lektiehjælp pr annonce, men afviser bøsser. Vedr udlejning i eget hus
kan jeg derimod diskriminere lovligt, incl mod muslimer

Jeg mener smagsdommeri bør være tilladt, så man altid kan afvise alle
vedr snak og nærkontakt - ellers får vi en dag lov om
tvangsægteskaber, så muslimer har ret til tolerance, der gir dem kone,
der ikke ønsker dem.

I ungdomsbog af Per Stig Møller anbefales sådant, og da jeg studerede
på University of Texas 1965-66 mødte jeg mange sorte studerende, der
så eneste håb om ligestilling i sådan lov.

Al forbud mod mobning er kattelem til utidig statslig indblanding,
hvis ikke man begrænser sig til voldelig intolerance.

Udbydere bør ikke kunne afvise vantro som kunder - eller bøsser som
kunder - selvom de ejer serveren

Det er muligt at sætte grænse mellem kvindens laden mand bruge sin
skede og udbyders laden mand bruge sin server til aftalt ens-for-alle
pris.