Germansk ejendomsret tilkommer os ariere
Fra : Martin Johansen

Dato : 20-01-07 01:18

Kernen i nazistisk ideologi handler om et frit samfund, hvor
markedet regulerer sig selv, og hvor minimal indblanden fra
staten er nødvendig. Ligesom i Kina bliver befolkningnens
antal og genetik reguleret, så der sikres sunde gener, som er
base for at sunde mennesker kan udvikle sig til gode borgere.

Da vores forfædre efter sidste istids afslutning ankom fra
"Hyborea"/ Atlantis, slog de sig ned omkring bjergene ved
Kaukasus nord for sortehavet. De spredte sig syd til "den
frugtbare halvmåne" for omkring 5000 år siden, og senere mod
Vesteuropa, hvor de også i Danmark slog sig ned, og uddrev de
racemæssigt laverestående heruler.

Eftersom de riger, som opstod i vor forfædres fodspor, blev
besmudset af hamitternes(som populært kaldes homo erectus) blod,
opstod de semitiske og mongolske folkestammer fra denne
raceblanding.

Det er ekstremt vigtigt at få stoppet våbenhandel til den 3.
verden, da et våbenløst Afrika og mellemøsten vil være såre nemt
at indtage.

Oprindeligt ariske riger, som er vor arveret som de sidste
efterkommere af den germanske herskerklasse, som Indien og
Rusland og Mesopotamien og Amerika og det gamle Rom og Egypten.

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-07 02:21

"Martin Johansen" <m@j.dk> wrote in message
> [...]
> efterkommere af den germanske herskerklasse, som Indien og
> Rusland og Mesopotamien og Amerika og det gamle Rom og Egypten.

Alle kneb gælder mht at skabe nationalisme der samler os om at få
muslimerne udvist, så god vind med dine arve-ideer

Jeg tror dog at social arv , kultur, indlæring er vigtigere end DNA og
at vi skal begrunde danskernes ejendomsret til Danmark med at
u-homogene folk altid bliver ulykkelige og borgerkrigs-smadrede

LAd os ikke gøres os uvenner med de stærke jøder, så drop din
antisemitisme

Fra : Martin Johansen

Dato : 20-01-07 10:32

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:
>Jeg tror dog at social arv , kultur, indlæring er vigtigere end DNA

Det har åbenbart vist sig, at enæggede tvillinger, som bliver
sepereret ved fødsel i hver sin plejefamilie, vil have en del
samstemmighed i IK og adfærdsmønstre. Så hvorfor ikke også
genetisk bestemt adfærd og IK blandt racer?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-07 13:20

> [...]
> samstemmighed i IK og adfærdsmønstre. Så hvorfor ikke også
> genetisk bestemt adfærd og IK blandt racer?

99% af enægget tvilling forsøg er extremt fejlbehæftede

Husk også at man FORVENTER lighed altså der er selvopfyldende
profetier på spil

Og de har haft fælles fosterliv hvilket måske skaber personlighed så
meget som DNA
Og det er MILJØ, social arv, kultur, indlæring

Den samstemmighed du tror på, bedes du være SPECIFIK om.

Kamphunde købes af folk der forventer og opdrager til
kamp-mentalitet - det er vigtigere end anatomi

Kvinder opdrages til sød pige, mænd til rask dreng - der er ikke sikre
væsentlige hjerneforskelle mellem kønnene

Enæggede tvillinger i USA, der blev adskilt første døgn af livet er
under ti, har jeg læst, men har du tal om dette som er een af de mange
fejlkilder?

Ingen kan udelukke at fx sukkersyge genet giver en særlig
sukkersyge-personlighed - det tror alle læger i Japan.

Det har de lang og grundig videnskab om.

