/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Lær af muslimsk broderlighed
Fra : Thøger Simonsen


Dato : 21-01-07 19:15

Et par drenge smider sten efter en flok alkoholikere, og straks
udråbes islam til selve nazismens arvetager. Bare fordi nogle
enkelte "muslimer" opfører sig dårligt, betyder det ikke, at alle
gør det

Når jeg kører gennem byen om aftenen, synes jeg,
indvandre-drengene sætter en frisk kulør på Danmark, når de
kommer gående i venskabelig flok. Vi kunne lære noget af deres
åbenhed og broderlighed.

En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.

@ <1[at]invalid.net>:

>hvornår mon danskerne får øjnene op for al den ondskab muhamedanismen
>står for?


><<<<<<
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5893993.html
>Grønlændere overfaldes i Gellerup

>Grønlændere i Århus-bydelen Gellerup bliver udsat for stenkast, hån og
>overfald fra unge med udenlandsk baggrund, skriver Århus
>Stiftstidende.

>Tidligere mødtes grønlænderne ved bib­lioteket Pinden eller foran
>Netto på Sigridsvej. Der har også været tradi­tion for
>grønlænderfodbold om søndag­en. Men de vedvarende angreb med sten har
>standset aktiviteterne.

>"Det er nødvendigt at have massivt opbud af vagter," siger
>projektmedar­bejder i det grønlandske aktiverings­projekt Kammak, Søs
>Birch til avisen.


>Politiet har ikke registreret overgrebene. Grønlænderne anmelder
>nemlig kun sjældent overfald.
><<<<<<<<


 
 
Hr. Jensen (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 21-01-07 19:43

On 21 Jan 2007 18:15:01 GMT Thøger Simonsen <t@s.dk> sent the following
smoke signals:

>Når jeg kører gennem byen om aftenen, synes jeg,
>indvandre-drengene sætter en frisk kulør på Danmark, når de
>kommer gående i venskabelig flok. Vi kunne lære noget af deres
>åbenhed og broderlighed.

Så prøv at stå ud af bilen og gå rundt i byen de selvsamme steder...
Måske vil dit syn på de vidunderlige kulturberigere ændres.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

@ (21-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 21-01-07 19:50

On Sun, 21 Jan 2007 19:42:43 +0100, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>On 21 Jan 2007 18:15:01 GMT Thøger Simonsen <t@s.dk> sent the following
>smoke signals:
>
>>Når jeg kører gennem byen om aftenen, synes jeg,
>>indvandre-drengene sætter en frisk kulør på Danmark, når de
>>kommer gående i venskabelig flok. Vi kunne lære noget af deres
>>åbenhed og broderlighed.
>
>Så prøv at stå ud af bilen og gå rundt i byen de selvsamme steder...
>Måske vil dit syn på de vidunderlige kulturberigere ændres.

men det er jo ikke sikkert at han vil være i stand til at fortælle om
det bagefter


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Neuman (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 21-01-07 19:45

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
news:45b3ada5$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>
> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.
>
Og jeg siger at jeg er den genopståede Poseidon. Når jeg siger dét bliver
det nødt til at passe. haha



@ (21-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 21-01-07 19:52

On Sun, 21 Jan 2007 19:45:25 +0100, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

>"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
>news:45b3ada5$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
>> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.
>>
>Og jeg siger at jeg er den genopståede Poseidon. Når jeg siger dét bliver
>det nødt til at passe. haha
>

citat SVJH fra en demo i Londonistan:
"Behead those who say islam is violent"
--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Zeki (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 21-01-07 19:51

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
news:45b3ada5$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.

Så! Nu må du hellere dukke dig, da du nu får alle de fremmedforskrækkede på
nakken herinde.

Mvh
Zeki



Neuman (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 21-01-07 19:57

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:45b3b619$0$6755$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
> news:45b3ada5$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
>> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.
>
> Så! Nu må du hellere dukke dig, da du nu får alle de fremmedforskrækkede
> på nakken herinde.
>
Jeg kan fornemme du aldrig har været trængt op i en krog på gaden ene mand
mod 10 wannabe gangstere?



