DR erkender fejl i citat i Afghanistan-ind~
Fra : ThomasB

Dato : 19-01-07 23:28

"Den amerikanske forhørsleder, som udtaler sig i Afghanistan-filmen "Den
Hemmelige Krig" og i et klip i DR TV- AVISEN, er ikke blevet citeret
korrekt, skriver Nyhedsavisen."

"Men både tv-indslaget og i filmen undlader man at gøre opmærksom på, at
forhørslederen tager forbehold for, at det kun er "så vidt han husker"".

Guldbrandsen har vist tykt godt på.

Fra : ThomasB

Dato : 19-01-07 23:29

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Guldbrandsen har vist tykt godt på.

Hehe - flot formuleret

Fra : Jim

Dato : 20-01-07 02:11

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Hehe - flot formuleret
Det er lidt tidligt at starte som sprogmongol.. ;0)

Fra : ThomasB

Dato : 20-01-07 02:28

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-01-07 01:55

ThomasB wrote:
> [...]
>
> "Men både tv-indslaget og i filmen undlader man at gøre opmærksom på,
> at forhørslederen tager forbehold for, at det kun er "så vidt han

Ingen kan jo forventes af huske bedre end han kan. Det faktum gør han
opmærksom på. Folk husker dog sjældent forkert om ting som dem i den
herværende sag.

Forbeholdet han kommer med, må siges at være et meget lille forbehold.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-01-07 02:30

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ingen kan jo forventes af huske bedre end han kan. Det faktum gør han
> opmærksom på. Folk husker dog sjældent forkert om ting som dem i den
> herværende sag.

Måske ikke. Men eftersom soldater ikke har nationalitetsmærker på under
missioner, så er det underligt at han ved at det var danskere.

> Forbeholdet han kommer med, må siges at være et meget lille forbehold.

Ja, lille, men ikke helt ubetydeligt.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 05:10

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> Måske ikke. Men eftersom soldater ikke har nationalitetsmærker på under
> missioner, så er det underligt at han ved at det var danskere.

Og hvis de skulle have haft nationalitetsmærker på, kan han så holde de
forskellige flag ude fra hinanden? Også Polen bruger en rød-hvid fane,
og også Norge har et korsbanner, der i øvrigt ligner det danske. Begge
disse lande har i øvrigt også tropper i Afghanistan, viser en kort
googling.

<http://www.google.dk/search?q=Norway%7CPoland+Afghanistan+troops&ie=utf
-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 20-01-07 14:53

> Måske ikke. Men eftersom soldater ikke har nationalitetsmærker på under
> missioner,

Du kan være ganske sikker på, at dette er en løgn.
Af de tykke, ovenikøbet.
Eneste grund de slipper af sted med dette, er misforstået loyalitet fra
forsvarets side.
Karrierehensyn vejer tungt

MVH
Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-01-07 17:28

Egon Stich wrote:
> [...]
> Af de tykke, ovenikøbet.
> Eneste grund de slipper af sted med dette, er misforstået loyalitet

Jeps .. Samt at gøre hvad der bliver sagt...

og nu siges der "Hold Kæft!"

/FL

Fra : Jim

Dato : 20-01-07 02:11

> [...]
>
> "Men både tv-indslaget og i filmen undlader man at gøre opmærksom på, at
> forhørslederen tager forbehold for, at det kun er "så vidt han husker"".

Så mangler vi bare lige at høre alle undskyldningerne fra hele koret af
rødskrigere her på Usenet.
Jeg tvivler på, at vi får så meget som bare en enkelt at se.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-01-07 02:15

Jim wrote:
> [...]
> af rødskrigere her på Usenet.
> Jeg tvivler på, at vi får så meget som bare en enkelt at se.

Hvad er der at undskylde?

Indsigelsen er jo ubetydelig.