Vi kan ikke udelukke - og næsten intet vide sikkert - så ALLE TALER
SOM DEN BLINDE OM FARVERNE, når de er sikre i deres sag og The Bell
Curve anerkender at japanere med taberDNA og vinderDNA blev ens i
Californien og at jøder og asiater er klogere end hvide pga
forventninger og opdragelse til artighed

Jeg tror at skæve øjne, små bryster , flad næse og lav højde som hos
min kone, er resultat af og medvirkende til ydmyghed og høj moral

Fra : Martin Johansen

Dato : 20-01-07 19:33

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:
> [...]

>meget som DNA
>Og det er MILJØ, social arv, kultur, indlæring

>Den samstemmighed du tror på, bedes du være SPECIFIK om.

Jeg kan ikke huske bognavn, kun at der var stor lighed på
adopterede tvillingepars IK indbyrdes på trods af forskellige
opvækstvilkår. Det skal nok passe, at fostermiljø og udseende har
stor indflydelse, men er historien ikke endnu et vidnesbyrd om
den ariske races storhed?

Efter vor forfædres evakuereing fra Atlantis og deres vandring ud
over Guds jords fire retninger, slog de sig ned blandt
primitive negerfolk, hvor de blev anset for guder.

AT besmudselsen af herskerklassens blod degenererede staterne i
takt med ariernes forfald, er evident for den opmærksommme, som
ser, hvordan de tidligere rent ariske riger som Perserriget og
Indien og Egypten og Rusland er forfaldet til kommunisme,
afgudsdyrkelse og umoralitet.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-07 23:41

> [...]
> opvækstvilkår. Det skal nok passe, at fostermiljø og udseende har
> stor indflydelse, men er historien ikke endnu et vidnesbyrd om

Jared Diamonds bøger bl.a. "Den fjerde chimpanse " og "Guns, steel and
germs" beviser, at Vesten kom ind i en heldig stime af opfindelser og
samfundsudviklinger så vi blev krigsdygtige og kunne undertrykke fx
Kina og Japan (og inden da alle latinamerikanerne/indianerne og
zulunegre), der ellers var overlegen hundred år før opiumskrigen hhv
Perrys sorte skibe 1854. .
Det har intet at gøre med genetisk arv og skønt jeg har danmarksrekord
i antal (kultur) racisme straffe (§266b-bødestraffe 1999, 2003 og
2005) er jeg klart landets mindst racistiske debatør hvad angår
biolologisk races betydning for intelligens-fremskridt.
1979 blev jeg forgrundsfigur for Sædhjælpsfondet, der hjalp over
hundred barnløse til at .få barn pr sæddonor, fordi blodets bånd
(DNA) er ikke afgørende for forældrebarnkærlighed, - opvækstmiljø er
ALT.

> Efter vor forfædres evakuereing fra Atlantis og deres vandring ud
> over Guds jords fire retninger, slog de sig ned blandt
> primitive negerfolk, hvor de blev anset for guder.

Overtro-pjat findes overalt og har intet betydet

> [...]
> ser, hvordan de tidligere rent ariske riger som Perserriget og
> Indien og Egypten og Rusland er forfaldet til kommunisme,

Moraliseren kan være nok så latterlig men har peptalkens præg og
rokker ikke ved civilisationernes kamp

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 20-01-07 02:59

Martin Johansen <m@j.dk> wrote:

> Kernen i nazistisk ideologi handler om et frit samfund, hvor
> markedet regulerer sig selv, og hvor minimal indblanden fra
> staten er nødvendig.

HAHAHAHAHAHA!!!!!

Ja, der var sørenme et MEGET frit market i Nazityskland, og SLET INGEN
statsejede/statsregulerede virksomheder!

> Da vores forfædre efter sidste istids afslutning ankom fra
> "Hyborea"/ Atlantis,

Ikke "Hyborea", men "Hyperborea".

> [...]
>
> Det er ekstremt vigtigt at få stoppet våbenhandel til den 3.
> verden, da et våbenløst Afrika og mellemøsten vil være såre nemt

Hvorfor vil du intage lande med racer som du bedømmer som værende
laverestående end den "ubesmittede ariske race"? Ville det ikek være
mere bekvemt bare at atombombe hele lortet?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Martin Johansen

Dato : 20-01-07 10:15

Peter Bjørn Perlsø <peter@diespammerdie.dk>:

> Ville det ikek være
>mere bekvemt bare at atombombe hele lortet?

