Voldsigtede betjente - fortsætter i tjenes~
Fra : Patruljen

Dato : 22-01-07 18:24

Bjetenten der, stod på køleren i bedste Grøn Baret stil, og skød
direkte ind af forruden, er heldigvis bleve sigtet for vold med døden
til følge -

Gad vide hvilke argumenter, man vil bruge, når de skal frikendes ?

http://ekstrabladet.dk/112/article263727.ece

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 22-01-07 18:43

Patruljen skrev:
> [...]
> til følge -
>
> Gad vide hvilke argumenter, man vil bruge, når de skal frikendes ?

Sigtelsen lyder så mere præcist - grov vold med døden tilfølge -

Den dræbte blev ramte af 11 projektiler. Almindeligvis er 2
tilstrækkeligt, til at uskadeliggøre en person.
Som i militæret - hvor man lærer at afgive 2 hurtigt på hinanden
følgende skud, for at sikre, at målet er ukampdygtigt. Så hvad er
meningen, når der afgives 11 søm ?

http://ekstrabladet.dk/112/article263558.ece

Best regards Bruun

Fra : Alucard

Dato : 22-01-07 20:15

On 22 Jan 2007 09:24:15 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Bjetenten der, stod på køleren i bedste Grøn Baret stil, og skød
>direkte ind af forruden, er heldigvis bleve sigtet for vold med døden
>til følge -

I TV sagde et vidne da at betjenten slet ikke havde stået på
kølerhjælmen...

>Gad vide hvilke argumenter, man vil bruge, når de skal frikendes ?
>
>http://ekstrabladet.dk/112/article263727.ece

Berettiget nødværge...???

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-01-07 21:03

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I TV sagde et vidne da at betjenten slet ikke havde stået på
> kølerhjælmen...

> Berettiget nødværge...???

Et vidne der stod i sit stuevindue, og fulgte optrinet med de 2 skydende
betjente, der stod på gaden på hver sin side af bilen, og skød løs ned i
gennem det åbne soltag...

Mvh Kurt

Fra : Patruljen

Dato : 22-01-07 21:20

Alucard skrev:

> I TV sagde et vidne da at betjenten slet ikke havde stået på
> kølerhjælmen...

Jep. Det er betjentens forklaring. Han måtte springe op i hug -
siddende skydestilling, så han ikke blev kørt ned.
Der kunne han så tømme magsinet -

> Berettiget nødværge...???

Se længere nede - Der er formentlig tekniske beviser på
projektilbaner, mon ikke ?

Regrds Bruun

Fra : JBH

Dato : 22-01-07 22:26

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Hvorfor skriver EB ikke også at der i bilen befandt sig en efterlyst morder
som har likvideret (skudt) en mand i et fyldt diskotek i København.
Politiet plejer ikke skyde efter flugtbilister men mon ikke politifolkene
ikke vurderet at der muligvis befandt sig en ny "Palle Sørensen" i bilen og
derfor ikke turde tage nogle chancer.

Hvis føreren af bilen havde stoppet istedet for at forsøge at køre fra
Politiet, havde han været levende idag.

mvh
JBH

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-01-07 23:41

JBH <skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> derfor ikke turde tage nogle chancer.
>
> Hvis føreren af bilen havde stoppet istedet for at forsøge at køre fra

Præcis. Manden var morder, bevæbnet og påvirket af narko.

Jeg støtter betjentene i denne sag.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Patruljen

Dato : 23-01-07 00:46

JBH skrev:
> [...]
> derfor ikke turde tage nogle chancer.
>
> Hvis føreren af bilen havde stoppet istedet for at forsøge at køre fra

Politiet har ved flere lejligheder beskudt flugtbilister - men kun når
de er kriminelle.
Politiet kan tricket. At vælge sine ofre med omhu.

Manden var ikke bevæbnet - ingen var bevæbnede, end ikke med
atrapper.

Der er andre måder, at standse en bil på en ved " Hollywood style
rodeoshow " på køleren 6 skud gennem forruden eller 11 skud ned
gennem et soltag - Det er dårlig B film.

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-07 02:53

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Politiet kan tricket. At vælge sine ofre med omhu.