I klynger jer til et strå --

(FL

Fra : Mark Jensen

Dato : 20-01-07 10:46

On Sat, 20 Jan 2007 02:15:07 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Hvad er der at undskylde?
>
>Indsigelsen er jo ubetydelig.
>
>I klynger jer til et strå --

Den oprindelige sag er præcis af samme dimensioner. Små ubetydelige
detaljer blæses op i DR og udløser "ministerstorm". Det er pinligt at
iagttage.

Fra : Jim

Dato : 20-01-07 12:04

> Hvad er der at undskylde?
>
> Indsigelsen er jo ubetydelig.
>
> I klynger jer til et strå --

Nej, du tager fejl. Der er påpeget en betydelig afgørende fejl i
venstrefløjens hadekampagne mod regeringen.
Det er hermed bevist, at den omtalte film er en stor gang propagandaløgn mod
regeringen.
Både Holger K, Lykkegeden og Enfoldighedslisten kan godt pakke deres
beskyldninger sammen.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 05:10

> [...]

> "Men både tv-indslaget og i filmen undlader man at gøre opmærksom på, at
> forhørslederen tager forbehold for, at det kun er "så vidt han husker"".

Ja, det er en rigtig grim sag, DR er kommet ud i. Man har gjort den
pågældendes udsagn mere 'sexy', som det også er sket i BBC.

Hvor mange kan i øvrigt huske i detaljer hvad der er sket for fem år
siden. Om soldater fra et bestemt land har afleveret fanger 2 eller 5
gange? Og i øvrigt hvordan bestemte landes flag ser ud, når man selv
kommer fra et land langt væk?

DR har også inteviewet tidligere danske soldater fra Afghanistan - som
er kommet til landet efter udleveringerne. Hvilken betydning har disse
interviews?

Og kan forsvar og forsvarsminister forholde sig til erindringer så lang
tid tilbage, når man kender lidt til erindringsforskydninger? Når man i
øvrigt har de skriftlige indberetninger.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens G

Dato : 20-01-07 08:38

On Fri, 19 Jan 2007 23:27:40 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>"Men både tv-indslaget og i filmen undlader man at gøre opmærksom på, at
>forhørslederen tager forbehold for, at det kun er "så vidt han husker"".

Og hvis man bad ham om at beskrive det danske flag, mon han så
overhovedet ville være i stand til det?

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : gb

Dato : 20-01-07 12:44

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in

> Og hvis man bad ham om at beskrive det danske flag, mon han så
> overhovedet ville være i stand til det?

Alle ved da, at det er det dér hvide flag med et rødt kors i.

--
GB

Fra : Zeki

Dato : 20-01-07 10:42

> [...]
> "Den amerikanske forhørsleder, som udtaler sig i Afghanistan-filmen "Den
> Hemmelige Krig" og i et klip i DR TV- AVISEN, er ikke blevet citeret

Helge Adam erkender også fejl:
"En af de hårdeste kritikere af DR's omstridte dokumentarfilm »Den hemmelige
krig« trækker lidt i land."
http://politiken.dk/indland/article229700.ece

Der er alt for mange "hvis'er" og måske, måske ikke, i denne sag. Derfor
forstår jeg stadig ikke at regeringen stritter imod en uvildig undersøgelse.
Michael Kamper fra TV2 prøvede ellers alt hvad han kunne for at presse
forsvarsministeren i TV2-nyhederne forleden dag. "Hvis der er så meget tvivl
hvad kan I så have imod en uvildig undersøgelse så vi kan få klarlagt
præcist hvad der er sket og hvornår" spurgte han bl.a.

Gade mente at "det er nok at vi har undersøgt os selv."

Mvh
Zeki

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 11:08

Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:

> [...]
>
> Helge Adam erkender også fejl:
> "En af de hårdeste kritikere af DR's omstridte dokumentarfilm »Den hemmelige

Ja, /meget/ lidt.

> [...]
> hvad kan I så have imod en uvildig undersøgelse så vi kan få klarlagt
> præcist hvad der er sket og hvornår" spurgte han bl.a.