Det mener jeg ikke, da Jesus bød os at elske selv vores fjender.
Hitler var troende kristen

"Sand kristendom, det vil vi have" - Bolsjevismen, fra Moses til
Lenin

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 11:02

Martin Johansen <m@j.dk> wrote:

> Hitler var troende kristen

Hvor har du dog den fra? Han foragtede kristendommen, og beklagede at
Karl Martel i 732 vandt over araberne ved Poiters. Havde islam vundet
var germanerne blevet forskånet for den kvindagtige kristendom, og havde
fået en mere mandig krigerreligion.

Det var samtidig hans opfattelse at germanernes overlegne gener
automatisk havde gjort dem til herskere i en islamisk verdensstat, hvor
man foragtede og tilintetgjorde de svage.

Grundlæggende er nazisme jo blot tysk fascisme tilsat antisemitisk
jødehad.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 20-01-07 11:15

> Hvor har du dog den fra?

Han troller.

--
Poul Erik Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 20-01-07 11:18

> [...] (Hitler) beklagede at Karl Martel i 732 vandt over araberne ved
Poiters.

Er der dokumentation for det?

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 12:03

Poul Erik Jørgensen <33@gvdnet.invalid> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> Poiters.
>
> Er der dokumentation for det?

Det har jeg set, og jeg for kun fire dage siden startede jeg en tråd om
det emne.

Message-ID <1hrzpke.c3lu9hnznz6xN%per@RQNNE.invalid>

Trådnavn: 'Hitler, kristendom & islam'.

Trådstarten indeholder et link, og jeg ser i øvrigt at oså du har
deltaget i debatten i tråden.

Jeg er naturligvis ikke på nogen måde ekspert i emnet, og er ikke engang
cand.mag. i historie.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 20-01-07 13:03

> Trådstarten indeholder et link, og jeg ser i øvrigt at oså du har
> deltaget i debatten i tråden.

Nu har jeg fundet det.
Men jeg synes ikke citatet kan bære at du gengiver det således:

> [...]
> vundet var germanerne blevet forskånet for den kvindagtige kristendom,
> og havde fået en mere mandig krigerreligion.

- og da slet ikke hen i retning af at Hitler skulle have sympati for en
religion som islam. Når Hitler var mod religioner, var det fordi han ikke
ønskede autoriteter ved siden af sin egen.
Derfor blev da også alle ikke nazistiske organisationer i Tyskland forbudt
eller holdt under skarpt opsyn.

Du har i første posting citeret Tallat Shakoor, som ikke bringer blot et med
sikkerhed ægte Hitler-citat. Jeg gad nok vide hvor Tallat har Speer-citatet
fra, når han taler om Charles Martel. Men det lyder såmænd ægte nok (jeg har
bare ikke kunnet finde det).

Ved du - eller andre - i hvilket *kapitel* af Speers erindringer citatet
står ?

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 13:33

> [...]

> sikkerhed ægte Hitler-citat. Jeg gad nok vide hvor Tallat har Speer-citatet

Som vi på dansk plejer at kalde »Karl Martel«.

> Men det lyder såmænd ægte nok (jeg har bare ikke kunnet finde det).
>
> Ved du - eller andre - i hvilket *kapitel* af Speers erindringer citatet
> står ?

Jeg har aldrig haft Speers erindringer i hånden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-01-07 15:11

"Per Rønne" wrote:

> Jeg har aldrig haft Speers erindringer i hånden.

Det har jeg - og ifølge navneregistret er Karl Martel ikke nævnt. Derfor kan
han selvfølgelig godt være nævnt indirekte - citatet forekom mig bekendt, da
jeg læste det her i gruppen. Men måske er det snarere hos Rauschning?

Per V.

--
En af de vigtigste menneskerettigheder er retten til at være
inkonsekvent.

