Videooptagelser fra Britiske Moskeer!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-01-07 22:16

Hermed links til en britisk dokumentar optaget med skjult kamera i
forskellige moskeer.

http://www.youtube.com/watch?v=9MSFbhIG-sk

http://www.youtube.com/watch?v=xoi5DWt3b0w

http://www.youtube.com/watch?v=Q_TjzCcTkE8

Saudisk indflydelse dokumenteres.

Det er stærke sager.

- Vantro er patologiske løgnere
- Jøder og kristne er islams fjender
- Menneskeskabte love skal afskaffes
- Ingen elsker en vantro, vi hader de vantro
- Hvis man ikke beder, er man vantro
- Børn fra 10 års alderen, der ikke beder, skal slås
- Piger fra 10 års alderen, der ikke bærer slør, skal slås
- Frafaldne fra islam skal dræbes
- Homoseksuelle skal dræbes
- Jøder skal dræbes
- Henrettelse kan ske ved korsfæstelse
- Tiden er på vej mod skiftet. Islam vil blive stærk
- Islam vil dominere politisk

- Saudisk imam, på videolink:
- Dem der ikke beder, skal i fængsel
- ALLE kvinder skal tildækkes fra top til tå
- Der kommer en muslimsk magtovertagelse
- Vi kan ikke acceptere at blive regeret af vantro
- Vi skal regere dem

Vi ser de tidligere britisk udenrigsministre Robin Cook og Jack Straw på
venligt besøg i disse moskeer.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : #2066

Dato : 17-01-07 23:07

[...]

Det er dette saamaend ogsaa: <http://www.jesuscampthemovie.com/>

Saa foretraekker jeg dette: <http://www.cbc.ca/littlemosque/>

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 17-01-07 23:13

Peter Bjørn Perlsø schrieb:

> Hermed links til en britisk dokumentar optaget med skjult kamera i
> forskellige moskeer.

Du er også en af dem, der hellere publicerer end at han læser andres
indlæg, ikke sandt?

Dette emne havde jeg allerede i går denne tid, og 'fuldstændigt'. Se

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a175d756471520eb .

Hvis du trykker på titlen dér, så kommer du til resten - også
video-links.

--

Laudahns leitsatz:

Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der
traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche
temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die
leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der
oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter
anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser...

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-01-07 23:19

Michael Laudahn eOpposition <ml@worldimprover.net> wrote:

> Du er også en af dem, der hellere publicerer end at han læser andres
> indlæg, ikke sandt?

Har ikke læst dit indlæg, Michael.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 17-01-07 23:30

Peter Bjørn Perlsø schrieb:

> Har ikke læst dit indlæg, Michael.

'Også en af dem': Med 'dem' var bl a jeg selv ment...

Ingen kritik, bare lidt skæg.

Fra : Rea721

Dato : 17-01-07 23:50

"Peter Bjørn Perlsø", skrev noget i stil med:

> Det er stærke sager.

Det er godt nok barske sager....holda helt op [(]

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : gb

Dato : 18-01-07 04:28

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in news:45aea808$0$15899
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det er godt nok barske sager....holda helt op [(]

Som en læser af Jihad Watch så fornuftigt skriver:

Why is any of this suprising to anyone? This is Islam, this is the
Koran, this is the true evil, which we are allowing to invade our
countries. Indeed allowing to bread ... outbread. You can not change
what is written in Islam, It can not be reformed it can only be
destroyed and removed that is the only answer, which will if
destroyed or not bring us closer and closer to a dark future there
are only bad and worse options.

Og en anden:

I'm not so angry with the jihadists. They're just honestly practicing
and preaching their religion. I'm angry at the US and UK governments
for trying to assist the jihadists by acting as Dhimmis and
misleading their people about the true nature of Islam.

--
GB

Fra : <Thøger Simonsen

Dato : 18-01-07 00:07

At der findes et ganske lille fåtal af fanatiske muslimer,
bekræfter blot, at vi alle er ens, tænk bare på kolonitiden og
korstogene. Os kristne hvide mennesker ranede og plyndrede de
muslimske tyrkeres hjemland.

Selvom nogle få imamer forvrider Koranens ord så det
bliver udlagt hadsk, betyder det ikke, at europæiske muslimer er
enige, tværtimod

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-07 00:55

<Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

> At der findes et ganske lille fåtal af fanatiske muslimer,
> bekræfter blot, at vi alle er ens, tænk bare på kolonitiden

Kolonitoden var udspredning af europæisk kultur og teknologi. Uden
koloniseringen af omverdenen ville verdensøkonomien have været meget
midnre i dag.

> og
> korstogene.

Korstogene var europæisk forsvarskrig mod muslimernes hærgen i
nærorienten.

> Os kristne hvide mennesker ranede og plyndrede de
> muslimske tyrkeres hjemland.

Hvornår?

> Selvom nogle få imamer forvrider Koranens ord så det
> bliver udlagt hadsk,

De forvrider det netop ikke, det er kun de kulturradikale der mener det.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-01-07 01:37

<Thøger Simonsen wrote:
> [...]
>
> Selvom nogle få imamer forvrider Koranens ord så det
> bliver udlagt hadsk, betyder det ikke, at europæiske muslimer er

(Gudfaderbevares for en gang FORHÅBENTLIG overlagt parodisk karrikeret
selvudslettende selvskammeri! )

Nå, nuvel, så kan vi da under alle omstændigheder lige bruge anledningen her
til at få nogle nødtørftige fakta på plads:

1) Korstogene - som startede i 1095 - var faktisk en forbløffende sen
modreaktion på dèn islamiske erobringskrig, som har foregået lige siden
pseudoprofeten Muhammed himself i sin tid startede den med sin systematiske
undertvingelse af araberne:

http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_conquests

Allerede så tidligt som i 718 havde muslimerne erobret Spanien og de
forsøgtes skam også at kravle over Pyrenæerne og erobre Frankrig i flere
omgange i hhv. 721 og 732, hvor de i det sidste tilfælde Gudskelov blev
stoppet af frankerkongen Karl Martel.