Zeki (22-01-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 22-01-07 00:06

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:45b3b779$0$177

>> Så! Nu må du hellere dukke dig, da du nu får alle de fremmedforskrækkede
>> på nakken herinde.

> Jeg kan fornemme du aldrig har været trængt op i en krog på gaden ene mand
> mod 10 wannabe gangstere?

Næh...har du da det?





Neuman (23-01-2007)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 23-01-07 16:02

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:45b3f1d4$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:45b3b779$0$177
>
>> Jeg kan fornemme du aldrig har været trængt op i en krog på gaden ene
>> mand mod 10 wannabe gangstere?
>
> Næh...har du da det?
>
Ja



Thøger Simonsen (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Thøger Simonsen


Dato : 21-01-07 20:49

Zeki <Zeki@nope.dk>:
>"Th?ger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
>news:45b3ada5$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
>> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
>> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.

>S?! Nu m? du hellere dukke dig, da du nu f?r alle de fremmedforskr?kkede p?
>nakken herinde.

>Mvh
>Zeki

Jeg tror, de fremmedhadske skulle inviteres en tur i moske. Ville
det ikke være en ide, Zeki, at vise dem noget af den muslimske
gavmildhed og venlighed?

Har nazister som Bo Warming nogensinde været inviteret i moske?
Næppe, og jeg kan godt forstå, hvorfor muslimer ikke vil have
sådanne folk ind i det hus, hvor de mener, at kærlighed og
venskabelighed skal udtrykkes.

John (21-01-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 21-01-07 21:29

"Thøger Simonsen" <thoeger@s.dk> skrev i en meddelelse

> jeg kan godt forstå, hvorfor muslimer ikke vil have
> sådanne folk ind i det hus, hvor de mener, at kærlighed og
> venskabelighed skal udtrykkes.

Ja, klart som krystal:

Video, engelske undertekster:

http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ClipMediaID=60227&ak=null

Mvh John


Neuman (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 21-01-07 21:52

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
news:45b3ccf6$0$3539$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Thøger Simonsen" <thoeger@s.dk> skrev i en meddelelse
>
>> jeg kan godt forstå, hvorfor muslimer ikke vil have
>> sådanne folk ind i det hus, hvor de mener, at kærlighed og
>> venskabelighed skal udtrykkes.
>
> Ja, klart som krystal:
>
> Video, engelske undertekster:
>
> http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ClipMediaID=60227&ak=null
>
Hvis du regner med at det preller af på Thøger, så bliver du ikke skuffet.



Bo Warming (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 21-01-07 22:18


"Thøger Simonsen" <thoeger@s.dk> wrote in message
news:45b3c397$0$49208$14726298@news.sunsite.dk...

> Har nazister som Bo Warming nogensinde været inviteret i moske?
> Næppe, og jeg kan godt forstå, hvorfor muslimer ikke vil have
> sådanne folk ind i det hus, hvor de mener, at kærlighed og
> venskabelighed skal udtrykkes.

JEg er den mindst nazistiske her
Jeg har dom for ikke at rumme jødekritik i mine skriverier
Vi kan bedst gavne den tredie verden hvis vi som Japan skaber et
homogent samfund med harmoni, selvom det betyder udvisning af
nuværende urmagerrøver-typer



Henrik Svendsen (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 21-01-07 19:59

On 21 Jan 2007 18:15:01 GMT, Thøger Simonsen skrev:

> Et par drenge smider sten efter en flok alkoholikere, og straks
> udråbes islam til selve nazismens arvetager. Bare fordi nogle
> enkelte "muslimer" opfører sig dårligt, betyder det ikke, at alle
> gør det
>
> Når jeg kører gennem byen om aftenen, synes jeg,
> indvandre-drengene sætter en frisk kulør på Danmark, når de
> kommer gående i venskabelig flok. Vi kunne lære noget af deres
> åbenhed og broderlighed.
>
> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.

