Mobning fører til tortursymptomer
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-07 01:49

http://news.tv2.dk/article.php/id-5866435.html

Kan i så se hvor alvorlig mobning er?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : wilstrup

Dato : 19-01-07 00:42

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> http://news.tv2.dk/article.php/id-5866435.html
>
> Kan i så se hvor alvorlig mobning er?

hvorfor fører du så `selv an i det spil?

Fra : Martin Johansen

Dato : 19-01-07 00:58

wilstrup <nix@invalid.com>:

>""Peter Bj?rn Perls?"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

>hvorfor f?rer du s? `selv an i det spil?

Muslimer bliver verbalt rendt over ende af folk som Perlsø som
daglig kost. Som den store proislamiske filosof Nietzsche
sagde, så bliver den som brydes med monstre selv til et
monster. Hvem er den hadefulde her, når Koranen inviterer alle
jordens folk ind i sin dybe og åndefulde verden, hvorimod os
muslimer og TM-dyrkere ikke skal have samme rettigheder DK, hva?

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-07 02:14

"Martin Johansen" <m@j.dk> wrote in message

> Muslimer bliver verbalt rendt over ende af folk som Perlsø som
> daglig kost. Som den store proislamiske filosof Nietzsche
> sagde, så bliver den som brydes med monstre selv til et
> monster.

To korte citater i Nietzsches enorme forfatterskab kan tolkes som
muslim-venlige

Han var i ti udførlige citater langt langt mere buddhist-venlig , ja
begejstret for Fjernøstens kultur og poly-teisme, der gør dig selv til
Gud.

Han var overordnet kristendoms og enguderi-fjendtlig og hans kritik af
oldjødisk præsteskabs dømmesyge og intolerante monoteisme var og er
en altafgørende kritik af , netop hvad Islam stod for og især står
for

Perlsø skriver meget godt, men jeg tror muslimer ville være mere bange
for hans sjællandsformandskab for SIAD hvis han afholdt nogle af de
lovede demonstrationer og mobiliserede alle muslimfjender og ikke fx
lægger mere vægt på at holde mig ude, end at gøre noget imod Islam.
En formand, der killfiltrer sine konstruktive kritikere er en formand
som Islam let forstår og let kan håndtere.
Godhedsindustrien godter sig, når dens del og hersk politik driver en
kile ind i sammenholdet mellem DFer, FRPer og liberalister.

Nietzsche skabte al sin discipel Freuds psykologi om bl.a.
projektioner

"Den, der kæmper med uhyrer, skal se til, at han ikke selv bliver til
et uhyre. Og hvis du ser længe ned i en afgrund, ser afgrunden også
ind i dig". Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-07 03:21

> [...]
> daglig kost. Som den store proislamiske filosof Nietzsche
> sagde, så bliver den som brydes med monstre selv til et

Den ellers øl-brovtende Luther slog igennem ydmygt med "HEr står jeg ,
jeg kan ikke andet", hvor andre af tidens nytænkere fx Johan Hus og
sidenhen Voltaire, Rousseau, Goethe, Schiller var provokerende.

Nietzsche startede som artig præstesøn men indså at hans nytænkning
var hundred år forud for sin tid, så han valgte helt bevidst at te sig
tosset, var extremt provokerende og rasmus-modsat-et og bliver derfor
let misforstået.
Han har sat sig større og bedre spor end alle andre tænkere excl Jesus
og Sokrates, men folk der tog hans ideer til sig, turde aldrig
anerkende ham og derved sindsyg-stemple sig selv.

Derfor står han stadig som en rablende brainstormer som man kan
profilere sig på at misinformere grotesk om, fx kalde ham proislamisk,
selvom Europas viden om Islam dengang var minimal.

Forskere som Rasmus Rask bragte dengang viden om buddhisme, og
hinduisme og her var Nietzsche bedre informeret i sine uvæsentlige
sidespor i "Anti-Krist" bogen. Men muhamedanismen var en uforstået og
dengang ufarlig stammereligion og kun kriger-forherligelsen fokuserede
Nietzsche på. Ikke det intolerante jødiske hovedindhold i
Muhamedanismen (som ideologien dengang kaldtes).

Nietzsche levede i et romantisk, Schillersk Tyskland hvor den
guddommeligt inspirerede ener var i høj kurs, og for at få sine
ulæsbare bøger solgt, simulerede han sindsyge, og søsteren var genial
markedsfører af bøgerne, så de lå i rygsækken hos titusinder af
WW1-skyttegravs-soldater, så især USA tilsvinede Nietzsche som
psykotisk og djævelsk og kun dele af universitetsverdenen er idag
blevet klogere end det.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 19-01-07 12:13

"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jordens folk ind i sin dybe og åndefulde verden, hvorimod os
> muslimer og TM-dyrkere ikke skal have samme rettigheder DK, hva?

?????