Ligeledes åd Det Islamiske Imperie sig hastigt ind på det kristne
Østromerske Kejserrige, Byzans, så Korstogene kan med al ret betragtes som
en fuldstændigt legitim forsvarskrig ført imod en barbarisk aggressor.

2) Hovedårsagen til denne muslimske erobringskrig er om noget netop Koranen
og Islam selv: At sige at "nogle få imamer forvrider Koranens ord (og dermed
Islam), så det bliver udlagt hadsk" er sådan ca. lige så meningsløs en
påstånd som hvis nogen i ramme alvor idag skulle komme for skade at hævde at
"nynazister forvrider Hitlers 'Mein Kampf' (og dermed Nazismen) så den
desværre bliver lagt til grund for militant antisemitisme"! Islam BYGGER
nemlig i udgangspunktet på princippet om Jihad, altså udbredelse af Islam
"ved sværdet" ved at man under direkte trusler om at hugge hovedet af
undertvungne og besejrede "vantro" folk "allernådigst tilbyder dem" at
konvertere til Islam. Ellers degraderes de nemlig i allerheldigste fald til
retsløse slaver, såkaldte "dhimmi'er".

Du kan selv se en mangfoldig samling citater, alle stammende direkte fra
selve muslimernes egne såkaldte "helligskrifter" (Koranen og de i islamisk
praksis mindst lige så vigtige Hadith-skrifter) desangående og alle således
ifølge etableret muslimsk tro dermed stammende direkte fra selveste
pseudoprofeten Muhammed (som muslimerne jo i øvrigt trods alle deres enormt
dårlige løgne og bortforklaringer objektivt må konstateres ligefrem at dyrke
som en slags afgud), samlet på denne yderst oplysende hjemmeside:

http://prophetofdoom.net/Islamic_Quotes.Islam

Velbekomme!

Anders Peter Johnsen

Fra : gb

Dato : 18-01-07 04:28

<Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote in

> At der findes et ganske lille fåtal af fanatiske muslimer,

Klippene stammer fra en såkaldt "moderat" moské.

--
GB

Fra : @

Dato : 18-01-07 16:15

On 17 Jan 2007 23:06:51 GMT, <Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

>At der findes et ganske lille fåtal af fanatiske muslimer,

ikke korrekt

flertallet af muhamedanere bosiddene i Danmark mener at grundloven bør
skrottes og sharia indføres

>bekræfter blot, at vi alle er ens, tænk bare på kolonitiden og
>korstogene. Os kristne hvide mennesker ranede og plyndrede de
>muslimske tyrkeres hjemland.

hvordan var det lige at tyrkerne var blevet muhamedanere?

>Selvom nogle få imamer forvrider Koranens ord så det
>bliver udlagt hadsk,

læs koranen

/Albert Camus/

Fra : Martin

Dato : 18-01-07 00:44

ThøgerSimonsen skrev:
> [...]
> bekræfter blot, at vi alle er ens, tænk bare på kolonitiden og
> korstogene. Os kristne hvide mennesker ranede og plyndrede de

Hallo, hallo vi skriver 2007 (kristen tidsregning

Mvh
Martin

Fra : E.M.

Dato : 18-01-07 14:53

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> Hermed links til en britisk dokumentar optaget med skjult kamera i
> [...]

Og de videoer er så blevet fjernet, gad vide hvorfor?

E.M.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-07 14:58

--
Allan Riise
"E.M." <em@dbmail.dk> wrote in message

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Og de videoer er så blevet fjernet, gad vide hvorfor?

This video has been removed at the request of copyright owner Hardcash
Productions Ltd. because its content was used without permission

Derfor...

Fra : E.M.

Dato : 18-01-07 15:03

> This video has been removed at the request of copyright owner Hardcash
> Productions Ltd. because its content was used without permission
>
> Derfor...

Og den køber du bare sådan uden videre?

E.M.

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-07 15:08

> Og den køber du bare sådan uden videre?
>
> E.M.

Det kunne da udemærket være sandt, du mener måske at det er en konspiration?

--
Allan Riise

Fra : E.M.

Dato : 18-01-07 16:17

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "E.M." <em@dbmail.dk> wrote in message

> Det kunne da udemærket være sandt, du mener måske at det er en
> konspiration?

Om det er en konspiration aner jeg ikke, men man kunne godt få den tanke at
den var fjernet i den hellige "politiske korrektheds" navn, det er set før.

E.M.

Fra : @

Dato : 18-01-07 18:38

On Thu, 18 Jan 2007 14:53:23 +0100, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

>""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

>Og de videoer er så blevet fjernet, gad vide hvorfor?

PC- infection

/Albert Camus/

Fra : gb

Dato : 18-01-07 21:28

"E.M." <em@dbmail.dk> wrote in

> Og de videoer er så blevet fjernet, gad vide hvorfor?

Fordi:

This video has been removed at the request of copyright owner Hardcash
Productions Ltd. because its content was used without permission

"Hardcash Productions"...

--
GB