Abu Laban er alvorligt syg af kræft
Fra : Poul Nielsen

Dato : 19-01-07 23:10

Abu Laban fik den triste melding i mandags. Men det er først i dag, at vi
har valgt at offentliggøre nyheden i alle landets moskeer, hvor vi samtidig
opfordrede folk til at bede en bøn for ham.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article262953.ece

Fra : Jim

Dato : 19-01-07 23:19

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samtidig
> opfordrede folk til at bede en bøn for ham.

Må han lide så længe han bliver holdt i live.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 20-01-07 11:39

"Jim" skrev i en meddelelse

> Må han lide så længe han bliver holdt i live.

En ynkelig kommentar fra et ynkeligt menneske.

- Jensby

Fra : Jim

Dato : 20-01-07 12:14

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> En ynkelig kommentar fra et ynkeligt menneske.

Jamen hvorfor holder du så ikke bare din bette snut lukket..?

Fra : Malene P

Dato : 20-01-07 12:43

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> En ynkelig kommentar fra et ynkeligt menneske.

.....om en ynkelig køter med en ynkelig optræden overfor det land, han fra nu
af nok skal vide at nyde godt af.

Malene P

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-01-07 16:33

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> ....om en ynkelig køter med en ynkelig optræden overfor det land, han fra nu
> af nok skal vide at nyde godt af.

Det er simpelthen utrolig, jeg får dårlig smag i munden når jeg hører
kommentarer som disse.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : gb

Dato : 20-01-07 16:51

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote in

> Det er simpelthen utrolig, jeg får dårlig smag i munden når jeg
> hører kommentarer som disse.

Åh hold op. Man skulle jo tro, at det var Marianne Jelved, som lå for
døden.

--
GB

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-01-07 20:03

On Sat, 20 Jan 2007 15:51:23 GMT gb <nospam@no.invalid> sent the
following smoke signals:

>Åh hold op. Man skulle jo tro, at det var Marianne Jelved, som lå for
>døden.

Gør hun ikke det? Hun virker da lidt død i sværen.
Men det kunne sikkert lade sig arrangere, hvis man ønskede det nok...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : Jim

Dato : 20-01-07 17:09

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Det er simpelthen utrolig, jeg får dårlig smag i munden når jeg hører
> kommentarer som disse.

Er laban ikke en ynkelig køter?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-01-07 22:25

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Er laban ikke en ynkelig køter?

Det kan godt være han er det. Det kan også være at han bare ligenu er et
MENNESKE ... hvad med at tage udgangspunkt i det for en gangs skyd ..

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Svend Poulsen

Dato : 21-01-07 11:57

> [...]
>
> /thomas
>

> --
> Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Altså, du kan ikke akcepter at Abu Laban omtales på samme måde, som han
omtaler andre, der ikke falder på knæ for ham og følger ham i hans måde at
være imam og udbrede islam på.

Svend

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 20-01-07 13:56

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Må han lide så længe han bliver holdt i live.

Jeg plejer ikke at gøre brug af mit kill filter, men sådan en opførsel og
menneskesyn kan jeg bare ikke acceptere.

PLONK!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-01-07 13:59

On 20 Jan 2007 12:55:57 GMT Thomas Tilgrin <@> sent the following smoke
signals:

>PLONK!

I lige måde, Hobert!

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : Thomas Tilgrin

Dato : 20-01-07 15:01

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in

> On 20 Jan 2007 12:55:57 GMT Thomas Tilgrin <@> sent the following smoke
> signals:

> I lige måde, Hobert!

PLONK!

Fra : Jim

Dato : 20-01-07 14:00

"Thomas Tilgrin" <@> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Jeg plejer ikke at gøre brug af mit kill filter, men sådan en opførsel og
> menneskesyn kan jeg bare ikke acceptere.

Nå!

Fra : Malene P

Dato : 20-01-07 00:34

> [...]
samtidig
> opfordrede folk til at bede en bøn for ham.

Det er sikkert også løgn........

Malene P

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 20-01-07 01:19

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> samtidig
>
> Det er sikkert også løgn........
>
> Malene P

Tja, de skal vel malke lidt sympti på den syge mand...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : gb

Dato : 20-01-07 08:12

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in

> Det er sikkert også løgn........

LOL!

--
GB

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-01-07 07:55

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> at vi har valgt at offentliggøre nyheden i alle landets moskeer, hvor
> vi samtidig opfordrede folk til at bede en bøn for ham.

Uanset at jeg ikke bryder mig synderligt om mandens holdninger og adfærd, så
har jeg ganske svært ved lige frem at fryde mig over at han således har fået
konstateret en alvorlig kræftsygdom: Kræftdød er vitterligt ikke noget, jeg
ville ønske for selv min allerværste fjende (og SÅ højt rangerer manden
altså heller ikke i min bevidsthed!), så jeg føler mig sådan set så meget
desto mere personligt motiveret til at gøre det eneste kristeligt
forsvarlige, jeg ellers i skrivende stund kan komme på, nemlig at inddrage
ham i een af mine yderst sjældne personlige aftenbønner, fuldstændigt
desuagtet at manden så ellers principielt måtte være nok så hårdkogt
islamist.

Anders Peter Johnsen

Fra : gb

Dato : 20-01-07 08:13

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> [...]
> han således har fået konstateret en alvorlig kræftsygdom: Kræftdød
> er vitterligt ikke noget, jeg ville ønske for selv min allerværste

Nej. Jeg fryder mig skam heller ikke - jeg er 100% indifferent.

--
GB

Fra : Per Rønne

Dato : 20-01-07 08:32

> [...]

> ham i een af mine yderst sjældne personlige aftenbønner, fuldstændigt
> desuagtet at manden så ellers principielt måtte være nok så hårdkogt

Den første kommentar til sygdommen, som er præget af kristen etik.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : kk

Dato : 20-01-07 09:52

meddelelse news:45b1bcc9$0$98084$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> at inddrage ham i een af mine yderst sjældne personlige aftenbønner,
> fuldstændigt desuagtet at manden så ellers principielt måtte være nok så

Hej A.P.J.

Det var godt og rigtigt sagt!
Jeg er fuldstændig enig med dig og må konstatere at der er nogle afskyelige
indlæg, emnet vedrørende.
mvh
kk

Fra : wilstrup

Dato : 20-01-07 10:13

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Godt skrevet! også selvom du heller ikke står højt i min bevidsthed! Det
er næsten lige før jeg tror på våset med at elske sine fjender (jeg har
endnu aldrig set det praktiseret i særlig grad)

Fra : /Peter

Dato : 20-01-07 14:27

> [...]
> samtidig
> opfordrede folk til at bede en bøn for ham.

Håber da at sygdommen overlever alverdens behandlinger,
den er der ingen der synes det er synd for.
- den er da også levende på sin egen besynderlige facon.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 20-01-07 14:30

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> har valgt at offentliggøre nyheden i alle landets moskeer, hvor vi samtidig
> opfordrede folk til at bede en bøn for ham.

Dem, der er falske, dvs lyver og bedrager som livsindhold, har efter
mine iagttagelser åbenbart en særlig tilbøjelighed til denne slags
sygdom.

--

Laudahns leitsatz:

Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der
traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche
temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die
leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der
oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter
anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-01-07 16:33

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote:

> Dem, der er falske, dvs lyver og bedrager som livsindhold, har efter
> mine iagttagelser åbenbart en særlig tilbøjelighed til denne slags
> sygdom.

Sikke noget forbandet sludder ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Ole Geisler

Dato : 20-01-07 20:45

On 20 Jan 2007 05:30:18 -0800, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote:

>Dem, der er falske, dvs lyver og bedrager som livsindhold, har efter
>mine iagttagelser åbenbart en særlig tilbøjelighed til denne slags
>sygdom.

Det var dog den mest utiltalende udtalelse. Jeg håber aldrig du selv
bliver raamt af denne sygdom.

Fra : /Peter

Dato : 20-01-07 21:01

"Ole Geisler" <reptech@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det var dog den mest utiltalende udtalelse. Jeg håber aldrig du selv
> bliver raamt af denne sygdom.

Eller får en flyvemaskine i hovedet.

(Hvem svarer du egentlig Poul eller /Peter?)

Fra : Ole Geisler

Dato : 21-01-07 13:03

On Sat, 20 Jan 2007 21:01:13 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"Ole Geisler" <reptech@mail.dk> skrev i en meddelelse

(cut)

>Eller får en flyvemaskine i hovedet.

Heller ikke, nej.Generelt synes jeg det er dybt utiltalende at ønske
ulykke over andre.

>(Hvem svarer du egentlig Poul eller /Peter?)

