Jeg spiller for 6.000 kr for lidt om året
Fra : Jesper

Dato : 15-01-07 23:02

Hver dansker spiller for 6.000 kr om året iflg. nedenstående artikel. Så
må jeg spille for 6.000 kr for lidt om året

http://politiken.dk/indland/article226458.ece
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 15-01-07 23:38

> Hver dansker spiller for 6.000 kr om året iflg. nedenstående artikel. Så
> må jeg spille for 6.000 kr for lidt om året
>
> http://politiken.dk/indland/article226458.ece

Samme her - næsten. For sjovs skyld køber vi til efter julemiddagen ofte
et skrabelod til hver deltager, men det er sjældent der kommer noget ud
af det.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : @

Dato : 16-01-07 16:49

On Mon, 15 Jan 2007 23:38:15 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Samme her - næsten. For sjovs skyld køber vi til efter julemiddagen ofte
>et skrabelod til hver deltager, men det er sjældent der kommer noget ud
>af det.

en skraber efter en god middag er nu ikke at foragte

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Jesper

Dato : 16-01-07 17:02

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> en skraber efter en god middag er nu ikke at foragte

Bestemt ikke...en af den slags hvor der bliver trukket torsk i land