Fordi det reelle forhold her er at der med en undersøgelse skal skabes
en permanent 'sag', som skal køre frem til næste valg - med henblik på
at få en mere pro-islamisk regering.

> Gade mente at "det er nok at vi har undersøgt os selv."

Selvklart.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mark Jensen

Dato : 20-01-07 11:38

On Sat, 20 Jan 2007 11:08:00 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Fordi det reelle forhold her er at der med en undersøgelse skal skabes
>en permanent 'sag', som skal køre frem til næste valg - med henblik på
>at få en mere pro-islamisk regering.

Præcis.

Og det er noget af det samme der gør sig gældende når en regering, det
være sig Nyrup eller Fogh, ikke ønsker at møde modparten til
tv-debatter i "utide". Man ønsker simpelthen ikke at ophøje modparten
til mere statsministerkandidat end nødvendigt (Som tv2 også påpegede i
går).
På samme måde skal en opposition ikke få lov at sætte en større
dagsorden end nødvendigt. Jo mere Søvndal stamper i gulvet, jo mindre
sandsynligt at der kommer en uvildig undersøgelse.

Det mest pinlige er nok at det virker som om at det er mere vigtigt at
få gennemtrumfet sin undersøgelse end at overveje og undersøge om det
nuværende materiale ikke er tilstrækkeligt. Jeg mener, i stedet for at
skrige om uvildig undersøgelser konstant, kunne man være en anelse
mere seriøs og først undersøge det allerede tilgængelige materiale
godt og grundigt. '
Det er blevet en rygmarvsreaktion: "Uvildig undersøgelse nu!"

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 12:15

Mark Jensen <MR00@it.dk> wrote:

> På samme måde skal en opposition ikke få lov at sætte en større
> dagsorden end nødvendigt. Jo mere Søvndal stamper i gulvet, jo mindre
> sandsynligt at der kommer en uvildig undersøgelse.

Og efter et eventuelt regeringsskifte efter et valg, bliver en sådan
undersøgelse pludselig ikke så interessant.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Zeki

Dato : 20-01-07 12:33

> Fordi det reelle forhold her er at der med en undersøgelse skal skabes
> en permanent 'sag', som skal køre frem til næste valg - med henblik på
> at få en mere pro-islamisk regering.

Jeg kan næsten formode at du stemmer på De Forskækkede?

Socialdemokraterne har ellers tilsluttet sig Venstres udlændingepolitik.
Hvorfor tror du? Det er i hvert fald ikke for at få en mere "pro-islamisk"
regering. Den nuværende regering er bestemt ikke anti-islam. Men måske
glemmer du at DF kun er støtteparti?

Men ja, hvis valget stod mellem et fremmedforskrækket Danmark hvor vi lukker
os om omverdenen og ønsker tankepoliti som skal sørge for at "dem der har
antidemokratiske holdninger skal undersøges" (DF) og det tolerante Danmark
som de fleste er vokset i, så ved jeg godt hvor jeg står!

Mvh
Zeki

Fra : Mark Jensen

Dato : 20-01-07 13:19

On Sat, 20 Jan 2007 12:32:32 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

> [...]
>antidemokratiske holdninger skal undersøges" (DF) og det tolerante Danmark
>som de fleste er vokset i, så ved jeg godt hvor jeg står!

Og hvis valget står mellem en regering der vil lempe betragteligt på
de regler der er indført gennem de sidste 6 år og en regering der vil
fortsætte den nuværende kurs ved jeg også godt hvor jeg står.

Det er nemlig så såre enkelt at kun S. er i nogen grad interesseret i
en stram indvandringspolitik, alle de andre partier på den side af
midten er stik imod, hvilket absolut ikke gør det særlig troværdigt at
tro på en bare nogenlunde stram politik på området ved et
regeringsskifte.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 13:20

Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:

> [...]
> Hvorfor tror du? Det er i hvert fald ikke for at få en mere "pro-islamisk"
> regering. Den nuværende regering er bestemt ikke anti-islam.