Haha - dét indlæg må tage prisen som "dagens naive". Hvis man
ikke vidste at den slags faktisk er gængs på
hallalhippiefløjen, og at du er radigal, ville man tro, du var
en troll.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Anders Peter Johnsen (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 21-01-07 21:57

Henrik Svendsen wrote:
> On 21 Jan 2007 18:15:01 GMT, Thøger Simonsen skrev:
>
>> Et par drenge smider sten efter en flok alkoholikere, og straks
>> udråbes islam til selve nazismens arvetager. Bare fordi nogle
>> enkelte "muslimer" opfører sig dårligt, betyder det ikke, at alle
>> gør det
>>
>> Når jeg kører gennem byen om aftenen, synes jeg,
>> indvandre-drengene sætter en frisk kulør på Danmark, når de
>> kommer gående i venskabelig flok. Vi kunne lære noget af deres
>> åbenhed og broderlighed.
>>
>> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
>> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.
>
> Haha - dét indlæg må tage prisen som "dagens naive". Hvis man
> ikke vidste at den slags faktisk er gængs på
> hallalhippiefløjen, og at du er radigal, ville man tro, du var
> en troll.

Ih, det siger du ikke?

Det kan vist næsten kun være een af de kendte højrefløjsskribenter herinde,
der forsøger at tage pis på venstrefløjserne med denne dybt tragikomiske
parodi på en hjernevasket halal-hippie eller subsidiært gør sit for at
skaffe stemmer til regeringens støtteparti: Desværre er det bare synd at det
udelukkende synes at virke på os højrefløjsskribenter, fordi parodien altså
på den ene side er så gennemført tyk og på den anden side fordi
venstrefløjserne trods dette åbenbart slet ikke er i stand til at indse hvor
skrækindjagende naive og verdensfjerne de fremsatte pseudo-synspunkter er...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen



Neuman (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 21-01-07 22:04

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:45b3d37b$0$8688$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

>
> Det kan vist næsten kun være een af de kendte højrefløjsskribenter
> herinde, der forsøger at tage pis på venstrefløjserne med denne dybt
> tragikomiske parodi på en hjernevasket halal-hippie eller subsidiært gør
> sit for at skaffe stemmer til regeringens støtteparti: Desværre er det
> bare synd at det udelukkende synes at virke på os højrefløjsskribenter,
> fordi parodien altså på den ene side er så gennemført tyk og på den anden
> side fordi venstrefløjserne trods dette åbenbart slet ikke er i stand til
> at indse hvor skrækindjagende naive og verdensfjerne de fremsatte
> pseudo-synspunkter er...
>
Præcis min tanke.
Hvis det er satire er det top godt. Hvis det er alvorlig ment så er det
skræmmende (men ikke uvant herinde)



Bo Warming (22-01-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 22-01-07 00:28

Der er sund moral om tilgivelse og lighed for loven i Islam

Men muslimer i Danmark ønsker at overtage vore resourcer og bør derfor
udvises. De kan ikke gavne os.

Man må afveje plus og minus og hvis tvivl så BETTER SAFE THAN SORRY



gb (21-01-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 21-01-07 22:18

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
news:45b3d37b$0$8688$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ih, det siger du ikke?

Det kan næsten hamle op med http://forenedeeder.blogsome.com/...

--
GB

Bo Warming (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 21-01-07 22:23

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:45b3d37b$0$8688> Det kan vist næsten kun være een af de
kendte højrefløjsskribenter herinde,
> der forsøger at tage pis på venstrefløjserne med denne dybt
> tragikomiske parodi på en hjernevasket halal-hippie eller subsidiært
> gør sit for at skaffe stemmer til regeringens støtteparti: Desværre
> er det bare synd at det udelukkende synes at virke på os
> højrefløjsskribenter, fordi parodien altså på den ene side er så
> gennemført tyk og på den anden side fordi venstrefløjserne trods
> dette åbenbart slet ikke er i stand til at indse hvor
> skrækindjagende naive og verdensfjerne de fremsatte
> pseudo-synspunkter er...