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 20-01-07 15:27

> [...]
> Derfor kan han selvfølgelig godt være nævnt indirekte - citatet
> forekom mig bekendt, da jeg læste det her i gruppen. Men måske er det

I min tyske udgaves register er han heller ikke med.
Nævnt er Alexander der Große, Karl der Große, Friedrich der Große o.l., men
ikke Karl Martell.

PS: Mon Hitler drømte om at gå over i historien som Adolf der Große?

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 16:18

> [...]

> I min tyske udgaves register er han heller ikke med.
> Nævnt er Alexander der Große, Karl der Große, Friedrich der Große o.l., men

Der er i hvert fald en god del hits på google:

<http://www.google.dk/search?q=%22Karl+Martel%22+%22Adolf+Hitler%22&ie=u
tf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a>

Og på:

<http://www.stormfront.org/forum/showthread.php/islam-9490p6.html?s=f0d1
8fb53ad88fd8a85b036d8d2e45cc&amp;>

finder jeg da en reference:

=
Although it's not my opinion (I reject all the mono-theist religions for
they despise my wife and daughter as second-rate humans) I'd like all
the national-socialists on this board what their leader Adolf Hitler at
one point said about the islam;

Quote:
Only in th Roman Empire and in Spain under the Arabian occupation has
culture been a mighty factor. The level archieved by the mulsims was
remarkeble; de greatest scientists, thinkers, astrologists and
mathslecturers of the world went to Spain. There was a spirit of mild,
human tolerance side to side with a certain form of pure knightlyhood.
With the coming of the christians the barbary arrived. If Karl Martel
hadn't won at Poitiers we would probably have been concerted to islam:
the cult that worships martyrs and promises the seventh heaven only to
brave warriors. (And here we see that the world has fallen to the hands
of the jews, that's how weak christianity is!) If Karl Martel had lost
the Germanic races would have conquered the world. Only christianity
prevaled this.
Hitlers, Tablespeeches 28-8-1942

(Sorry for the poor translation from the Dutch I found.)
=
> PS: Mon Hitler drømte om at gå over i historien som Adolf der Große?

Nu var han jo ikke konge eller kejser, 'kun' Führer, så man nøjedes ikke
med kun fornavnet, og dermed ville der vel næppe komme et 'der Große'
med.

Men som jeg i 1989 sagde til nogle tyske studenter i Berlin, hvor jeg
var nede med mit universitetshold, der mente at Adolf Hitler vel snart
måtte blive glemt: »Han ville blive husket lige så længe som
hunnerkongen Attila«. De var ikke begejstrede.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 20-01-07 16:37

> Der er i hvert fald en god del hits på google:

Det er altså fra Hitlers, Tablespeeches 28-8-1942, som på tysk hedder
Tischreden.
Tonen lød jo ægte nok.

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 20-01-07 16:12

> [...]
> Derfor kan han selvfølgelig godt være nævnt indirekte - citatet
> forekom mig bekendt, da jeg læste det her i gruppen. Men måske er det

Jeg har en svensk udgave af hans "Gespräche mit Hitler" (Samtal med Hitler)
fra 1945 (1. udg. 1940).
Heri er der et kapitel, der hedder Antikrist (på svensk), som er
interessant, hvis man ellers tør tro på Rauschning.

Hitler siger bl. a. heri at han godt nok er katolik, men som katolik kender
han meget bedre "kyrkans svaga punkter". Ikke et ord om at han er troende
kristen, som det blev nævnt et sted i tråden.
Han kommer også ind på de "tyske kristne", altså de kristne nazister, som
var en særlig retning, se på google under "die deutschen Christen.
Om dem siger han: "Tyska kristna, en tysk rikskyrka - dumheter. [...] Dessa
professorer och dunkelmän, som stifta en nordisk religion, fordärva hela
spelet for mig. Varför jag låter dem hållas? De påskynda upplösningen [af
religionen, PEJ]..." etc.
Eller lidt senere:
"Den filmen är utspelad [om kirkens rolle, PEJ]. Ingen kommer längre till
kyrkorna. Men denna utvickling skola vi påskynda. Prästerna skola få gräva
sin egen grav." Han forfulgte da også ivrigt både protestanter og
katolikker. From katolik? Quatsch!

Om den tidligere nævnte Houston Stewart Chamberlain (død 1927), som er en
vigtig faktor i udviklingen af den tyske rassisme og antisemitisme, siger
Hitler: "Jesus kan ni inte göra till arier, det är orimligt. [...] Vad
Chamberlain har skrivit derom i Grundlagen des XIX. Jahrhunderts er
lindrigast sagt dumt." (Det var de tyske kristnes hovedtanke, at Jesus
tilhørte en arisk gruppe som for godt 2000 år siden havde slået sig ned i
omegnen af Nazareth).

Kapitlet vrimler med den slags udsagn. Tilsvarende kan læses i mange andre
bøger om Hitler på "nært hold".

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-07 14:44

"Poul Erik Jørgensen" <33@gvdnet.invalid> wrote in message
> [...]
> (jeg har
> bare ikke kunnet finde det).
>
> Ved du - eller andre - i hvilket *kapitel* af Speers erindringer

Speer købte sig fri af dødssstraf, ved at opfinde uhyrligheder og
flæbe, bekende, overdrive.
Ingen kunne i større grad end han have mindsket kz-rædslerne men de
allierede købte sig til løgnehistorier ved ikke at hænge ham, for der
var ikke saglighed eller retfærdighed ved Nyrnberg Tribunal

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-07 13:10

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> Poiters.
>
> Er der dokumentation for det?

Der er ingen skriftlige udsagn der taler i den retning

Men folk der har lyttet til "bordsamtaler" hvor Hitler var med og som
har skrevet spøjse bestsellere om sådant, er talrige - og aldrig
seriøse

Læs Mein Kampf - der har så meget kritik af prostitution som
af jøder
Læs hans stenograferede eller båndoptagne taler. Intet om Islam, end
ikke indirekte.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-07 13:07

> [...]
> vundet
> var germanerne blevet forskånet for den kvindagtige kristendom, og

Hverken Hitler eller Nietzsche havde gennemtænkte ideer pro-islam

De havde begge gennemtænkte pro-japaner ideer, derimod

Nietzsche skrev to linier om Islam og mange sider om buddhisme som han
fandt langt bedre religion end kristendommen

> [...]
> hvor
> man foragtede og tilintetgjorde de svage.
>
> Grundlæggende er nazisme jo blot tysk fascisme tilsat antisemitisk

NEtop - førerprincip og den stærkestes ret var tungtvejende i Hitlers
smalltalk og hans gennemtænkte partiprogram og idealistiske livsmål -
men ikke for Nietzsche

Martell-tankeeksperimentet er dels søgt, fortænkt, rodet
dels andenhånds=rygte og måske løgn og ihvertfald ikke centralt i hans
tanker

I sin propaganda foregav han at tro på overlegen arier-genetik vedr
adfærd, men i sit livstestamente april 1945 erkendte han at det er
jødisk KULTUR som var hans eneste kritik af jøder, altså ikke arv,
ikke genetik,

Arvehygiejne var MODE I ALLE VESTLIGE LANDE og han hoppede på
DArwinvognen fordi det allerede var del af tysk macho-kultur
Han kopierede dansk statslig arvehygiejne, og svensk - vi inspierede
ham til steriliseringer af åndsvage

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-07 13:21

> Det mener jeg ikke, da Jesus bød os at elske selv vores fjender.
> Hitler var troende kristen
>
> "Sand kristendom, det vil vi have" - Bolsjevismen, fra Moses til
> Lenin

Hitler var resultat af jødisk-kristen hævnhad kultur

Danskerne er et kristent folk også når udmeldt af folkekirken og stærk
ateisme udtrykkes - man nkan ikke flygte fra sin civilisations normer