Ungereren kører hadkampagne imod modstande~
Fra : Poul Nielsen

Dato : 18-01-07 15:52

Den konservative kredsformand i Kgs. Enghave, Holger Sørensen, bliver lagt
for had i video lagt ud på youtube. Han fremstilles som nazist, og årsagen
er angiveligt hans underskriftindsamling mod Ungdomshuset i København.

http://www.youtube.com/watch?v=87E6ra-UN7o

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4191800/

Fra : E.M.

Dato : 18-01-07 16:11

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for had i video lagt ud på youtube. Han fremstilles som nazist, og årsagen
> er angiveligt hans underskriftindsamling mod Ungdomshuset i København.

Og for at se den skal man logge ind, SKOD!!

E.M.

Fra : Kondo

Dato : 18-01-07 16:56

E.M. wrote:

> Og for at se den skal man logge ind, SKOD!!

Det skal man ikke her:
http://www.leechvideo.com/video/view1204847.html

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-01-07 16:31

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> for had i video lagt ud på youtube. Han fremstilles som nazist, og årsagen
> er angiveligt hans underskriftindsamling mod Ungdomshuset i København.

Det er vist ikke noget organiseret, det er nærmere bare en eller
anden nørd de har kedet sig.

Personligt mener jeg ikke at Holger er nazist, men jeg mener dog at
han er en dum, uintelligent idiot. Der udelukkende forsøger at hente
en sjat stemmer hjem vha. den latterlige "nejtilungdomshuset" underskriftsindsamling
han åbentbart har valgt at bruge alt sin tid på.

> http://www.youtube.com/watch?v=87E6ra-UN7o
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4191800/

Ja uuuh hvor er det synd. Men hvem var det han selv kaldte narkomaner og
terrorister? måske skulle han vælge sine ord med omhu? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Martin

Dato : 18-01-07 17:01

Hans Joergensen skrev:

> Ja uuuh hvor er det synd. Men hvem var det han selv kaldte narkomaner og
> terrorister? måske skulle han vælge sine ord med omhu? :)

Ja, der findes ikke spor af dope i ungeren og de synger mange salmer

Mvh
Martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-01-07 09:41

Martin wrote:
> Ja, der findes ikke spor af dope i ungeren og de synger mange salmer

Jeg kender mange i ungeren, men jeg kender _ingen_ der bruger hårde stoffer.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jim

Dato : 19-01-07 19:59

> Jeg kender mange i ungeren, men jeg kender _ingen_ der bruger hårde
> stoffer.

Dit brug af tvivlsomme medikamenter har tilsyneladende sløret din evne til
at se sandheden i øjnene.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-07 17:36

Poul Nielsen <555@get2net.dk> wrote:

> [...]
> for had i video lagt ud på youtube. Han fremstilles som nazist, og årsagen
> er angiveligt hans underskriftindsamling mod Ungdomshuset i København.

Ja, de er meget modne med alle deres hentydninger til den menneskelige
anatomi.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Patruljen

Dato : 19-01-07 15:10

Hans Joergensen skrev:

> [...]
>
> Ja uuuh hvor er det synd. Men hvem var det han selv kaldte narkomaner og
> terrorister? måske skulle han vælge sine ord med omhu? :)

Det er pudsigt, med disse personer fra ungdomshuset, der gerne
terroriserer vores dejlige kvarter, smadrer almindelige menneskers
biler og cykler og barnevogne. Containere, busstoppesteder,
forretningsvinduer og hvad der ellers ligger i umiddelbar nærhed.

Som udenoms - parlementarisk virkemiddel, i kampen for at bevare deres
kultur - forbruger - forening og adgangen for de gratis stik til den
elektriske guitar.

Udover disse sympatiske og tillidsvækkende karaktertræk - mener deres
psyke også at vide en del om " de andres " motiver. På næsten guru -
Babba facon.

Gad vide om det skyldes bevidstheds - udvidende stoffer indtaget i for
stor målestok - når Hans Jørgensens slæng af forkælede
brostensfacister på telepatisk grundlad fortæller om " de andres "
tanker for at gøre dit og dat?

Hvordan ved Hans Jørgensen, hvorfor andre gør, som de gør ?
Theblade, tarotkort eller stoffer ?

Best regards Bruun