Den er bestemt heller ikke pro-islamisk.

> [...]
> antidemokratiske holdninger skal undersøges" (DF) og det tolerante Danmark
> som de fleste er vokset i, så ved jeg godt hvor jeg står!

For en stor del af oppositionen drejer det sig om at få
udlændingepolitikken tilbage til det den var, før regeringsskiftet. Det
gælder også dele af socialdemokratiet, og en Karen Jespersen mener
tydeligvis at det vil være dem, der kommer til at bestemme, hvis vi får
et regeringsskifte.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Zeki

Dato : 20-01-07 14:42

> For en stor del af oppositionen drejer det sig om at få
> udlændingepolitikken tilbage til det den var, før regeringsskiftet.

God idé. De kan starte med at afskaffe den stupide 24-års regel.

>Det
> gælder også dele af socialdemokratiet, og en Karen Jespersen mener
> tydeligvis at det vil være dem, der kommer til at bestemme, hvis vi får
> et regeringsskifte.

Karen Jespersen?

"Den tidligere socialdemokratiske minister Karen Jespersen har meldt sig ud
af partiet, som hun ikke tror vil føre en tilstrækkelig stram
udlændingepolitik."
http://politiken.dk/indland/article225641.ece

Mvh
Zeki

Fra : Mark Jensen

Dato : 20-01-07 14:54

On Sat, 20 Jan 2007 14:41:34 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
>
>God idé. De kan starte med at afskaffe den stupide 24-års regel.

Sammenholdt med fri adgang til overførselsindkomsterne kan man helt
sikkert regne med at resultatet igen bliver en voldsom stigning i
indvandringen fra især mellemøsten igen.

> [...]
>
>"Den tidligere socialdemokratiske minister Karen Jespersen har meldt sig ud
>af partiet, som hun ikke tror vil føre en tilstrækkelig stram

Just præcis. Hun ved da om nogen hvad hun snanker om.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 15:17

Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:

> [...]
>
> "Den tidligere socialdemokratiske minister Karen Jespersen har meldt sig ud
> af partiet, som hun ikke tror vil føre en tilstrækkelig stram

Netop. Det er jo derfor hun meldte sig ud. Fordi hun mener at det vil
være Auken & Co der kommer til at føre dirigentstokken.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 20-01-07 14:57

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> præcist hvad der er sket og hvornår" spurgte han bl.a.
>
> Gade mente at "det er nok at vi har undersøgt os selv."

Det er jo blot vanlig taktik, når de brune bliver taget i ulovligheder.
Vi har oplevet det så mange gange igennem årene, at jeg simpelthen ikke
forstår, hvorfor der stadig kan findes mennesker, der vil forsvare
rimeligheden af, at sager ikke undersøges ordentligt.

I min optik er det det samme som en tilståelse af rigtigheden af påstandene.

MVH
Egon

Fra : Jens G

Dato : 20-01-07 15:14

On Sat, 20 Jan 2007 14:56:30 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>Det er jo blot vanlig taktik, når de brune bliver taget i ulovligheder.

Så er der igen henvisninger til folks hudfarve fra Egon Stich.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-01-07 17:31

Jens G wrote:

> Så er der igen henvisninger til folks hudfarve fra Egon Stich.

Jeg er bange for at han her henviser til skjorter...

/FL

Fra : Jim

Dato : 20-01-07 17:42

> Jeg er bange for at han her henviser til skjorter...

Måske er Egon ansat i renseriet og dårlig til sit arbejde, når de hvide
skjorter kommer brune tilbage.

Fra : Egon Stich

Dato : 20-01-07 21:41

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er der igen henvisninger til folks hudfarve fra Egon Stich.
>
> --
> Jens G

Hudfarve?
Det er den imaginære uniformsskjorte, jeg referere til.

MVH
Egon

Fra : Jens G

Dato : 21-01-07 00:00

On Sat, 20 Jan 2007 21:41:10 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>Hudfarve?
>Det er den imaginære uniformsskjorte, jeg referere til.

Nå for søren,- den havde jeg ikke regnet ud. Jeg troede du var
skabsracist.

Hvem er det der går i imaginære uniformsskjorter?

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 06:46

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote:

> Nå for søren,- den havde jeg ikke regnet ud. Jeg troede du var
> skabsracist.
>
> Hvem er det der går i imaginære uniformsskjorter?

Matematikere, der foretrækker imaginærdelen af det komplekse tallegeme?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 10:05

> Nå for søren,- den havde jeg ikke regnet ud. Jeg troede du var
> skabsracist.
>
> Hvem er det der går i imaginære uniformsskjorter?

Da du åbenbart er lige så uvidende om dette som Rønne, så læs her
fra SDE:

"brunskjorter, folkelig betegnelse for SA (Sturmabteilung), den tyske
nazistiske bevægelses stormtropafdelinger, hvis medlemmer var uniformeret i
brune skjorter."

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 11:45

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Da du åbenbart er lige så uvidende om dette som Rønne, så læs her
> fra SDE:

Hov, hov. Jeg var skam udmærket klar over at Egon Stich tænkte på SA.
Det er ikke det samme som at man ikke kan lave en 'joke' om begrebet
»imaginære uniformsskjorter«.

> "brunskjorter, folkelig betegnelse for SA (Sturmabteilung), den tyske
> nazistiske bevægelses stormtropafdelinger, hvis medlemmer var uniformeret i
> brune skjorter."

HJ var vist også i brune uniformer. SSerne i sorte - samme farve som
Mussolinis fascister.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 11:52

> [...]
> »imaginære uniformsskjorter«.

> HJ var vist også i brune uniformer. SSerne i sorte - samme farve som

Med de udmeldinger du er kommet med på det sidste om diverse ting, herunder
skolevæsenets ordninger gennem tiden´, så kan man da have sin tvivl om du
overhovedet er klar over hvad du egentlig skriver og lufter af uvidenhed om.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 12:46

> [...]

> overhovedet er klar over hvad du egentlig skriver og lufter af uvidenhed om.

Såeh? Fordi jeg er usikker på forholdet mellem præliminær- og
realeksamen omkring og før forrige århundredeskifte?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 13:43

> Såeh? Fordi jeg er usikker på forholdet mellem præliminær- og
> realeksamen omkring og før forrige århundredeskifte?

næ, fordi du bestandig fremturer med hvor godt det var i gamle dage under
realeksamen og mellemskoleeksamen og hvor skidt det er nu med de udelte
klasser. Fordi du hele tiden fastholder evnedeling, som om det er muligt at
dele folk efter evner, fordi du tror at man delte folk efter evner i den
delte skole i stedet for at erkende at det var en ren subjektiv vurdering.
Fordi du ustandselig fremturer med at man bør dele eleverne efter evner uden
at forklare hvordan det i praksis skulle kunne lade sig gi' sig - blot ved
at du henviser til tidligere tiders opdeling af eleverne. Der er ikke
skyggen af substans i dine påstande, heldigvis.

Vi kan alle tage fejl omkring forhold som fx det mellem prælimiæreksamen og
realeksamen - det vil jeg aldrig lægge dig til last, for det handler om
viden om skolehistorie som du kun kan finde ud af ved diverse undersøgelser
og bogopslag, men jeg vil lægge dig til last at du næsten aldrig forklarer
hvórdan du vil kunne gennemføre en niveaudeling af børn efter "evner" vel
vidende at evner er noget man udvikler over tid og ikke noget man enten har
eller ikke har - der findes endnu ikke en eneste test, der kan afgøre folks
evner -og intelligenstests ´(de eksisterende) er ikke sådanne undersøgelser
eller afgørelser.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 15:46

> [...]

> evner -og intelligenstests ´(de eksisterende) er ikke sådanne undersøgelser

Og jeg fastholder at man kan gøre det, som man gjorde det tidligere. I
øvrigt har jeg aldrig påstået at en sådan deling ville være fuldt
'objektiv'.

Derudover havde man altså dengang real- og studenterkurser, så dem der i
folkeskolen var kommet i boglig linie, typisk fordi de var optaget af
alt andet end skole, sidenhen kunne få sig en realeksamen. Jeg har
faktisk en bror der kun var optaget af at spille i et band, og som af
den grund gik ud af 10. klasse i stedet for 3. real- eller
gymnasieklasse. Senere tog han så realeksamen på Statens Kursus, det
senere Frederiksberg Studenterkursus der nu er VUF Frederiksberg.

Og i min 3. real-klasse var der et par 18 års drenge der året før havde
gået i 10. klasse. De begyndte så sammen med mig på Gladsaxe Gymnasium
året efter. Så det var skam sagtens muligt at skifte.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens G

Dato : 21-01-07 12:26

On Sun, 21 Jan 2007 10:05:09 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"brunskjorter, folkelig betegnelse for SA (Sturmabteilung), den tyske
>nazistiske bevægelses stormtropafdelinger, hvis medlemmer var uniformeret i
>brune skjorter."

Så er jeg da slet ikke med mere. Hvad har det med regeringen at gøre?

Fra : gb

Dato : 21-01-07 12:47

> Så er jeg da slet ikke med mere. Hvad har det med regeringen at
> gøre?

Associationstrick.

--
GB

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 13:12

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote:

> Så er jeg da slet ikke med mere. Hvad har det med regeringen at gøre?

Der er nogle der tror at nutidens KUere, VUere og DFUere render rundt i
i brun uniform med skrårem, knickers og knælange støvler, for at finde
DSUere, SFUere og RUere at tæve.

Og at triumviratet af Fogh, Bendtsen og Kjærsgaard vil omdanne Danmark
til en ægte fascistisk stat à la Mussolunis Italien.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 13:44

> [...]
>
> Og at triumviratet af Fogh, Bendtsen og Kjærsgaard vil omdanne Danmark
> til en ægte fascistisk stat à la Mussolunis Italien.

Det er vel ikke værre end at du tror at muslimerne vælter ind over landet og
at vi snart er et mindretal i vort eget land.
Hvad angår konspirationsteorier, har du vist ikke noget at láde nogen høre.

Fra : Jim

Dato : 21-01-07 14:22

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og at vi snart er et mindretal i vort eget land.
> Hvad angår konspirationsteorier, har du vist ikke noget at láde nogen
Du bette wildmand, eller hvad det nu er du kalder dig, du skulle tage at
læse lidt flere bøger, der indeholder sandheden frem for Information og
gamle udgaver af Land & Folk.

Tag du hen på biblioteket og lån bogen kaldet 'I Krigens Hus', som beretter
om islams historie op gennem tiden.
Hisatorien fortæller alt om, hvad islam og muhamedanere er for en størrelse.
Jeg ser ingen ændiung i muhamedanernes fremfærd, som den har været de sidste
1385 år.
Jeg forventer selvfølgelig ikke, at du forstår indholdet af bogen, men måske
dine elever henne i børnehaven kan hjælpe dig.

God fornøjelse.

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 14:40

> landet
> Du bette wildmand, eller hvad det nu er du kalder dig, du skulle tage at
> læse lidt flere bøger, der indeholder sandheden frem for Information og
> gamle udgaver af Land & Folk.

tsk! tsk!

> Tag du hen på biblioteket og lån bogen kaldet 'I Krigens Hus', som
> beretter om islams historie op gennem tiden.

Har intet ønske om at læse den slags bøger.

> Hisatorien fortæller alt om, hvad islam og muhamedanere er for en
> størrelse.
> Jeg ser ingen ændiung i muhamedanernes fremfærd, som den har været de
> sidste 1385 år.

Du ville ikke kunne få øje på en lort om så du trådte i den.

> Jeg forventer selvfølgelig ikke, at du forstår indholdet af bogen, men
> måske dine elever henne i børnehaven kan hjælpe dig.

Jeg har ingen elever i børnehaven - og nej, jeg giver dig ikke
privatundervisning i indholdslæsning - det må du klare på specialskolen, du
frekventerer.

Og nok om dig - jeg har ikke til sinds at spilde min tid med at svare dig
længere - jeg har mange andre fornuftige ting at tage mig til.

Fra : Alucard

Dato : 21-01-07 14:59

On Sun, 21 Jan 2007 14:40:17 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Har intet ønske om at læse den slags bøger.

Nej uha da da.... Du kunne jo risikere at blive klogere...

Fra : gb

Dato : 21-01-07 15:36

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Nej uha da da.... Du kunne jo risikere at blive klogere...

Det er ligegodt utroligt, at de mest aktive islam-apologeter nægter
at lære noget om det, de selv går og bakker op om. CRL vil f. eks.
heller ikke læse om islam, men han og AHW tror, at de ved alt, og at
vi andre, som har læst flere hyldemeter om emnet er fuldstændig
uvidende om islams lyksaligheder.

Det kan med ét ord beskrives ganske rammende: DUMHED.

--
GB
"The battle cry of the Companions of the Messenger of Allah that

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 15:46

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Det er vel ikke værre end at du tror at muslimerne vælter ind over landet og
> at vi snart er et mindretal i vort eget land.

Det tror jeg nu heller ikke. Den risiko har vi jo fået fjernet ved at
stramme op på udlændingelovgivningen.

> Hvad angår konspirationsteorier, har du vist ikke noget at láde nogen høre.

Hvad har demografiske prognoser nu med konspirationsteorier at gøre?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 21-01-07 19:54

> [...]
>>
> Der er nogle der tror at nutidens KUere, VUere og DFUere render rundt i
> i brun uniform med skrårem, knickers og knælange støvler, for at finde

Vi kender da adskillige af denne type i dette forum?
Og ser man blot lidt nøjere efter, også i regeringen.

> Og at triumviratet af Fogh, Bendtsen og Kjærsgaard vil omdanne Danmark
> til en ægte fascistisk stat à la Mussolunis Italien.
> --
> Per Erik Rønne

Hvilket er ganske korrekt.
For nævnte personer, samt bagland, betyder politik intet.
Alene hensynet til besiddelse af magten er vigtig.
For denne gør man alt.

MVH
Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 21-01-07 19:51

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er jeg da slet ikke med mere. Hvad har det med regeringen at gøre?
>
> --
> Jens G

Du kan ikke se, at vi lever under et dansk natoinalsocialistisk styre?
Blot under andet navn.
Grønsen er forlængst overskredet.

MVH
Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 21-01-07 19:44

> [...]
> skabsracist.
>
> Hvem er det der går i imaginære uniformsskjorter?

Den forsamlede borgerlige fløj.
De er blot så farveblinde, at de endnu ikke har opdaget, hvilken strækmarch
de deltager i.

Egon

Fra : Jens G

Dato : 21-01-07 20:08

On Sun, 21 Jan 2007 19:43:48 +0100, "Egon Stich"

>Den forsamlede borgerlige fløj.
>De er blot så farveblinde, at de endnu ikke har opdaget, hvilken strækmarch
>de deltager i.

Jeg tror du overdriver, og har mistet jordforbindelsen.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-07 21:46

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> wrote:

> Jeg tror du overdriver, og har mistet jordforbindelsen.

Og du underdriver ... i ovenstående komentar.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 22-01-07 12:44

> Jeg tror du overdriver, og har mistet jordforbindelsen.
>
> --
> Jens G

Er du nu sikker på det?
Prøv at tænk efter.