BW_ Og det er samfundsgavnligt, som da man 18.5.93 ivste
BZ-psykopaterne at mordforsøg med brosten kan være selvmord

Manden var ikke bevæbnet - ingen var bevæbnede, end ikke med
atrapper.

BW: En bil er et våben

Der er andre måder, at standse en bil på en ved " Hollywood style
rodeoshow " på køleren 6 skud gennem forruden eller 11 skud ned
gennem et soltag - Det er dårlig B film.

BW: Vi er alle åh-så gode til monday morning quaterbacking og at lege
den politiske kandestøber og se i bakspejl.

Politi har instinkter og skal handle her og nu og sende signal om,
at modsættelse af anholdelse kan være meget dumt, og omgang med en
mordsigtet og hjælp til dennes flugt, kan være meget dumt, ja
selvdestruktivt

Måske vi kun kan få folk til det lortejob, som vi har gjort politijob
ved at tilbyde lidt "dårlig B film"

_Skyldig i dette_ er DU,
- er røvhullerne, der kalder grundig politiovervågning for
"store-bror-ser-dig" og ufrihed,
og ikke godtager øjet-i-det-høje som eneste måde at holde vold og
terror nede - sæt radiosender i alle biltage så GPS-satelitten ved
hvor hver bil er altid
MAn skal stå ved sandheden. Hvor svært kan det være?
Hemmelighedskræmmeri har du lov at dyrke overfor din kone, overfor
politiet --- ALDRIG.

Det er også vanvid, at en sigtet har ret til at lyve.

Som vi ser med Faderhus-huset, så elsker politichefer og retsvæsenet
kriminalitet og vælgerne bør tvinge dem til at gøre deres arbejde
anstændigt - sæt så de roadpricing-radiosendere i alle biler - og
elektronisk fodlænke på flere mistænkte og mistænkelige.
Det kan aldrig genere dig, hvis du har rent mel i posen.
Lad os få lovlydighed som i Japan.

Politi gik over gevind da de lod hunde bide i en biltyv der var
fastlåst efter end jagt - fortæl hvad du husker om den episode
for en meget lille biting er at stoppe politioverreaktion

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 23-01-07 08:37

[...]

Dem, som de skød ned, tilhørte ikke ligefrem den højeste samfundsklasse.
Derfor kan de godt forsætte i tjenesten.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-07 13:09

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> [...]
>
> Dem, som de skød ned, tilhørte ikke ligefrem den højeste
> samfundsklasse.
> Derfor kan de godt forsætte i tjenesten.

Også hvis betjentene havde været millionærsønner med mega-friværdi
skulle de frikendes, fordi en mordfarlig mand havde modsat sig arrest
og var uforudsigelig.
At betjent-forklaringer nok er i modstrid med
betjent-fjende-forklaringer er værd at grave i og få klarhed på, men
det er bagatel.

Magt er ret - til en vis grad vedr uskadeliggørelse af mordertyper
såsom bilens indhold, - og ellers kan politiets - og
USA-verdenspolitiet - ikke fungere godt nok.
Gammeldags ideer om at al tvivl skal komme voldsforbrydere til gode,
må vi justere på, for tingene skal glide. At de farlige mennesker i
bilen ikke endnu var dømt for deres farlighed, er
feinsmecker-juristeri. De er ikke skadedyr, men danskere og de fik en
chance og det var nok
Helt som KompagnistrædeBosnien-røverne lå de som de havde redt -
hvorimod min dom for blufærdighedskrænkelse, der udspringer af samme
betjent-arrogance er justitsmord som man højst overraskende har
tilladt at blive behandlet ved landsretten, en chance jeg er glad for
og som kloge jurister i Procesbevilgingesnævnet har fundet
berettiget., for ellers kan hvem som helst jo få dømt hvemsomhelst ved
at opdigte en udåd om deres uven.

Betjente er arrogante og må finde sig i dumme vagter og klarer sig
igennem pr dømmesyg arrogance og visse justitsmord, der giver dem en
vis og ret fortjent selvtillid. Det kostede en flugtbilist livet og er
til at leve med fordi han kørte for et superskadedyr og udstrålede
uforudsigelig morderiskhed - og selv ved sin kørsel og trods danskhed
skabte situationen.