Ingen af dem. Jeg svarede på

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 20-01-07 16:53

Thomas von Hassel schrieb:

> Sikke noget forbandet sludder ...

Du selv føler dig ramt af dette udsagn, ikke ?!

..)

Fra : /Peter

Dato : 20-01-07 17:10

> [...]
> samtidig
> opfordrede folk til at bede en bøn for ham.

Sammenlign de hadske (glædes-) udtryk over Laban og hans sygdom
og de fremmedes (glædes-) opførsel i danske gader ifm. 911.

Eneste reaktion dengang var:
"Besind jer!"
Som blev brugt af Poul Narrøv Rasmussen.

Fra : /Peter

Dato : 20-01-07 17:16

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eneste reaktion dengang var:
> "Besind jer!"
> Som blev brugt af Poul Narrøv Rasmussen.

.... og dengang drejede det sig om 3-4.000 mennesker,
nu drejer det sig om én person, der oven i købet er samfundsfjende nr.
1.

Fra : Ole Geisler

Dato : 20-01-07 20:48

On Fri, 19 Jan 2007 23:09:32 +0100, "Poul Nielsen" <555@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>har valgt at offentliggøre nyheden i alle landets moskeer, hvor vi samtidig
>opfordrede folk til at bede en bøn for ham.

Selvom jeg ikke på nogen måde kan sympatisere med Abu Labans
synspunkter ønsker jeg ham alt godt. En kræftdiagnose er ikke morsom,
for nogen.

Fra : /Peter

Dato : 20-01-07 21:06

> Selvom jeg ikke på nogen måde kan sympatisere med Abu Labans
> synspunkter ønsker jeg ham alt godt. En kræftdiagnose er ikke morsom,
> for nogen.

Men det er helt sikkert bedre diagnosen er stillet i DK,
end et sted i hans hjemland hvor han retteligt burde befinde sig nu.

Ej heller er det morsomt at indebrænde i et højhus ramt af fly,
eller blive udsat for mordtrusler af det halve mellemøsten.

Men da var det helt i orden at perkerne kørte hujende gennem gaderne
og fejrede begivenheden 9/11, og flere tusinde menneskers død.

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 09:50

> [...]
>
> Men da var det helt i orden at perkerne kørte hujende gennem gaderne
> og fejrede begivenheden 9/11, og flere tusinde menneskers død.

Det, der blev vist i TV var et falsum - der var taget billeder fra en eller
anden jubelscene og dem blev så kædet sammen med 11/9 (eller 911 som Michael
Moore anvendte- samtidig telefonnummeret på ambulancer og politi i USA) -
det er også blevet indrømmet senere.

Men det er naturligvis ubehageligt at hvis man jubler over andre menneskers
tragiske endeligt - uanset hvem der måtte gøre det -men mener du så at din
jubel over en kræftsygs lidelser er i orden? At det bliver bedre af at du
gør det? I så fald er du jo ikke spor bedre end de tåber, der måtte have
jublet over attentatet på WTC.

Desuden er der jo myrdet både folk i Afghanistan og i Irak i tusindvis der
langt overgår antallet af dødsfald i WTC - hvordan retfærdiggør du så dette?
Jubler du også over at man simpelthen myrder løs på folk i de lande?

Fra : Kim2000

Dato : 21-01-07 10:08

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Michael Moore anvendte- samtidig telefonnummeret på ambulancer og politi i
> USA) - det er også blevet indrømmet senere.

Kunne man henvise til noget dokumentation for det, jeg hørte godt nok at
tosserne fra Gjellerup bagefter beklagede det, men at det var et falsum er
noget sludder, de gjorde det at de fortrød det er så en anden snak.

Vi havde på seminariet en tosse af en historielærer, der prøvde at bilde os
ind at der ikke var sket en massakra på den himmelske fredsplads. Folk lader
sig manipulere, mærkværdigvis er det altid "de klogeste" der acceptere
regeringers bortforklaringer. Det var naturligvis sådan at det medførte en
klage over lærerens undervisning, en anden seminarielærer ville ikke
acceptere holokaust eller Stalins arbejdslejre (naturligvis blev der igen
klaget).

Det er utroligt som man _gider_ sidde at finde på undskyldninger og
bortforklaringer for nogle tossers tossede handlinger.

> [...]
> langt overgår antallet af dødsfald i WTC - hvordan retfærdiggør du så
> dette? Jubler du også over at man simpelthen myrder løs på folk i de

Forskellen er at det er soldater der er døde de steder og iøvrigt er
dødstallet i Irak altså fortsat meget lavt. Under befrielsen af Irak døde
under 200!!

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Allan Riise

Dato : 21-01-07 10:12

Kim2000 wrote:

> [...]
>
> Forskellen er at det er soldater der er døde de steder og iøvrigt er
> dødstallet i Irak altså fortsat meget lavt. Under befrielsen af Irak

Det sidsteår omkring 100 reg. civile døde om dagen.

Omk. er beregnet til ca. 300.000 døde, altså det samme tal som Saddam har
fået skyld for i hele hans regeringsperiode, hvis vi ser bort fra USA's krig
imod Iran i 80'erne, begået via Irak per proxy.

--
Allan Riise

Fra : Kim2000

Dato : 21-01-07 10:26

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det sidsteår omkring 100 reg. civile døde om dagen.

Du mener at USA tager rundt og skyder 100 om dagen?

Skal vi så give Irak skylden når en amerikaner pløkker folk ned på gaden i
Washinton? Hvad med da pensionist Johnson døde i en alder af 90, er det så
også Iraks skyld? Åbenbart skal vi USA jo have skylden for biluheld,
terroristers bilbomber, naturlige dødsfald osv.

> Omk. er beregnet til ca. 300.000 døde, altså det samme tal som Saddam har
> fået skyld for i hele hans regeringsperiode, hvis vi ser bort fra USA's
> krig imod Iran i 80'erne, begået via Irak per proxy.

Så USA har skylden for Irak-Iran krigen??? Nu må du da have drukket af
natpotten. Der er død omkring 3000 i Irak, de 200 døde under befrielsen,
resten dræbt af terrorister.
mvh
Kim

Fra : wilstrup

Dato : 21-01-07 10:39

> Vi havde på seminariet en tosse af en historielærer, der prøvde at bilde
os
> ind at der ikke var sket en massakra på den himmelske fredsplads.

virkelig? og var der da det? Nogle stykker røg desværre på grund af den
uheldige alliance med bæltekøretøjer og store folkemængder - og det var ikke
arrangeret særlig smart -men massakre? Det kan da betvivles, hvis man ikke
definerer nøjagtigt hvad der skal til for at kalde det en massakre: var det
regeringshæren, der skød ind i mængden, medens man råbte: "Skyd efter
benene"? har der været nogen officiel forklaring fra de kinesiske
myndigheders side om episoderne?

Igen: jeg stiller blot nogle kritiske spørgsmål til hvad der i virkeligheden
er foregået - uden at lade mig anfægte af "den offentlige Vestlige mening" .

Folk lader
> sig manipulere, mærkværdigvis er det altid "de klogeste" der acceptere
> regeringers bortforklaringer.

Det kunne jo tænkes at det ikke var bortforklaringer -men at de dummeste
altid er villige til at tro det værste om de folk som de er blevet
indoktrineret til at hade.

Det var naturligvis sådan at det medførte en
> klage over lærerens undervisning,

og hvad kom der ud af det? Blev han fyret?

en anden seminarielærer ville ikke
> acceptere holokaust eller Stalins arbejdslejre (naturligvis blev der igen
> klaget).

Og igen: hvad kom der ud af det? Jeg tror selv på at holocaust har
eksisteret, men jeg vil da mene at det må være i orden -omend uhyggeligt -
at man benægter dette -vi har jo ytringsfrihed, eller det går du måske ikke
ind for?

> Det er utroligt som man _gider_ sidde at finde på undskyldninger og
> bortforklaringer for nogle tossers tossede handlinger.

Det er dog utroligt at man gider at klage over noget, som ikke har nogen
virkning.

I var vel voksne mennesker og kunne vel afgøre om I ville bide på
provokationen eller ej.

> Forskellen er at det er soldater der er døde de steder og iøvrigt er
> dødstallet i Irak altså fortsat meget lavt. Under befrielsen af Irak døde
> under 200!!

Nej, dødstallet var særdeles højt - og dit vås med at dødstallet var under
200 kræver en dokumentation. Desuden var der ikke tale om en "befrielse af
Irak" - der var tale om at man - folkeretsligt ulovligt - angreb en suveræn
stat under påskuddet af at landet havde masseødelæggelsesvåben - det viste
sig så at være en løgn -men med dine egne ord:

Fra : E.M.

Dato : 21-01-07 11:02

> [...]
> suveræn stat under påskuddet af at landet havde masseødelæggelsesvåben -
> det viste sig så at være en løgn -men med dine egne ord:

Og du kan naturligvis bevise at det var løgn? at der ikke er blevet fundet
noget, behøver ikke nødvendigvis betyde at det ikke eksisterer, det kan jo
være ondsindet propaganda.

E.M.

Fra : Kim2000

Dato : 21-01-07 11:21

> [...]
> var det regeringshæren, der skød ind i mængden, medens man råbte: "Skyd
> efter benene"? har der været nogen officiel forklaring fra de kinesiske

Jeg tror faktisk mere på den uafhængige presse (med fotos) end jeg tror på
et totalitært regime.

> [...]
> indoktrineret til at hade.
>

> Det var naturligvis sådan at det medførte en
>
> og hvad kom der ud af det? Blev han fyret?

Nu kan en klage fører til andet end fyring. Det førte til at hans
mærkværdige undervisning blev ændret og at skolelederen havde en samtale med
ham, da han stillede sig op og pustede sig op endte det med at det gik op
for at det var samtlige i klassen der havde klaget.

> [...]
> eksisteret, men jeg vil da mene at det må være i orden -omend uhyggeligt -
> at man benægter dette -vi har jo ytringsfrihed, eller det går du måske

En underviser skal så sandelig ikke forsøge at påvirke en hel generation af
lærere/elever til at tro der kan stilles spørgsmålstegn ved alt. Det er et
faktum at holokaust fandt sted, eller forsøger du ligeledes at få dine
elever til at stille spørgsmål ved eksistensen af tyndekraften, evolutionen,
månelandningerne? Ikke alt er oppe til debat. Det giver ingen mening. Tanken
om at alle meninger er lige gode er noget pladder og et levn fra
hippigenerationen.

> Det er dog utroligt at man gider at klage over noget, som ikke har nogen
> virkning.
>
> I var vel voksne mennesker og kunne vel afgøre om I ville bide på
> provokationen eller ej.

Manden mente det skam, og det førte da til at 4 bøger blev fjernet fra den
pensumliste han mente der skulle afleveres (den der med medindflydelse på
undervisningen troede han heller ikke på), det viste sig desuden at det
langt fra var første gang man måtte tage dette skridt fra ledelsens side.
Efter eksaminationen kom jeg ind med en klage, hvorefter rektor sukkede og
pegede på en bunke papir og sagde, du kan lægge den ved de andre. (det var
den samme lærer der stod og røg ud af vinduet under eksaminationen).

> Nej, dødstallet var særdeles højt - og dit vås med at dødstallet var under
> 200 kræver en dokumentation.

Der er ført dokumentation i hudløshed for at der døde under 200 allierede
soldater under befrielsen.

> [...]
>landet havde masseødelæggelsesvåben - det viste sig så at være en løgn -men

Du mener ikke at et demokratisk land har ret til at befri et andet lands
befolkning fra diktatur? Spørgsmålet er ikke om de havde
masseødelæggelsesvåben, men om der var begrundet mistanke for det - og ja
det var der. Iøvrigt så er Irak en del af vores land, som de fik lov til at
styre, det klarede de ikke og derfor er det naturligvis vestens ret at
fjerne magthaverne.

mvh
Kim

Fra : gb

Dato : 21-01-07 12:50

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> mening. Tanken om at alle meninger er lige gode er noget pladder
> og et levn fra hippigenerationen.

Nej hov - alle meninger er skam ikke lige gode for Hr. Wildstrup. Kun
de meninger, han bakker op om, altså stalinisme, islamisme og
autonomfascisme ("revolution").

Ellers vil jeg gerne opleve Wildstrup ymte, at Glistrups meninger er
gode nok.

--
GB

Fra : /Peter

Dato : 21-01-07 10:28

> [...]
> som Michael Moore anvendte- samtidig telefonnummeret på ambulancer og
> politi i USA) - det er også blevet indrømmet senere.

Hehehe bare det hele ikke er et falsum iscenesat af af rabiate
muhamedanere.
For satan i bliver ved....

Fra : I.R

Dato : 20-01-07 21:51

Man må bede for at det kan gå hurtigt inden han laver flere ulykker for det
Danmark han og hans store familie har malket.