LAN chat program
Fra : Jon Loldrup

Dato : 23-12-00 11:49

Er der et program som man kan få til at starte op automatisk når
computerne starter, og som kan bruges til at chatte over LAN?

Jo simplere jo bedre, og det skal helst være ligesom når man snakker
til en anden: den anden kan ikke undgå at høre det. om vedkommende så
vil svare er en anden sag. eventuelt kunne det være at programmet
havde sådan et lille ikon nede i højre bjælke som blinker når der er
besked.

ICQ går så vidt jeg kan gætte ikke, da computerne ikke er på
internettet (hele tiden).

mvh Jon Loldrup

med venlig hilsen Jon Loldrup
http://sange.ninja.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-12-00 13:00

Jon Loldrup <loldrup@mail.dk> writes:

> ICQ går så vidt jeg kan gætte ikke, da computerne ikke er på
> internettet (hele tiden).

Hvad med ICQ groupware?
Se mere på http://www.icq.com/groupware/.

--
Jacob
Always remember that you are unique, just like everyone else.

Fra : cdesigner@my-deja.co~

Dato : 27-12-00 06:54

In article <m3hf3v73l9.fsf@paven.bunk>,
Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote:

> Hvad med ICQ groupware?
> Se mere på http://www.icq.com/groupware/.

http://www.lantalk.net

LanTalk is a full-featured, robust replacement for Winpopup. It is
simple to use and requires virtually no setup. A windowed display lets
users type messages in an editor box, while the auto-reply, ignore, and
fast-reply (send predefined messages with the click of a button)
features can save a great deal of time. LanTalk also has a dual-window
screen, allowing users to view incoming messages while they write new
ones -- plus it has a find function to search through received messages
for any text. A user-friendly interface also uses the skin concept that
lets users change and design their own icons and buttons.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 23-12-00 14:15

Hej Jon

"Jon Loldrup" <loldrup@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil svare er en anden sag. eventuelt kunne det være at programmet
> havde sådan et lille ikon nede i højre bjælke som blinker når der er

Hvisd et skal være meget simpelt er WinPopup eller måske
WinChat (Teksttelefon) sagen ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC m.m.:

Fra : anders john

Dato : 23-12-00 17:31

nemt - simpelt --> WinPopUp ligges i start gruppen --

mvh anders

Fra : Jon Loldrup

Dato : 23-12-00 23:29

Smart ting, eneste problem er bare at den nogen gange stopper
computeren totalt i 30 sekunder, når man trykker på send... mærkeligt.

mvh Jon Loldrup