Alle bør stemme DF i protest mod urmager-episoden

Vi har ikke råd at give bosnier-typer flere chancer

Glistrup har ret i at Islam er en verdensforbryderbevægelse og disse
fremmede har aldrig gavnet DK, så udvis, udvis, udvis.



Jens Bruun (23-01-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 23-01-07 14:02

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:45b3d37b$0$8688$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Det kan vist næsten kun være een af de kendte højrefløjsskribenter
> herinde, der forsøger at tage pis på venstrefløjserne med denne dybt
> tragikomiske parodi på en hjernevasket halal-hippie

Enig. Thøger Simonsen er tydeligvis en troll.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



ThomasB (23-01-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 23-01-07 14:12

Jens Bruun skrev:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:45b3d37b$0$8688$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
>
>> Det kan vist næsten kun være een af de kendte højrefløjsskribenter
>> herinde, der forsøger at tage pis på venstrefløjserne med denne dybt
>> tragikomiske parodi på en hjernevasket halal-hippie
>
> Enig. Thøger Simonsen er tydeligvis en troll.

Thøger Simonsen = Martin Johansen




Alucard (23-01-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 23-01-07 15:38

On Tue, 23 Jan 2007 14:12:08 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>>> Det kan vist næsten kun være een af de kendte højrefløjsskribenter
>>> herinde, der forsøger at tage pis på venstrefløjserne med denne dybt
>>> tragikomiske parodi på en hjernevasket halal-hippie
>>
>> Enig. Thøger Simonsen er tydeligvis en troll.
>
>Thøger Simonsen = Martin Johansen

Jeps, de har samme IP

Bo Warming (23-01-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 23-01-07 15:43

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
news:45b609a8$0$49209$14726298@news.sunsite.dk...
> Jens Bruun skrev:
>> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
>> meddelelse news:45b3d37b$0$8688$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
>>
>>> Det kan vist næsten kun være een af de kendte højrefløjsskribenter
>>> herinde, der forsøger at tage pis på venstrefløjserne med denne
>>> dybt
>>> tragikomiske parodi på en hjernevasket halal-hippie
>>
>> Enig. Thøger Simonsen er tydeligvis en troll.
>
> Thøger Simonsen = Martin Johansen


Det er ret uskadeligt hvis nogen gider sætte sig i udgift med at poste
i to navne

Måske Arne Wilstrup engang kaldte sig "Fantasten" men blev træt af
det.

Det svarer til hvis man på supermarkedet er ved at vænne sig til at "Dao"
er en god vin, og så har firmaet helt samme vin under etiketten "Santas"

Man skader kun sig selv ved forvirringen



John (21-01-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 21-01-07 21:46

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse

> Vi kunne lære noget af deres
> åbenhed og broderlighed.

Hvor?

I Irak fx myrdes 3000 muhammedanere af deres muhammedanske
'brødre' hver eneste måned!

> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer
> radikalt,
> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.

Hvorfor fiser han så ikke bare hjem til sit vidunderlige
muhammedanske 'paradis'?

John


gb (21-01-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 21-01-07 22:15

Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote in
news:45b3ada5$0$49195$14726298@news.sunsite.dk:

> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.

Jamen, så skal det jo nok passe.

--
GB
"The battle cry of the Companions of the Messenger of Allah that night
was: ‘Kill! Kill! Kill!’"

Kim2000 (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 21-01-07 23:11


"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse
news:45b3ada5$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...
> Et par drenge smider sten efter en flok alkoholikere, og straks
> udråbes islam til selve nazismens arvetager. Bare fordi nogle
> enkelte "muslimer" opfører sig dårligt, betyder det ikke, at alle
> gør det
>

Nej, kun 80% af ungdomskriminaliteten i storbyerne skyldes muslimer. (Det
skal nok blive sjovt, når de bliver voksne).



Zeki (22-01-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 22-01-07 00:41

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:45b3e503$0$84803$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Nej, kun 80% af ungdomskriminaliteten i storbyerne skyldes muslimer. (Det
> skal nok blive sjovt, når de bliver voksne).

Interessant. Hvor har du de tal fra?

Det er i hvert fald ikke herfra:

"København er, sammenlignet med andre storbyer i verden, en tryg by at
bevæge sig rundt i. Sandsynligheden for at blive over­faldet, stukket ned
eller skudt er mildest talt lille, hvis man lufter hunden på Vigerslevvej,
Vesterbrogade eller i Vordingborggade. Langt de fleste indvandrere lever et
almindeligt liv med deres familie. Og blandt de 15-19-årige er der flere
dan­skere end indvandrere, som er blevet idømt frihedsstraf."
http://www3.kk.dk/upload/fakta%20om%20kommunen/bif/integrationspol/kks%20integrationspolitik%20-%20endelig%20udgave%2020.06.06%20(efter%20vedtagelse%20i%20br%20og%20korrekturl%C3%A6sning).doc

Men ja, procentvis er der flere kriminelle indvandrere - især blandt unge.
Men 80% af al ungdomskriminalitet? Det lyder voldsomt. Derfor vil jeg gerne
se dokumentation.






@ (22-01-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 22-01-07 17:09

On Mon, 22 Jan 2007 00:41:16 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>news:45b3e503$0$84803$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Nej, kun 80% af ungdomskriminaliteten i storbyerne skyldes muslimer. (Det
>> skal nok blive sjovt, når de bliver voksne).
>
>Interessant. Hvor har du de tal fra?

domme


>Men ja, procentvis er der flere kriminelle indvandrere - især blandt unge.
>Men 80% af al ungdomskriminalitet? Det lyder voldsomt. Derfor vil jeg gerne
>se dokumentation.

har været bragt her i gruppen indtil flere gange


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Kim2000 (22-01-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 22-01-07 17:20


"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:vao9r2ldiik11o62mv0opjau1clamm4jdd@4ax.com...
> On Mon, 22 Jan 2007 00:41:16 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:
>
>>"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>>news:45b3e503$0$84803$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> Nej, kun 80% af ungdomskriminaliteten i storbyerne skyldes muslimer.
>>> (Det
>>> skal nok blive sjovt, når de bliver voksne).
>>
>>Interessant. Hvor har du de tal fra?
>
> domme
>
>
>>Men ja, procentvis er der flere kriminelle indvandrere - især blandt unge.
>>Men 80% af al ungdomskriminalitet? Det lyder voldsomt. Derfor vil jeg
>>gerne
>>se dokumentation.
>
> har været bragt her i gruppen indtil flere gange
>

Netop, faktisk er det bragt 5-6 gange af mig selv og da det efterhånden nu
er 4. gang Zeki bad om det og han har fået det de første 3 gange, har jeg
valgt at antage det er for at dræbe et tilløb til debat.

mvh
Kim



Zeki (22-01-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 22-01-07 20:25

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:45b4e414$0$84804$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Netop, faktisk er det bragt 5-6 gange af mig selv og da det efterhånden nu
> er 4. gang Zeki bad om det og han har fået det de første 3 gange, har jeg
> valgt at antage det er for at dræbe et tilløb til debat.

Du må forveksle mig med en anden. Derfor er der nu hele to ting du skal
dokumentere.

http://groups.google.com/advanced_search




Peter Bjørn Perlsø (21-01-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 21-01-07 23:22

Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

> En af mine kolleger fra arbejdet er muslim, og stemmer radikalt,
> som jeg. Han siger, at Islam IKKE er en voldens religion.

Nå, et par kulturradikale. SÅ kan det ikke overraske at i har så naivt
et syn på Islam.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408606
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste