I Holland går
Fra : Jesper

Dato : 18-01-07 20:47

De hollandske imamer er nu på vej den rigtige vej. Demsom ikke er født i
Hollands rejser tilbage til deres hjemland.

Det kan man jo ikke have noget imod.

http://politiken.dk/udland/article229100.ece
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 18-01-07 22:16

Jesper schrieb:

> De hollandske imamer er nu på vej den rigtige vej. Demsom ikke er født i
> Hollands rejser tilbage til deres hjemland.
>
> Det kan man jo ikke have noget imod.
>
> http://politiken.dk/udland/article229100.ece

Ja, Telegraaf-artikelen havde jeg allerede kl 12.30 oversættet og
publiceret - de alternative medier er helt enkelt bedre. .)

Under fotoet på

http://politiken.dk/udland/article229100.ece

står der 'Fakta', og dérunder dette: 'Hollandsk-kyndige kan følge
debatten om de udrejsende imamer på De Telegraafs hjemmeside. Indtil
videre har over 300 mennesker ytret sig på hjemmesiden.' Jeg kan
oplyse at åbenbart det store flertal af skribenterne dér udtrykker
sig meget kritisk overfor tredjeverden-indvandringen generelt, og fra
islamlandene specielt...

--

Laudahns leitsatz:

Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der
traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche
temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die
leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der
oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter
anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser...